-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #54241 üzenetére
Ott a csappantyúkat ajánlott kivenni. Szívósort is lehet kell takarítani. Ellenőrizni kell az állapotát. EGR szelepet érdemes takarítani. a turbó / hűtőkör de ugye az megvolt. Nyilván szokásos még a szíjtárcsa görgők feszítők termosztátok. Maga a motor az kb elpusztíthatatlan. Tömítések lehetnek amik elfáradnak pl szelepfedél / vákuumpumpa. Izzítás még esetlegesen a szívósor alatti nagy Y műanyag vízcső és T elég kis vízcsőcsonk így hirtelen.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen GPS-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Magisk
- iPad topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA