Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -KP-

    addikt

    válasz CharlieDrop #25400 üzenetére

    én csak belinkeltem egy cikket. semmi más :) a cikk tartalmához semmi közöm :N

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz CharlieDrop #25400 üzenetére

    Donkával is vannak fenntartásaim adott ő már rogyott sárvédőt stb....

    E60 érdekes kérdés.... Betegágy elég sok belőlük de szerethető autó. LCI-t én imádom kevesebb nyűg van még velük ( jelenleg ) és jobb az egész kocsi hangulata belülről meg persze kívülről is... 2003-2005 ös kocsik szoktak leginkább leharcolva lenni... Az-az igazság,hogy ebben a cikkben is vannak azért hülyeségek mert a vadi új izzító elektronika Beru ami gyári beszállító 32K meg új izzító gyertya 5-6K Új PDC-t adok 10-15 között nem bontottat.... Érzékeny rohadtul a kocsi mindenre... típushibája annyi van,h sorolhatnám napestig... Az elhanyagolt kocsikkal van mindig a probléma de vannak olyan ügyfeleink akik már ráköltöttek akár 1,5-2 Milliót de mindig beszarik valami mert a kocsi egy prikézsia!! Ilyenek vannak,hogy hiába a csinálod meg valami mindig beszarik és van a másik véglet akiket hosszú hónapokig nem is látsz... Az ilyen 2-3 Milliós E60-hoz úgy kell hozzáállni 0,5-1 milliót rá lehet költeni,hogy tényleg jó legyen. És mivel nap mint nap szerelünk ilyet tudom mit kell belerakni,hogy jó legyen és nem gyári áron... 35D jobb választás mint a 25-30D-k sokkal kevesebb nyűg van velük jobban bírják a strapát.... Persze ilyen általános problémáik nekik is megvannak....

    E60 gyakori hiba ami egy gyorsan eszembe jut

    kipuff csonk / a lemez egy forintot nem ér
    Turbo
    Porlasztó
    DPF
    CCC
    Váltó / turbina / olajfolyás
    Hardy
    Futóműre érzékeny lengőkarok, gátló , kitámasztókar szilent. hátul csúszó szilent kis lengő bumeráng...
    Főtengely ékszíjtárcsa
    feszítők szíjak
    kis termosztát !!!
    Fékre is érzékeny
    szívócsonk alatti T elág vízcső
    Turbó cső / szétreped...
    vákumpumpa olajszivárgás. ( új tömítés + paszta megoldja ) / emiatt alatta lévő vízcsövet megeszi az olaj
    ULF Modul szarakodása....
    helyzetjelző izzók simák állandóan kiégnek
    ACC-be mindig szar a fűtés
    izzító elektronika és gyertya
    szívócsonk pillangószelepek
    EGR tisztítás
    EGR szelep
    kormánymű
    motortartó bakok
    Hőcserélő ki tud lyukadni a hozzá dörzsölődő kábeltől...
    fűtőventilátor / előtét ellenállással
    lehantolnak az önindítók / fölújítani szoktuk és hibátlan
    vákuumcsövek szétmállanak szétszakadnak ha olyanjuk van.....
    Visszapillantó talpáról lepattogó festék is típus betegség....
    Elektromos anomáliák lehetnek....
    Kereszt merevítő a motortérbe a csavarok beleszakadnak.... Szar a menet...
    Olajcserét nem szabad elhanyagolni 10-12E Km után el kéne dobni az olajat nem 30E Km-et menni mert vicc....

    És legnagyobb baj,h vissza vannak tekergetve még az is amire nem gondolnád és ugyan úgy vissza van tekerve a német is nekem elhihetitek. annyi példa van,h ez a tuti német verda meg nincs tekerve a nagy ló...t nem... Pl E46 316Ti német tuti verda meghozza az ügyfél 180E km-e mutat rádugjuk a gépet 417E km nél hiba tárolva.... másiknál meg kiveszik a műszercsoportot és leragasztgatják a kipörgésgátló meg a fék visszajelző lámpáját hibamentes.... :D a másikon meg a Vanos motorját lehúzzák,h ne dadogjon a motor és menjen "rendesen"... A tuti német bringák.... :D Alaposan meg kell nézni MINDEN autót vásárlás előtt !!!!! Mennyi-mennyi szar tekert roncs autót néztünk már át..... :DDD :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák