-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #46947 üzenetére
Porsche azért más kaszt XC90 halogén szerintem kb azért létezik, hogy el tudják adni a LED-et belőle viszont gáz, mennyivel több egy rendes lámpa, ha bármi történik...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #46989 üzenetére
Fedélzeti irodalom nem írja? F15-öt pont nem én fotóztam múltkor, de mintha kellett volna kérdezni az értékesítőt, hol az alvázszám JE ülés vagy padló táján nincs kis flepni az alsó szőnyegen?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #46998 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #47022 üzenetére
Írja az egyik kommentben, e-sys
-
molnarpeter
nagyúr
Csak pálya széléről pár tipp... Mivel a kontúrt említetted, nem lehet fókuszt módosítani? Ha a régiek benne voltak felújításhoz, nem lehet, hogy ahhoz lett állítva pl? Megkérdezném őket is, hátha van tippük. Illetve hallottam hamis (gyanús) Osramról is sajnos.
Ha szabad kérdezni, mennyi egy ilyen fényszóró felújítás (akár búra nélkül)?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #47065 üzenetére
Ismered a mondást, hogy a BMW csinálja a legjobb Mercedes-t?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #47153 üzenetére
Más kultúra, ott ez a megszokott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #47228 üzenetére
Számolj Ft/km költséget, úgy tud fájni.
OK, polgári verzióhoz hasonlítva S400 Lang nyilván többe fáj a végén.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #47359 üzenetére
Ugyanúgy piros LED jelzi a műszerfalon a túlmelegedést Dacia esetén is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fecaga21 #47387 üzenetére
N47-N57 motorok, E46 nem érintett, E90 már kapott belőle. Visszahívásban megnézik az autót, ha úgy gondolják, cserélik az EGR-t, kb ennyi. Egy bevett módszer ezután a visszavezetés kiírása az ECU-ból, úgy nem lesz se lerakódás, ami begyulladna, se ami begyújtsa, viszont a károsanyag-kibocsátás romlik a gyári értékhez képest. Aztán ott a vezérlés és a hajtókarcsapágyak...
-
molnarpeter
nagyúr
Volt egy videó a Taxify Tesla egyik sofőrjével. Ott is vastagon megéri még a fizetős töltő is, csak legyen ember, aki hajtja az autót Tartós bérletet esetleg nézd meg, akkor nem kell akkora pénzmag, és az áfa leírható cégben (kevesebb tőkét kell mozgósítani blink blink).
-
molnarpeter
nagyúr
Először is kérj alvázszámot (VIN). Regisztrálj itt, és kérdezd le a történetét - látni fogod, milyen státuszban van nyilvántartva (Salvage title az igazán érdekes számodra), és ha volt árverésen, a fotókat is feldobja az oldal. Elvileg a konkrét linken ad ingyenes lekérdezést, de ha nem, akkor valami $6
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #48121 üzenetére
Idéznem kellett volna az előzmény hsz elejét, melyben konkurencia és kiemelten az Audi képzi az összehasonlítás alapját, my bad.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drago1 #48349 üzenetére
Gyárilag általában ezüstre szokták fújni a "polgári" kiviteleket. Konkrét autón sok a fekete is, azt én is valami fényes verzióban tudnám elképzelni, az alá pedig szebb volna egy elsimított felület a sima öntvény helyett talán Végülis legegyszerűbb az ezüst volna.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #48591 üzenetére
Van egyszerűbb ha már adott az időlimit, hívd fel az illetékesek figyelmét a dologra, esetleg hagyj cetlit. Amúgy mintha az Outlander nem zárna kábelt, szóval ha odaférsz a töltőhöz, nem feltétlenül probléma
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #48641 üzenetére
Ennyi km-rel biztosan egy tisztítással hátha rendbejönne...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #48655 üzenetére
VAG jellemzően ilyen, nem feltétlenül átverés [link] ha hosszú útra megyünk, nyomni szoktuk a pöcköt, annyival később elég tankolni, 5-10 liter körül belemegy pluszban (ez dízel, ha benzin lenne, akkor talán kevésbé érdemes).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Highend55 #48669 üzenetére
Ha pedig márkaker vagy, és a karbantartásnak része az ajándék mosás, akkor bizony vagy külön ügyfél kérésére maradjon csak el, vagy ha nem fér bele, akkor sűrű elnézéskérések közepette fel lehet ajánlani a korábbi visszaadást az ügyfélnek opcióként végső esetben, de semmiképp sem illendő elsunnyogni. Mindemellett látok sok szervizt, mindenhol érzékeny téma a mosó, mert az közvetlenül nem nagyon hoz hasznot, muszáj valahogy kevés pénzből kihozni, nehéz eset...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ļantos #48780 üzenetére
Van a piacon egy olyan réteg, aki igényli, hogy dokumentálva legyenek a karbantartások, javítások. Ugyanezt a csoportot az előbbi dolgok nyilvános megosztásával szvsz egész jól el lehet érni.
Az ablakmosót én sem értem (főleg F30-nál rémlik a kihelyezett betöltő), de biztosan volt rá indok
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #48846 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #48967 üzenetére
Keress rá itt, hogy "M47"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #48992 üzenetére
Szívósor lapkákat mindenképp érdemes megnézni, illetve futás/karbantartás/használat függvényében vezérlés csere, turbó felújítás kellhet, esetleg EGR pucolás nem árthat, szíjtárcsára nem árt ránézni... DPF-es?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #48996 üzenetére
Igen, ennél a futásnál már minimum ellenőrizni kellene, de valószínű már a csere is indokolt lehet.
Én maximum a szívósort intézném el (nehogy nagyobb baj legyen), EGR-t és DPF-et hagynám, utóbbi miatt nyugaton lehet gond egy komolyabb közúti ellenőrzésbe belefutva, bár ennek minimális az esélye. Ha minden OFF rajta, talán a lapkákat is kiszedték már. DPF ha eltömődés miatt lett kiiktatva, akkor lehet gond injektor vagy turbó vonalon, mindenesetre úgysem árt az átnézés, csak ezekre is kell vetni egy pillantást
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen