-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #49634 üzenetére
Újonnan sincs (G30 alapján), csak fekete a csavar
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #50015 üzenetére
Cégnél volt olyan, hogy eladás előtti szerviz stb miatt pont 100.000 km volt egy F30-ban, de ahogy nézem, most is akad 99 és 199 ezres futású autó. Mondjuk ezek inkább 5, mint 15 évesek
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #50026 üzenetére
Kb ennyiből megcsinálják géppel is. UV védelemre alternatíva lehet a kerámia, bár az kevésbé tartós, a lakk meg bemattul, nincs jó dolguk szegény búráknak
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #50149 üzenetére
Így elsőre öv vágó+üveg kalapács. Mondjuk kíváncsi lennék, mennyivel nehezebb a dupla üveget kitörni vele, mint egy hagyományos szimpla oldalablakot
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SeniorTilla #50156 üzenetére
Egyetértek, csere. Pont a Suzuki ABS tömbjei romlottak el sorra
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HELLAFLUSH #50185 üzenetére
Mosd le a difit.
-
molnarpeter
nagyúr
2000 lumen felett tompítottban előírás a mosó és szintező, ezért vannak újabban olcsó LED-ek, amiket ez alá lőnek be. Xenon jellemzően 3000 körül van, abban az időszakban gyakorlatilag nem volt mosó nélküli xenon, legfeljebb utólagos gányolás formájában szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha jó áron van, meg kell venni Szerviz: konfigurátorban BSI bepipál, 5 év/100k km kötelező karbantartás úgy benne van az árban. Benzines 132k, dízel 184k. Ezen kívül nagyjából fék csere kellhet. Van még service inclusive plus, az kopót is fedez (812/920k), nameg a hosszabb garancia lehetősége (repair inclusive, max 5 év/200k, 80-350k).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Silent77 #50956 üzenetére
Adalék info: VAG hasonló bevonatot én meleg vízbe téve lágyítottam meg, aztán már ujjbeggyel dörzsölve, vagy plasztikkártyával/körömmel is lejött, bár próbálkoztam szivacs sima és dörzsis oldalával és körömkefével is, de ott már a karcolás probléma lehet. Alkoholt nem is próbáltam nagyon, de kb mindenhol azt ajánlják Esetleg a homokszórás jelenthet még opciót.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz xtremetuning #51054 üzenetére
Garanciát hosszabbíttasd meg, ha kifutna a tervezett időszak alatt, aztán jóidő
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #15490560 #51532 üzenetére
Semmi, azért is tettem offba nézegettem én is a kinti piacot, érdemes autoauctions.io-n lekérdezni VIN alapján, hátha volt árverezve writeoff után, illetve hazahozva a forgalomba helyezéssel lehet még szenvedni lámpák és hasonlók miatt - ha jártas vagy a forgalomba helyezésben is, vagy van kontaktod aki amerikai autókkal foglalkozik, szerintem lenne benne fantázia. Mondjuk ahogy olvasom a linkelt cikket, a 80.000 km-es injektor történet és hpfp hiba kicsit óvatosságra int, végső soron ha ilyen jellegű szervizt (+koksz akkor már) belekalkulálva is jó az ár, akkor érdekes lehet, vagy max el tudod passzolni rövidebb használat után.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kenguru99 #51756 üzenetére
Szvsz mondjuk újonnan van legtöbb értelme, ilyen korban már inkább végig kéne nézni az egész alját mondjuk 1-2 évente, és minden kis rozsda kezdeményt kezelni - vagy szintén rendszeresen waxoyl jellegű cuccal kezelni, ami nem csak szigetel és kavicstól véd, hanem a korróziót is megfogja valamennyire
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bencus88 #52565 üzenetére
Kesztyűtartó irodalom ilyenkor jól jön (amúgy nem tudom, benne van-e, lehet csak menj szervizbe van írva)
Mi lenne a típus? Gyakorlatilag a fékpedállal szemben, a tűzfal lemez túloldalán van a fékrásegítő, és azon a tartály, kupakra rá szokott lenni írva, hogy DOT 3 vagy 4 kell bele, ilyesmik.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz h1ght3chzor #52522 üzenetére
A 2.0 CDTI esetén a legnagyobb gond az olajpumpa tömítés, illetve a kasztni tömege, automatánál a váltó extra fenntartási költségei.
F10 20d miatt N47-re ajánlom, hogy keress vissza, F01 30d pedig az N57, szerintem mindkettő elég jól ki lett vesézve a topikban. Esetleg még F10 fb csoportban is tudsz tájékozódni.
Összességében szvsz a legnagyobb szakadék az Opel és a BMW között van, az F10 és F01 végső soron rokon termék, kisebb a különbség, persze nem elhanyagolható.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #53025 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ganz-[HUN] #53029 üzenetére
Most nézem az árát, hát egy szilikon kíváltó megoldást megfontolnék. Cikkszám nincs meg?
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- GoPro Topic
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Nők, nőügyek (18+)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Macska topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen