Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #44985 üzenetére

    Turbóidnak mi volt a baja ???? Rengeteg 35D-t csináltam és nem szoktak beszarni... A régebbiekben esetleg a kis turbó de a nagy soha.... Most is itt van olyan F10-es 35D ami 350E Km van és nem kellett a turbókhoz nyúlni.... 1 turbós kocsikon szokott lefeszülni gyakran a turbó... A tied eleve kevés Km-es kocsi volt.... ÉS ezt írtad
    "Kapott a gep egy hybrid turbot(nevetseges aron, szurke forrasbol). Az eredeti turbom is megmaradt persze, volt inspekcio, es minden okes volt vele, szoval van tartalek. "

    Szóval alapból turbót se kellett volna ez a te "tuningolásod" Mondjuk az,hogy 10 Ezrenként lecseréled rendesen az olajat meg a szűrőket többet ér mintha bármilyen szuper olajjal mennél 15-20E Km-t ( Mondjuk te legalább normálisan cseréltél olajat és nem a gyári utasításonként. ) De egy olajcserét ne vegyünk ide meg fékcserét.... A váltóolaj cserét se ezek alap karbantartások egy autónál.... Garanciába kicserélték az EGR hűtőd.... Amit te magad írtál az termosztát csere az autón ami "extra"... A Hűtők pucolása sem az autó hibája... Egyszerűen elkoszolódnak a hűtők ugyan úgy egy Mercibe is egy Laptopban is.....

    Itt te magad dicsérted az F10-et

    Most akkor szar a BMW???

    Itt világosan leírod,hogy használt autóra kell költeni nem keveset és mindenki eladja azelőtt,hogy költeni kellene rá mégis itt most gáznak tartod ha költeni kell rá...

    Itt is leírtad,hogy jó a motor....

    Ezek a Lexusok mindenek, csak nem jovobemutato technologiak.

    stb stb stb stb stb

    Ne haragudj de össze vissza írsz.... Amióta nincs meg a BMW-azóta az összes BMW kigyullad egy vödör csavar szar fos hugy...

    Tényleg nem értelek ami jó volt eddig és istenítettél az miért lett ekkora fos ???? Mikor most is leírod,hogy olyan jó volt a BMW-d,hogy lefordultak a székről és a mai napig is hibátlan.... :( :( :(

    MOD: Valójában kellett költened az EGR hűtőre én kérek elnézést.....

    " En az autora meg nem koltottem a kilicsen es az egr -en kivul semmit, pedig, pedig beleraktam 50k km -et. A kilincs ingyen volt, az egr meg 55k huf. "

    Akkor az EGR hűtős haknid 55K-volt... Ez volt a nagy negatív gatyádat ráköltöd ????? Semmi olyan negatív problémád nem volt... Normálisan karbantartottad a kocsit amikor kellett lecserélted a szűrőket olajokat fékeket stb.... Miért szar????

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák