-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67605 üzenetére
Bekapcsolt automata fényszóróval maszkol, ha jön szembe valaki kitakarja csak azt a részt. 60 felett pedig ha nem jön szembe senki aktiválja a lézert.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67607 üzenetére
G szeria is mozgatja, csak szelesebb tartomanyon es gyorsabban, a kozepvonalon tul tudja huzni mindket oldalit. Erdekes, hogy a Minik viszont egyszerubb matrix ledet hasznalnak.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67641 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67646 üzenetére
Jaja, szépek nagyon, csak nagyon kényes is.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67668 üzenetére
Most elég sok visszamondás volt, tavaly ilyenkor volt nehezebb helyzet.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67702 üzenetére
Jaja, ahhoz az uleshez kell az M csomag es csak fekete/konyak borszinnel erheto el (az igazi M-eken kivul).
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67715 üzenetére
Tavasszal a futó 4-es rendelés alatt elgondolkoztam egy M3-on, ami bőven átcsúszott volna az LCI utánra (júliusban volt az iDrive 8 átállás), 1+ év volt akkor a várakozás az M-ekre. Semmi extra nem történt volna, lett volna egy áremelés, de mindenképp az újat kaptam volna.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67717 üzenetére
Persze, meg adtak lehetőséget kiszállni, ha nem tetszik (akkor még nem volt ismert az LCI kinézete).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67844 üzenetére
Gyanítom 22-23, hacsak nem talál valakit aki elviszi bőven áron felül.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67848 üzenetére
A kiinduloar kifejezetten pofatlan, ennyiert azert mar lehet i4 40-et kapni, illetve ev elejen ilyesmi ajanlatom volt M50-re is. M3/4 3-4 milliora volt ettol.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67880 üzenetére
A nagyobb tempós/gyakoribb fékezésekkor (szerpentin lefele hosszan pl, vagy pályanap) érződik leginkább a különbség, pedálérzet jó kérdés, a simát nem próbáltam forszírozni. G20-aknál amúgy 3 féle szett van, abból az M Sport a középső.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #67886 üzenetére
A karbon-kerámiának is van elég sok hátránya: ahogy említetted horribilis árú (M3-nál 5-6M egy tárcsa+betét csere), elég sérülékeny (elég egy kavics, ami rosszul pattan, vagy picit megüti a kerék a sarkát cserekor és már cserés a tárcsa, mert törik), illetve hidegben mosás után az első pár fékezésnél észnél kell lenni. Porschekon nagyon gyakori, hogy cserélik acélra, mert nem megérős rendszeres pályahasználatnál. Kifejezetten sokat bír egyébként ezeken kívül, de nem hozza vissza az árát.
-
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #67896 üzenetére
Nem látom, hogy a húzott 18i, hogy jön ide, de egy cáfolat a non-plus ultrara: “PCCB system best for 'people who don't like cleaning their wheels‘“ link. Egyáltalán nem ilyen fekete-fehér, hogy a ccb jobb, ironikusan pont pályahasználat esetén szoktak ellene érvelni. Az aktuális GT3RS is acél fékkel jön, pedig ott senki nem panaszkodna, ha alap lenne a PCCB a megemelt árral.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #67901 üzenetére
Aki megteheti és kihasználja, annak sokkal jobb választás.
Epp ez az, hogy nem ilyen egyertelmu, lasd a Porsche gyari rep cikkjet. Nem jobb a fekezesi erzet CCB-nel, szoval a 6 henger vs 4 henger analogia sem feltetlen allja meg a helyet. Ha valaki kevesebb fekport szeretne, vagy ovatos palyahasznalatnal hosszabb elettartamot (kozuton meg az acel tobbszoroset), valamivel kisebb fade-et, vagy esetleg jobban tetszik neki a kinezet es a penz nem szamit akkor jo valasztas a CCB. Track junkiekat viszont gyakran acellal lehet latni, nem veletlenul. Ha ennyire egyertelmu lenne a GT3 RS kaliberu autok nem jonnenek acel fekkel.
18i par eve 3 henger mar (B38).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #67903 üzenetére
A 318i 2.0t, én is csodálkoztam a 156 pacin, de amikor konfigurálod, akkor látod a ccm-et.
Ja igaz, a 3-asnal visszahoztak a B48-at legkisebbnek, a kisebbeknel van B38 (meg?).
Egy GT3 RS áránál is szemmel látható összeg a ccb, de ha ott tartanék én biztos azzal venném...
Hat ez nagyon relativ, de a 230k euros induloarnal, 30k euros Weissach csomagnal, 3-14k euros kulso szineknel szerintem nem tetel a 10k euros fek. Aki oda jut, hogy van lehetosege egyaltalan ilyet rendelni (nem adnak csak ugy barkinek), szerintem nem az ar alapjan fogja az egyiket vagy a masikat valasztani, hanem preferenciak alapjan.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #67934 üzenetére
Nekem bejon.
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #67938 üzenetére
Akartam mondani, hogy ez sokkal inkabb illik egy 50. evfordulora, mint az XM, hiaba jobban keresett az utobbi.
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67949 üzenetére
Nem csak a felnimérettől függ, Minire anno 65 volt a nyári darabja (205/40R18).
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #67963 üzenetére
Kár, hogy az ár és a darabszám alapján várhatóan gyűjteménybeli darabok lesznek belőlük.
-
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #68132 üzenetére
Igen, ez nem éppen a “leesett az első hó, fel kéne rakni a téligumit” helyzet.
-
brumi1024
veterán
G22-m van, igaz B58 40i, de hosszabb 130-as adaptiv tempomatozas utan mutatott 6.9-et, teljes tankra vetitve pedig 7.7-es fogyasztas jott ki (ebben volt varos is). Szerintem 330e-vel siman hozhato a 6.5, plane 120-szal.
LED kerdes: alapbol ha jol tudom igen.
A lézer lámpa felszereltség jár más plusz felszereltségekkel?
3-asnak kicsit mas a felszereltsegi listaja, illetve nem tudom 19-21 kozt hogy csinaltak a csomagokat, de nalam innovacios csomaggal jott a lezerlampa, amiben a HUD is benne volt.Az egyik autót úgy hirdették,hogy állítható futómű,de a képen a középkonzolnál nem volt adaptive gomb. Akkor az nem állítható futóműves ha jól gondolom?
Az adaptive az csak egy mod a tobbi kozul valahol a Comfort es a Sport kozt, elvileg az allithato parametereket allitja a vezetesi stilus es az utvonal fuggvenyeben. Adaptiv futomu az ettol elvileg fuggetlen, a modok kozt valtogatva valtozik a lengescsillapito kemenysege, de maga az adaptiv gomb akkor kerult bele, ha volt adaptiv futomu. iDrive8 autoknal pedig mar nincs adaptiv mod (de a futomu ugyanugy kerheto).
Tsebacsi: Adaptiv futomu kulon extra, siman lehet, hogy nem kertek bele, de a G30 eseten ugyanugy elerheto. Erezned ha lenne, plane sportba atrakva.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68195 üzenetére
120 kW teljesitmeny felett "„5”; „14-15” környezetvédelmi osztályjelzések
esetén" 41k a cegauto ado havonta. -
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68219 üzenetére
Alapvetoen hatul hajt az, meg sperr is van, ha nagyon kell akkor besegit elol. DSC off eseten megfelelo iranyba indul el a hata.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Fr3eWar #68299 üzenetére
Leallitott allapotban sem? Nekem allo helyzetben altalaban csukva van.
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #68302 üzenetére
Milyen ertelemben sokara? Mar az E60-nal is jelen volt.
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #68305 üzenetére
Nem tudom, hogy extra volt-e, de a funkcionalitasat tekintve hasonlo volt a celja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #68307 üzenetére
G20/22-on is leginkabb a racs mogott van, lasd a fentebbi kepem. Ha aerodinamikai celja lenne, akkor Eco Proban fixen lezarna, de nem teszi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #68313 üzenetére
Az egy dolog, de lezart radiator mellett kevesebb huvos levego jut be a motorterbe, ezzel gyorsitva a bemelegedest.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68480 üzenetére
Van benne track mód, ahol lehet húzni az első-hátsó hajtást
Nem, az európai gyártók befejezik az autót, nem bízzák a beta testerre a hangolást. A viccet félretéve ez standard európai - amerikai autó különbség, azokban mindig több ilyen jellegű feature volt, most épp a technológia ezt teszi lehetővé.
Próbáltam a 3 Performance-t, egy napig nálam volt, de akármennyire tetszett sok minden túl sok mindenben nem átgondolt, és emiatt lett G22 helyette. Elég néhány mire figyelj topikot átolvasni, egy teljesen véletlenszerű ami eszembe jut, hogy vigyázni kell nagyobb pocsolyánál, mert ha gyorsan mész át rajta le tudod szakítani az alsó burkolatot… ezekre miért nem lehet figyelni?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #68489 üzenetére
Persze nagyon jó műsor a Kakukcsringes Laptiming, de azt ők is elmondják, hogy messzemenő következtetéseket nem érdemes levonni csak ebből a számból. Árnyalva a képet: Nürnburgringen a módosított Model 3 P ment 7:44-et míg a gyári M3 Touring 7:35-öt. Gyári Model 3 nem igazán bír ki egy kört, ezt Mishaék már sokszor megnézték.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68604 üzenetére
BP Ha erre jarsz siman.
#68625 KAMELOT: Mindenhol annyit kernek ertuk amennyit nem szegyellnek. Ujonnan egyebkent pont forditva van a felsorolt orszagok joval dragabbak MO-nal. Szlovakiaban az elso modellre ranezve a konfiguratorban 10% a kulonbseg: 29.9-rol indul nalunk az iX, mig ott 80910 eur, ami mai arfolyamon ~32.5 millio. AZ M60 eseten ez a kulonbseg 6 milliora ugrik. Belsoegesunel meg rosszabb, egy M4 4-gyel magasabb arrol indul.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Ford topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen