-
Fototrend
2021 Résztvevők: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zoltan6
őstag
válasz Lackooo84 #24800 üzenetére
teljesen mindegy hogy rakod be,rákattintasz a kosárba rakom gombot,és beírod a kupon mezőbe a kódod.
Délelőtt is így vettem a 4G-s routert,ha érvénytelen kódot ír,nem biztos hogy nálad van a hiba,lehet valamit variáltak,mert most próbáltam az 5000ft-os dominó kupont a sajátomat,és nekem is érvénytelent ír,pedig nem használtam még fel tutira. -
Tikakukac
titán
válasz Lackooo84 #24979 üzenetére
Volt már ilyen móka, amikor durva pereskedés lett a dolgokból. Volt egy rakat hóban és vízben tárolt gumi, amiben a szálak elrozsdáltak a francba. Kuka lett volna mind, de egy gumis megvette őket, aztán mentek is olcsóbban fel a kocsikra. Valami kisteher rémlik ami keményen megfirkálta az aszfaltot mert lerobbant a gumma alatta. Utána meg indult a mutogatás, hogy ki kinek az anyukája.
Nálunk ezért van dolgozóiban kihozatva a Michelin nyiregyről. Olcsóbb mint a bolti akár kemény akcióban is, nekik is jó, nekünk is, prémium és friss gumi van a 800k-t érő autón is télen is és nyáron is. Épp elég autót tört az öreg régenBReal: Gyártási év és hét ott van minden gumin.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
CHIPman
nagyúr
válasz Lackooo84 #25205 üzenetére
Tof pedig küld mailt aznap, akkor valamit elrontottál. Tegnap jött csomagom arról is kaptam, meg ma jött volna az xbox, arról is. Megváltoztattam a kiszállítás napját, gondolom holnap is fogok kapni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
Lackki
senior tag
válasz Lackooo84 #25664 üzenetére
Ezt fogom tenni, ha nem cserélik. Olyan zöld bevilágítás van a tv jobb sarkában, hogy öröm nézni.
Ráadásul ez Direct LED-es, anno az Edge LEDnél láttam hasonlót, és arra mondta az LG szerviz, hogy technológiából adódó bevilágítás... aha, any*dPrivátot hamarabb észreveszem
-
Lackki
senior tag
válasz Lackooo84 #25671 üzenetére
"Az értékesítést (online vásárlás esetén a kézhezvételt) követő 3 munkanapon belül tapasztalt rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készülék cseréje kérhető elsődlegesen abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt.
Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál online, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belüli cserét.Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a 3 munkanapon belül bejelentett hiba a helyszínen egyértelműen tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza és rendelkezésre áll a szükséges csere készlet. "
Felhívtam megint a telekomot, hogy miért mondták amit, válasz: "nem tudom"
Privátot hamarabb észreveszem
-
Lackki
senior tag
válasz Lackooo84 #25673 üzenetére
de ezen mi a szarakodás? első nap azt mondják, hogy oké semmi gond kapsz újat és viszi a GLS. Ki mondta volna azt, hogy jaj hagyjad, visszaviszem én és megvárom míg majd kiszállítja a GLS az újat. Nem beszélve arról hogy egy akciós TVről van szó, amit később nem tudtam volna megrendelni ennyiért
[ Szerkesztve ]
Privátot hamarabb észreveszem
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Lackooo84 #25673 üzenetére
kicsit ironikus, hogy a szabályaik és törvények ismerete nélkül lázongsz, és javasolsz neki olyat, amiből ráfizetéssel jönne ki. alzás topicban is írtam, hogy érdemes tudni a vonatkozó törvényeket, mert a boltos droidok is tulkok hozzá. [link]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Lackooo84 #25677 üzenetére
BF akciós áron vett egy 634-es végűt. raktáron nincs. ha visszakéri a pénzt, akkor ráfizetéssel tud venni egy 635-ös végűt, ami ugyanolyan, mint az előző. ebben mi éri meg? 3 napon belül bejelentette a csereigényt, innentől a telekom sara, és szokás szerint a hozzá nem értésüket hozzák.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Lackki
senior tag
válasz Lackooo84 #25681 üzenetére
telekomosokat amúgy ha jól tudom elég sűrűn küldik továbbképzésre, de ez néha nagyon nem látszik. Tegnap pl beküldtem muterom hogy változtasson csomagot, mert olcsóbbra jön ki és hiába van még hűség mostmár lehet. Erre elzavarták hogy nem lehet mert hűsége még aktív. Beléptem az online felületen és megcsináltam én... "Nem lehet"
Privátot hamarabb észreveszem
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz Lackooo84 #25679 üzenetére
papírja van, sürgető emaileket lehet küldeni iktatószámra, vagy RMA ticketre hivatkozással.
befonnád a közben beőszülő hajadat, ha megtudnád a KGFB ügyintézésben milyen idők vannak. pl. a héten fizettek ki nekünk egy tavaly téli/tavaszi(?) balesetet, úgy hogy le lett adva minden azonnal, ahogy meglett. (én meg januárra várhatom az alzás 1050 Ti-t -> türelmem van, rendelés vissza lett igazolva)
(#25684) Lackooo84 nekem is volt ilyenem, sőt kettő is. 1x visszavittem egy cuccot, 3 hónapig nem utalták ki, mert valahol elakadt a folyamat, 2. esetnél meg a BF-es S4 volt 3 éve, törlődött a rendelés, aztán egyéni jóváhagyással megkaptam reklamáció után, de állandóan jöttek a felszólító sms-ek a nemlétező szerződés miatt, darabja 750 ft. na visszakaptam az egész összeget postai úton + ugyanennyit jóváírtak a számlámon.
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Boond
addikt
válasz Lackooo84 #31901 üzenetére
Gondolom mindent meg lehet oldani, meg 2014 óta eltelt pár év...
Én 1-2 éve pl rutert vettem, de kiderült, vannak verzió számok, és mindössze a csomagolás tér el. Az Emagnál nem sikerült elérni, hogy nézzenek szét és küldjenek olyan hadver/csomagozással ellátott verziót, amit szerettem volna, helyette inkább csak a régebbit küldték. Ügyfélszolgálattal sokra nem mentem.
ED-nél is ez volt a helyzet, viszont a 40 nap alatt, és a gyártót is felhívva ED-vel beszélve, sikerült normális / új rendelést beszerezni, és mivel bontatlan volt a termék kicseréltettem egyszerűen arra. (ami azért volt nem mindennapi, mert az ár már eltért, az akciós, és az új készlet között, meg a csomagolás is. de ugyan az a termék volt.)
A lényeg az Ed-nél ezt sikerült végig vinni, rendesek voltak. Így nekem összességében nem votl gondom, inkább pozitív tapasztalat.
Viszont amúgy Emagnál volt olyan, hogy rendeltem egy HDD-t, és helyette telefont kaptam (dodoge), de azt is mikor jeleztem kicserélték, küldtek futárt elvitte, majd hozta a hdd-t (persze, némi késéssel kavarodással, mert közben nem voltam otthon, és újra kellett kezdeni a procedúrát a futár nem jött még 1x, így csak jövőre lett befejezve)
Na de ha már átverés, vagy problémák:
https://www.origo.hu/gazdasag/20191013-miert-nem-eri-meg-az-egyet-fizet-kettot-kap.html