-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69862 üzenetére
F széria? B48 mindkettő, mint a 20/30i-kben, picit alacsonyabb teljesítményen.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69865 üzenetére
Az, F55/56 az aktuális 3/5 ajtós (utóbbiból csak S van, nincs JCW).
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69885 üzenetére
Egyáltalán nem rossz szerintem, de nincs annyira kifinomult, mint a ZF. Alacsony tempónál a ZF finomabb, a JCW tud kicsit bólogatni, illetve egy picit gyakrabban veszed észre, hogy ott van és dolgozik.
S vs JCW vonalon: A duplakuplungos az S-ekben határozottan kevésbé sportos, nekem a kettőt sokat egymás mellett vezetve sokkal jobban bejött a JCW.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69889 üzenetére
Nem, inkabb a lassulas utani hatarozottabb indulaskor (pl gurulsz lampahoz, majd zoldre valt es indulnal).
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69937 üzenetére
En kerdeztem a megjeleneskor (2021 vegen), hogy milyen hataridokkel szallitanak i4-et, mar akkor sem mertek 2022-re tippelni, inkabb 2023 kozepe, szoval teljesen realis, hogy nem tudnak szallitani. Az szomoru, ha mashol ezt az infot nem adtak at.
-
brumi1024
veterán
senkinek nincs I4-ese, se Modell3-a sőt elektromos autója se, de a végletekig védik a mundér becsületet
Cafolnam. Elmentem megnezni a Teslat, kaptam is egy napra, orultem volna, ha bejon, mert olcsobb volt, de tul sok volt a problema vele. Akkori arahoz kepest szerintem nem eri meg, 20-at kozelitve talan.
A-B-be eljutni azonos kategóriájú auto, közlekedési szempontból.
Ha tisztan azt nezzuk, hogy elindul es valoszinuleg elvisz igen, de ezt egy tetszoleges uj auto tudja. Ha felhasznalasi erteket nezunk, vagy azt, hogy varhatoan mennyi aprobb gond lesz vele akkor nem. Teslanal abszolut azt erzem, mint egy first gen Kickstarter termeknel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #69999 üzenetére
Ott voltam, adtak. De alapvetoen nem emiatt mentem be, hanem rendelesrol erdeklodtem, aztan a kezembe nyomtak egy kulcsot, hogy probaljam ki.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70069 üzenetére
A link? A helyes oldalra vezetésben.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70071 üzenetére
Ja, hogy E osztály. Autós topikban tárgyaltuk, egészen semmilyen lett. Csak 4 hengeres motorok, Angry Birds és villogó ledsorok, az egész kicsit EQE felé terelésnek tűnik. Bennem nem mozgatott meg semmit, az aktuális szerintem szebb és van még i6/V6/V8.
Más: i5 első próba.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70083 üzenetére
De az 5-osben nem ugy lesz mint az X1-ben, hanem mint az X5-ben.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70093 üzenetére
Nincs is, iDrive-bol lehet nezni az olajszintet.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #70162 üzenetére
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #70339 üzenetére
Es korbeertunk.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #70343 üzenetére
Tudom, pont hataron vettem egy B48-cal szerelt JCW-t, amiben eppen volt mar. De arra probaltam a korbeeressel utalni, hogy az eredeti hsz-ben is azt irtam, hogy az OPF = DFP benzinmotorhoz.
-
brumi1024
veterán
válasz KAMELOT #70355 üzenetére
Mert a tömeggyártás nem annyi, hogy más anyagból lesz és jóvanazúgy (más processz, emiatt akár az alkatrészt is át kell tervezni, tartósság, gyártási hibák, ellátás biztosítása mind a kettőhöz, mert ritkán plug’n’play). Mozgó/rezgő közegben az a +2 kg messze van a kevéstől - simán magával húzhat egyéb tervezési lépéseket. Ez mind nem +50 eur, de még ha annyi is lenne, akkor ha csak az értékesített motorok harmadát érintené akkor is 40 millió euró. Per év. Egy kivezetés alatt álló technológiába.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Misha ment Model S Plaiddel a Nürnburgringen.Nem túl magabiztos a mozgása.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70405 üzenetére
gyerek furikázásra tartanak 28 millás autót
Es? -
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70407 üzenetére
Megforditanam: teljesen felesleges barmilyen premium SUV-ban sotablettat hordani, ugyanis az semmit nem erzekel a kulonbsegbol mondjuk egy legolcsobb kisteherhez kepest, ellentetben a gyerekkel. Ovijaratra pedig a dizelnel nagyobb hiba nincs, erre az elektromos tokeletes.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #70409 üzenetére
Ezek mondjuk mind varhatoak voltak, mar kozuton is fel vannak hozva problemanak.
Annyi adalek, hogy Misha nem EV ellenes, Polestar 2-vel jar amugy es imadja (kozuton).
-
brumi1024
veterán
válasz vedini #70422 üzenetére
Nem ertettem pontosan mi ez a szemmel valo savvaltas, figyeli a szemmozgast, visszapillantoba belenezunk es valtja is a savot
Ha jol emlekszem az elso tesztvezeteseknel volt errol szo: ha ugy latja autopalyan, hogy elozni kellene, akkor kerdez, amit megfelelo visszapillantoba nezessel lehet megerositeni. Minden megvolt hozza mar egy ideje (tekintetfigyeles van par modellben, USA-ban a 3-asnal/4-esnel ezzel megy a hands-off autopalyazas), igy gondolom adott volt, hogy ossze lehet kotni. -
brumi1024
veterán
válasz chess001 #70555 üzenetére
Mishaek mentek vele a Ringen, eleg szomoru eredmeny lett, az elso kor vegere tulmelegedett es toredek teljesitmenyt tudott, illetve kozel eletveszely amit produkalt gyorsulaskor. Ezek fenyeben foleg durva, hogy besetalsz es megveheted, bar USA-ban ez eddig sem volt ritka (volt azert muscle car ennek a kozeleben teljesitmenyben).
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #70551 üzenetére
Amugy ha mar premium gyarto ami megkozeliti az idot: GT63s 4MATIC+ ment egy 7:25.41-et 2018-ban, majd 7:23.009-et 2 evvel kesobb. De nem premiumok kozt ott a GT-R 10 evvel ezelottrol 7:19.1-gyel, vagy a Camaro ZL1 1LE 7:16.04-gyel.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #70576 üzenetére
Megoldható az, csak úgy kell tervezni és kivitelezni az egész hajtásláncot. Az meg drága.
Pongyolan fogalmaztam: megoldhato alatt arra gondoltam, hogy sorozatgyarthato es megfizetheto, tehat pl egy M3/M4 kategoriaju valami, ami nem 911 arban lenne ertekesitheto a koltsegek miatt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #70581 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70706 üzenetére
Jó szövet nyáron nem igazán meleg, legalábbis annyira nem, hogy kelljen a szellőztetés. Télen az ülésfűtésre sem volt túl sokáig szükség, indulás után 5-10 perccel már volt olyan meleg, hogy többet azon az úton ne kelljen bekapcsolni.
Tisztításra: nem kell koszosan beülni. Ebből nekem sosem volt még gondom, a bőrt viszont megfogja a farmer, nedves kabát, stb, így azt folyton ápolni kell. Volt egymás mellett két egyidős, újonnan elhozott Minink, egy Cooper S barna bőrüléssel és egy JCW fekete alcantara sportüléssel. 3 év után a JCW ülése mintha új lett volna (0 kezeléssel a porszívózáson kívül), a bőr pedig kopott a folyamatos ápolás ellenére. Szóval személy szerint sajnálom, hogy ritka a rendes szövet ülés felfele haladva a palettán, talán majd a szintetikus bőrökkel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
M5 Touring preview. S68 lesz hibrid felállásban benne.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70776 üzenetére
Draga. Egy kategoriaval a konkurencia fole araznak, C63 a 4 hengeres motorjaval 45-rol indul.
-
brumi1024
veterán
válasz nincsnév007 #70788 üzenetére
A gyári szettek is vezérelhetők, csak nem távirányítóval, hanem a módválasztóval.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest