Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz BeZol #31440 üzenetére

    Jó kis móka volt. Jobban szól a V6-os, mint más sor6 vagy v6, de semmi extra, hangosabb és kész, meg ha elvettem a gázt, akkor durrogott. Az a baj, hogy ilyen, vagy legalábbis ehhez hasonló hangokat szinte minden nap hallani. Aztán beindították nekem a V8ast. Alkarnyi hosszan ömlött ki a 4 kipufogóból a füst, szikrázott, csattogott, nagyon beteg. Ettől független 25milla helyett még akciósan is 41 :DDD Na ilyen hangot évente 1-2szer ha egyáltalán hallok.
    Az a helyzet, hogy túlárazott a jaguar. Nagyon hasonló élmény érne mind hangzásban, mind kocsikázásban egy m235i volánjánál, és még spórolnék 10+ millió Ft-ot...
    Azt a brutális versenymotorhang-szerű v8-as hangot nem tudom mi tudja ennyire utánozni, de 41 helyett 13ért egy mustang v8 csak-csak elérné a kívánt hatást.

    Egyébként az tetszett nagyon az f-type-ban, hogy nem kellett benyomorogni az ülésbe, kulturáltan lehetett ki-beszállni, és egy gombnyomásra lehet teliüvölteni az utcát :D Tetszett, de ennyi pénzért nem hinném, hogy ezt venném. Kb. olyan, hogy audi-merci-bmw alternatíva a jaguar, volvo. Na ennél a kocsinál is ezt érzem a saját kategóriájában, hogy egy alternatíva a többi viszonylag tucattermékhez képest.

    Az f-pace-t is vezettem. Hát, vmi nem stimmel ott az üléspozícióval. Tőlem balra rengeteg hely, az ülés a kormánnyal szembe, de a pedáloktól jobbra nem maradt vmi sok hely a lábamnak. Ott szerintem valamit nagyon elmértek, vagy én vagyok gnóm, de térdnél és lábfejnél nem stimmelt a helykínálat. Magam mögött még volt miután beültem egy tenyérnyi széles hely a lábam előtt. (184,5cm magas vagyok)
    A 20d motor oda kevéske. 105ig még elrepeszt, aztán betompul, és nagyon tolakodó a 4hengeres diesel hangja. Most vezettem előtte levő nap új passatot 2.0d 150lóerővel, az sokkal de sokkal kulturáltabb volt.
    Ja és az f-pace is 17 milla ilyen 180 lovas motorról. Annyira meg nem jó szerintem, főleg nem ezzel az alapmotorral, mert ez így egy rendes előzéshez bizony kevés. A 150 lovas passat sokkal fürgébb a 200kg súlyelőnnyel is. (vagy 300, nem rémlik)

Új hozzászólás Aktív témák