-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz whbear #54988 üzenetére
Minimum annyira nem értesz hozzá mint én... Merci lehet érzékenyebb erre. Tudom ezeket én is ezért öntjük saját autóba de a mindenkinek a saját autójába a TYP 200 van és senkinek semmi baja pedig ismered a kocsikat és,hogy vannak használva... E91 és a 2 E60-ba hibátlanul működik semmilyen negatív reagálás nem lett emiatt.
(#54989) p0lip
Hivatalosan LV olaj kell bele. De sokan használják a TYP 200-at teljesen problémamentesen.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whbear
senior tag
válasz whbear #54988 üzenetére
Ahogy Ezredes úr írja, nyugodtan tölthető bele a Typ 200 semmi baja nem lesz. Keverhető is és keveredik is egy csere alkalmával. Neked valószínűleg nincs külön töltő szivattyú mert a visszatápláló szivattyú látja el a feladatát, igaz nem tudom mi az autód típusa. Tehát ha nagyon ragaszkodunk a gyári technológiához akkor LV. Ha csak a gyári ajánlást nézem akkor LV, ha hasonlóan használod az autót mint Ezredes úr akkor Typ 200 mehet bele. Normál használat esetén lehet nem érzed meg a különbséget. Ahogy Ezredes úrnak is mondtam, SBC fék esetén ahol előírás volt az LV lehetett érezni hogy nem elég gyors a hagyományos folyadékkal. Egyébként ez már tényleg olyan dolog hogy figyelembe kell venni hogy használod az autót. Nagy hibát nem követsz el mintha töltenél DOT5 ami szilikon alapú, vagy DOT5.1 ami keverhető de megeszi a nem arra specifikált gumikat.
Szerk : Ha nem vagy versenyző akkor az SL6 csak jobb lehet.[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs