-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38003 üzenetére
Van egy a topikban, szervizel is Garancia miatt megfontolandó, nem tudom például, van-e a gyár által elfogadott cég egyáltalán.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Formaster #38013 üzenetére
Bikázással is próbáljátok meg, ha alacsony a fordulat gyenge akku miatt, bizonyos rpm alatt nem is fecskendez be egyáltalán. Fél év hosszú idő, mikori gázolaj van benne, nem nyári tankolás? Hány fok van a garázsban? Elvileg nem kéne tudjon visszafolyni az üzemanyag, a légtelenítés szép kör... Valami elm327 vagy hasonló diag nincs ismerősnek, hogy legalább a hibát be tudjátok határolni?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Formaster #38015 üzenetére
Milyen messze van a szerviz? Elég keveset szabad csak vontatni, konkrétabban a manual írni szokta a max sebességet és távot.
Tedd üresbe gyújtást ráadva:
With ignition on:
Hold left button on the gear stick while doing
- put gear stick one step forwards and hold 2 seconds,
- then one step back again
- then one step forwards again
Then the car is in neutral for 15 minutes
i haven't (could not) tried it for myself. this procedure is for when the car doesn't start. -
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #38031 üzenetére
Fölös, ragasztó meg inkább ne kerüljön a hűtőkörbe. Műanyagos össze tudja hegeszteni végső esetben, de a túlnyomás miatt nem jó a sziga
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #38033 üzenetére
Mi ez amúgy? VW gömbje pl alapból is csak harmadig van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38116 üzenetére
Kiabálni fog. Ha kifogy, 1000 km után letilt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38118 üzenetére
Új Passat azt írja ki, hogy x km múlva motorindítás nem lehetséges, 1000-ről indul a számláló. 1000 km alatt azért csak van kút, ahol tartanak Érdemes otthonra venni nagyobb kiszerelésben, akár tarthatsz is egy kisebb flakonnal a kocsiban vész esetére - olcsóbb, mint kúton venni
BMW esetén [link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38122 üzenetére
Tovább lehet menni, csak leállítani nem szabad Így adták át szalonban, hogy nem volt benne, de azért mégis sikerült elhozni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Joker94Hun #38160 üzenetére
Pont azt akartam kérdezni a futással kapcsolatban, hogy az autóban annyi van, nade vajon a váltóolajban?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38229 üzenetére
Ha ilyen sok a város, nézd meg a plugin hibrideket is, pl. X5 40e. Nem is azon spórolnál igazán, hogy olcsóbb az üzemanyag, hanem hogy nem kapja a belső égésű motor az ívet hidegen Amúgy ha van a közelben konnektor, egy defa fűtőelem lehet jó lenne a dízelnek, akasztasz elé egy tesco-s időzító kapcsolót, és kész is
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38234 üzenetére
Bp-n nagyon praktikus, annyira sok idő elmegy parkolási díjjal stb, meg azért az adó sem mindegy
Ezek az elektromos állófűtések 1-2 százasból megállnak, a gázolajos fajta lehet egy kategóriával feljebb is néha. Defa csinál vízkörbe rakhatót és olajteknőre rögzíthetőt is, típustól függ, melyiket kínálják. Mintha totalcaron a new duett rekámozzta volna, hogy van ajánlatkérő űrlapjuk direkt erre, az ingyen van[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38238 üzenetére
Zöld rendszámhoz kötött, plug-in hibridre is jár a kedvezmény
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38331 üzenetére
520d cégautónak teljesen ok. Mutatós, service inclusive, nem eszik vészesen, havonta az a kb. 250k meg bizonyos szint felett jár Transformers-re gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz majestic #38365 üzenetére
Hány évet lesz kb nálad? Ha gari lejárta után is tervezed megtartani, 1500 legyen inkább a minimum fordulat (pl. S-ben, de tojással a pedál alatt), alacsony fordulaton elég sok korom képződik, ha hirtelen nagyobb gázt adsz. Maga a táv jó lenne, de ha a városozásban sok az elindulás-megállás, nem annyira ideális. Esetleg egy elm327+Carly app jó lehet, ha hosszú távon figyelni szeretnél a DPF-re. Utóbbi abban lehet segítségedre, hogy ha látszik a folyamatban lévő regenerálás, nem állítod le a motort.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #38367 üzenetére
Olcsóbb a dízel újonnan, automatával 520d induló listaár 14.6m; 530e 16.4m... A végén villannyal "tankolva", ingyen parkolva, kevesebb féket használva, dízel EGR csere nélkül a végén nem lehet nagy eltérés pedig.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz majestic #38373 üzenetére
Kicsit keress utána, én csak futólag néztem meg, elvileg az olcsó ebayes elm327 is jó lehet, de nem biztos. A legnagyobb kérdés, hogy pl. egy torque tud-e releváns dpf adatokat olvasni vele, vagy kell a drágább szoftver és drágább diag dongue Maga a regen hatékonyabb, ha közben nem alapjáraton, hanem fordulaton jár, menet közben pedig a motortérben sem lesz olyan forróság, tovább bírják a műanyagok, szigetelések, gumi alkatrészek, stb stb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #38394 üzenetére
Mi a baja?
-
molnarpeter
nagyúr
Itthon (főleg vidéken) meg 1-2m felett veszel akármit, minimum összekarcolják... Mondjuk az is érdekes, hogy itthon az olcsó autó alacsony haszonkulcsot mutat, kint meg (ezek szerint) ha nincs "rendes" autód, azt szűrik le, hogy valami nem stimmel?
Btw sima F30 is érdekel majd? -
molnarpeter
nagyúr
Kúszást lehet befolyásolni még a nyomással, gyári értékeken belül játszva. Kisebb nyomással jobban kúszik, magasabb nyomásra csökken a jelenség. Túlkormányzottságot ellensúlyozandó elöl alacsony, hátul magasabb nyomás segít (alulkormányzottságnál természetesen fordítva, de tudtommal nincs a topikban 2er ). Minimálisan lehet ezzel befolyásolni a jármű viselkedését, de mindenki tudja módosítani az ízlésének megfelelő irányba valamennyire Kopást ellenőrizni nem árthat szezon végén, bár ténylegesen a gyári előírást is betartva nem szokott különösebben jelentkezni probléma.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz chess001 #38831 üzenetére
Ha tervezni akarsz, tartós bérlet. Fizetsz egy havi fix díjat, nem kell félni semmi extra hibától, igény esetén emberke jön és elviszi az autót szervizbe/gumizni, kaphatsz csereautót, stb (nem áll meg az üzlet, nem kell plusz időt szánni rá, olcsóbb is megspórolt/ nem kieső órabérben egy ügyintézőre bízva.
Fenntartást szvsz a Ft/km fejezi ki - adót, üzemanyagot, biztosítást, mosást, mindent beleértve, totalcaron van kalkulátor, avulást is beleszámítja, kb reálisan számol, elmaradt kamatok (opportunity cost része) már kicsit közgazdász fétis benne, de végülis igaz Másik a szám total cost of ownership, kb ez a kettő elég jól behatárolja, mennyi is az annyi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MPowerPH #38893 üzenetére
Csak általánosságban annyit tennék hozzá az eszmecseréhez, sokan vannak, akik egyáltalán nem foglalkoznak a kérdéssel, aztán a 15 éves kormoran után csodálkoznak, hogy a budget gumival már nem esik le az útról a kocsi, végülis ez is egy jelentős piac (nyilván nem a topikra gondolok). Nem gyári vasra pláne legalább prémium túra gumit tennék, pályázni/driftet tanulni némelyik olcsó is jó, de közúton megállni kell, ott meg a méterek-centik nem feltétlenül jönnek ki érzésre
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38902 üzenetére
Ezt az autót kp vetted, finanszírozott, vagy tartós bérlet?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38907 üzenetére
Nem tudom, meg fogod-e venni, de ezeket a gyárban is megjáratják, én hagynám
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #38909 üzenetére
Ha nem 20 évre tartod meg évi 30 ezres futással, szvsz nem lenne indokolható a plusz olajcsere ára
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #39190 üzenetére
Vagy megnézed honnan és mit
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #39192 üzenetére
Mindenre van válasz, pénz kérdése. Legolcsóbb egy kompresszió ellenőrzés, de bármit végig lehet zongorázni. Mondj konkrét dolgot
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #39194 üzenetére
Használtnál is van szavatosság, plusz ott vannak a mapfre&hasonló biztosítások. Csak arra akarok kilyukadni, hogy használtnál is minimalizálható a rizikó
H.Ezredes: a kiindulási pontom az volt, hogy minden számla és karbantartás visszakövethető, ismert történettel már azért gondolom meg lehet saccolni, mikor érdemes cserélni a láncot
Na nem akarom flame látszatát sem kelteni, elég sok dolgot felsoroltunk már, végső soron a legjobb autó a céges autó, amit más fizet (akadnak is szép számmal BMW-k)
joamilestoné: citrom?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #39295 üzenetére
Ennek 150-200 ezer km körül lesz jelentősége
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #39369 üzenetére
Bérelj
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #39410 üzenetére
Céges autó esetén ez hatványozottan érvényes, illetve szerintem a befektetés pontosabb kifejezés a költésnél
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest