-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
válasz Gebriel #20738 üzenetére
nem olyan bonyolult ez...
M40-et semmiképp az a legeleje, még szíjas...
M42-M44 1800-1900-as mocik 140 lóval...a legértelmesebb 4 hengeresek...
95 a modellfrissítés itt váltja az M42-t az M44...
ekkor váltja az M50-et is az M52...ami már alublokkos...ez a lényegi különbség...(nicasilos hengerfal)
ezek már a 6 hengeresek...
Sokan azt mondják, hogy a 20i-nek sok értelme nincs mert teljesítményre majdnem egy M42-M44...
Efelett van a ritkább 23i...
A 28i az amit sokan a kasztnihoz legjobban illő motornak tartanak...
M3-ról ne beszéljünk az egy más kategória, mind árban mind teljesítményben...
2 percben összekapkodva a lényeget...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen