-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #71539 üzenetére
FWD.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71560 üzenetére
Ami méginkább szomorú, hogy a nagyvízen túl Kanadában az M50 80000 CAD listaárú (21.5M), mindenféle kedvezmény nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71570 üzenetére
Egy ideig a magasabb arresu modelleket preferaltak (M50 jelen esetben, vagy kulonlegesebb extrak, individual szin, stb), nem tudom ez maig fennall-e.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71573 üzenetére
Jaja, ez volt a sejtesem nekem is.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71582 üzenetére
+1. Ezert mondjuk szivnak a Model S Plaid tulajok, az uj arcsokkentes miatt sokaknak tobb a lizing hatralevo erteke, mint az auto aktualis piaci ara (nem ritkan 20k dollarral), igy kicsit idozitett bomba a cucc egy baleset eseten.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71585 üzenetére
Lízingelsz egy autót, belédjönnek, GTK, majd azonnal fizess a lízingcégnek 20k dollárt zsebből, amellett hogy autód sincs? Ez nem csak a usereknek rossz, a banknak is, mert nincs érték a kölcsönadott pénzük mögött.
De, teljesen valid probléma ez, rengetegen panaszkodnak miatta.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71589 üzenetére
Egy lízingelt autó munkaeszköz szvsz.
Tekintsünk el egy pillanatra a magyar szokástól, ez a kivétel. A világ másik felén (ahol némileg többen vannak) a lízing != a cégautó lízinggel.
Továbbra sem látom, hogy miért érv a “telik rá” arra, hogy jó ötlet a hátralevő lízingértéknél valójában kevesebbet érő autóval járni? Valószínűleg pont azért telik rá, mert nem hoz hülye pénzügyi döntést.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71603 üzenetére
X2 M35i 22,7M - Mondjuk ez is egy vicces ar egy FWD (+osszkerek) kompakt SUV-ert.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #71628 üzenetére
Utcán még mindig olcsóbb tölteni,mint 680-ért tankolni.
Azert ezt ilyen egyertelmuen nem jelentenem ki. iX sporolva eljar 21 kWh-bol (telen, nyaron, esoben kicsit tobb), Ionity jelenleg 280 Ft/kWh, ez 5880 Ft 100 km-re vetitve. 5880/680=8.64 liter.chess001: Feladom, lathatoan nem ment at a lenyeg.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #71629 üzenetére
Ez tovabbra sem az 20-30 szazalek instant ertekcsokkenesrol szol, ez arrol szol, hogy lizingelsz egy autot, osszetorik, es a lizingek jo reszeben kozel annyi az adott pillanatbeli maradvanyertek, mint amennyit az auto er (az ettol eltero esetekre ott a gap insurance, kiveve a Teslanal), igy a biztositoval rendezve a dolgot nincs nagyobb kifizetendo osszeg. Ezzel szemben a Teslanal egyetlen dontes hatasara keletkezett egy kozel 10 millios gap az auto erteke es a hatralevo befizetendo osszeg kozott, kvazi ertektelen kintlevosegkent. Ilyen esetben a biztosito az aktualis piaci erteket kifizeti a banknak, o meg rajtad kell hogy behajtsa azt a 10 millio forintot, egy osszegben. Ez se a banknak nem jo, se a usernek, ket eredmenyt elerve: minek vegyen valaki ujonnan Teslat, ha mar a belepo Model 3-nal is siman produkaltak par honap alatt 10 millios aringadozast, masreszt melyik bank fog beallni a lizing moge, ha az auto ara attol fugg Musknak eppen milyen napja van.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #71677 üzenetére
Ok hisznek benne.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71768 üzenetére
Szerintem nem, azt arban szepen fole pozicionaltak, es az akksi, teljesitmenyadatok, vegsebesseg alapjan nem ugy tunik, hogy jelentosen valtozott volna az i4-hez kepest a hajtaslanc. Bar felulrol szoritja az iX (az 50-es szerintem jobb vetel a kozel 1.5x akkora akksival ugyanolyan listaarral), lehet helyet csinaltak alatta.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71776 üzenetére
Helyes amúgy, utólag elég macerás és van haszna.
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #71796 üzenetére
En rendszeresen, bicikliszallitas egyik legjobb modja, de utanfutot is "fillerekert" lehet berelni, azt is szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz HoppMaster #71806 üzenetére
Nem már vagy nem már kérdése a digitális/kijelzős kulcs, hanem egy extra a listából. Nem tudom mennyien veszik, de az általános vélemény az, hogy nem éri meg igazán (nekem pl a telefonos app mindent tud amit a kulcs tudna).
-
brumi1024
veterán
válasz HoppMaster #71812 üzenetére
Persze. Nyitni/zárni, állapotot/lokációt/útadatokat nézni, szellőztetni/állófűteni, célpontot navira küldeni, frissíteni lehet:
Nyitás/zárás kényelmesebb egyébként iOS eszközzel NFC-n (vagy iDrive 8+ mellett UWB-n keresztül). iDrive 8 esetén a belső/külső kamerát is meg lehet nézni, meg a távirányítós parkolás is innen megy. -
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #71823 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71844 üzenetére
Nagyon attól függ mi a hiba és hogyan javítható, de inkább azt lehet mondani más jellegűek a problémák, IT-ban sokkal jellemzőbb az azonnaliság (hajnali 3-kor simán felkeltenek). Gyorsan felmegy a költség, ha mondjuk valamelyik nagy befektetéskezelő hirtelen nem tud globálisan tranzakciót validálni, vagy lehal a Gmail. Az alkatrész újratervezésével analóg probléma IT-ban jellemzően nem az IP cím átírása a konfigban, hanem product bug, engineering bevonásával.
Illetve elég sok nem nulla próbálkozási költségű alkalmazás van: autóipar beágyazott rendszerei, repülőgépek (737 Max?), űrtechnológia, vagy bármilyen biztonságkritikus rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71846 üzenetére
Hát de pont erre volt példa a 737 Max, szoftveres probléma, de grounding lett a vége 60 milliárd dolláros költséggel. Ott nem volt lehetőség próbálgatni. Szóval nagyon attól függ milyen termékről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #71851 üzenetére
Emiatt viszont a sima belsőégésű is butább formájú. Kíváncsi lennék egyébként mennyire fogja tudni hozni azt a 100km-t, 19-es fogyasztás azért meglepő lenne a hibridtől tisztán elektromos üzemben.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #71901 üzenetére
Idealis korulmenyek kozt szigoruan 130-cal meglehet (ez is a nagyobbakkal, iX M60, EQS SUV, stb), de ha melegebb/hidegebb van, vagy esik az eso akkor jelentosen csokkenni fog a hatotav.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #71979 üzenetére
Dettó
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #72055 üzenetére
Hát itthon alapvetően ritka szerintem a vonóhorog, kint meg jóidős hétvége környékén meg népesebb autópályát választva a bicikli, csónak, lakókocsi is az autóra lesz aggatva.
-
brumi1024
veterán
válasz rayoliviero #72097 üzenetére
Az Xdrive szerintem nem sok mindenre jó.
Ez így önmagában nem igazán állja meg a helyét. Mit jelent a nem sok minden? -
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #72193 üzenetére
Nem túl optimális, igen.
-
brumi1024
veterán
válasz CharlieDrop #72208 üzenetére
Igen es szokatlanabb forma is, nincs sok belole.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #72247 üzenetére
Teljesen felesleges 20-as téli szett egy 40d-re. Márkakernél amúgy. iX-en 19-es van, annak ismerem az árát, nekem 18-as M felni van, de abból is csak egyféle ment fel a fékre, illetve épp tegnap voltam 30k-s olajcserén, és mellettem beszéltek egy téliszettről az LCI X5 50e-re. Mind bőven másfél alatti összeg volt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz oliwire #72278 üzenetére
Egyszerűbb az ok: M sportcsomaghoz, illetve bizonyos választott felnikhez általában eltérő méretű gumi jár, függetlenül az xDrivetól. De télire mehet 225/45R18 mindenhova, vagy akár a 17-es gyári méret is. Ajtónál lévő matricán rajta lesz minden gyári méret.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #72308 üzenetére
+1, nekem van, remek cucc.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest