-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #43496 üzenetére
Pedig vennék azt, de sokan rá sem néznek. Lehet minőségi, ha nincs hozzá forma, ami eladja
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szimi57 #43528 üzenetére
Mi történt, biztosító fizet? Tetőív is meg van nyomva, küszöb, oszlop, ajtó, komplett sárvédő is hegesztős móka... Ha bontasz magadnak pl egy jobbkormányos donort, úgy talán kijön normális keretből, de akkor is fényezni az oldalát nem két fillér, és a hegesztés sem lesz olyan erős, mint a gyári esetleges későbbi baleset során. Bontás lenne az anyagilag legjózanabb döntés szvsz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #43808 üzenetére
Gondolom elég nyűgös a benzinmotor, és a villany csak pár tizessel odázza el a gondokat
-
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #15490560 #44554 üzenetére
Tapasztald ki, amíg nem kopik ki a közepe, van előnye pár tizeddel magasabb nyomásnak - nehezebben csípi ki a gumit egy nagy kátyú. Kisebb nyomás alacsony tapadású felületen előnyös, de akkor már sokkal az ajánlott alatt vagyunk, mikor jelent bármi előnyt a leengedés. Nincs olyan, hogy elöl fix 2 bar, tartomány lehet(üres 2.0/2.2 és utasokkal, csomaggal például 2.4-3.0)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #44644 üzenetére
[link] ez nem lesz csapágyas egy darabig Q7 plug-in is jónak tűnik eddig, tizenéves konstrukció a motor. Valahogy az az érzésem, hogy a benzines Plug-in többi (BMW, Volvo, Mercedes) kevésbé illik a történetbe - rövid úton villany, hosszú távra dízel, mert a benzin sokat enne, illetve mintha inkább újabb tervezésű, kevésbé ismert/kiforrott erőforrást tennének bele.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #15490560 #44935 üzenetére
Két olajcsere közt egyszeri utántöltés azt jelenti, hogy nem kell aggódni Ha sok az egyenletes haladás, kicsit magasabb terhelésen (autópálya), szerintem rendben van. Turbó csőbe esetleg be lehet kukkantani, van-e olaj.
BMW001: ezt az érzést adja egy flottás autó is, ha javítani kell, nem fizetsz többet
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #44997 üzenetére
El kell engedni. Fékezés közben ha kitölti a tükröt, mabisz dolga behajtani
-
molnarpeter
nagyúr
Nekem úgy rémlik, kötelező szervizkor szokták mosni. Ilyen téren viszont minden szerviz hadilábon van nagyjából, kapacitás a szükséges alatt szokott lenni, általában be van táblázva a mosó előre, és elég ritka, hogy beiktatnának pluszban egy autót. Nem konkrétan BMW, csak általánosságban ezt tapasztaltam (legutóbb pl. Autocarma Zugló egy Superb-et tisztán adott vissza, Emil Frey viszont már úgy vette át az időpontra érkezett kocsit, hogy mosni nem fogják tudni.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #45462 üzenetére
Milyen kerettel?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #45464 üzenetére
Rulett W140 sorozatot ajánlom, én személy szerint 5er fölé nem mennék - inkább a fenntartás miatt.
E39 blog[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #45649 üzenetére
Céges bimmer kéne neked, valami hosszabb hatótávú hibrid, amit tudsz munkában tölteni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #45702 üzenetére
Apk mirror android auto apk letölt, aztán kb meg is vagy, ha tudja az a autó, kábellel rádugva megy.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #45707 üzenetére
Ez most Sharan akkor? Nézz be a VAG topikba, beazonosítani a fejegységet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #45772 üzenetére
VAG-nál van tapasztalatom, ott mindkettő jól működik, szükségtelen másik telefonon gondolkodni Maga az autó biztosan tudja a funkciót?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #45777 üzenetére
Igen, Passat és Octavia esetén kiválóan működött mindkettő az aktuális funkcionalitáson belül (carplay még nem volt Waze-zel). 2017, de még inkább 2018 évi autók voltak, F10/F11-ben nem próbáltam.
A telefon maga nem tud másmilyen USB módot? Másik kábellel sem megy, csak egy USB aljzat van?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #46037 üzenetére
Aha
-
molnarpeter
nagyúr
válasz STC Speed #46131 üzenetére
Nem tudom pontosan, milyen anyagból van a tömítés, de olajálló dolgok jellemzően nem szilikongumiból készülnek, a sima gumi esetén pedig ismert, hogy általában kikeményedik a felület, ha szilikont kap. Szervizben mondjuk ott lenne a PAG olaj egy az egyben... Kompresszor olajok és némelyik hajtóműolaj hasonló bázisú, fékfolyadék is igazából, de az agresszívabb anyag talán.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #46690 üzenetére
Gondolom húzni kellett egy lapot a Mercire
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #46782 üzenetére
A kipufogógáz hőmérsékletének növelése miatt sok üzemanyagot fecskendez az égéstérbe, hengerfalon távozik valamennyi lefelé. Talán a Mazda volt, ahol az egyik dízel olyan nívót kapott, amin a maximum felett van mégegy osztás, a regen okán felhígult olaj mielőbbi cseréjét jelzendő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Xbox Series X|S
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- PHP programozás
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen