-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz szimi57 #44258 üzenetére
BMW -be 1-10-ig kb 2-es....
1. Nyúlnak a láncok és a láncvezetők eltörnek...
2. Valvetronic állandóan nyűglődik mivel a szelepvezetők kikopnak hengerfej felújítása szükséges
3. szelepszár szimering mindegyiken fos amin nem cseréltek eszi az olajat rendesen
4. Valvetronic motor meghibásodás
5. Szelepfedél / vákuumpumpa / Olajszűrő / hőcserélő olajfolyások
6. Gyenge motor / sokat fogyaszt ha haladni akarsz....Az a baj nagyrészük elhanyagolt halálmadár..... Ahhoz,hogy jó legyen stabilan egy motorjavítás ráfér azokra amiken nem volt... Dugattyú gyűrűk elkokszolódnak... Nem működik megfelelően az olajlehúzó gyűrű és az olajáteresztő gyűrű sem... Ezeknek szükséges a cseréje vagy pucolása. Egyébként kb 10 ilyen nagy motorjavítást csináltam N42-N46-on és teljesen más lett utána visszajött az elveszett erő ( erős sose lett persze ) a fogyasztás is helyreállt és újra stabil motor lett. Egyébként Kb 150-200E Km amit úgy elmegy nagyobb nyűg nélkül De a V8-as N62 is ugyan ez...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Új hozzászólás Aktív témák
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest