Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz SPeti1984 #57002 üzenetére

    5-6 éves táv
    15ezer km/év
    az 75-90ezer km összesen.

    A BMW-kbe 200ezer km környékétől kell pénzt belelapátolni (ezért is arányaiban nyomottabb az áruk)

    2008-ban vettünk új BMW-t:
    115ezernél kellett első lengőkarokat cserélni (sportfutómű + magyar utak)
    vezérlést cseréltettem 163ezernél (ezt elviekben 200ezer km környékén elég)
    lengőkarokat + új akksit 168ezernél (biztonság kedvéért 8 év után)
    egyébként olajcsere, fékolajcsere, szűrők cseréje, kerékcserék télen-nyáron, fékbetétcserék (tárcsák 208ezerig bírták, sok autópálya...) és ablaktörlő lapátokat kellett 2 évente cserélni.

    És most a 2008as kocsi helyett 7 éves 176ezer km-es BMW-t vettem:
    a márkaszervizes előélete alapján
    22 vagy 55ezer km-nél Adaptív Led lámpák cseréje, és most vagy klímakompresszor, vagy légrugó kompresszor volt még talán
    80-85ezer km-nél akív kormánymű cserélve (a típusra jellemző, h ennyi idő után megadja magát, meglátjuk nálam meddig húzza)
    155ezernél bal hátsó légrugó cserélve (kb. ennyi az élettartama)
    176ezernél jobb hátsó légrugó cserélve (detto)
    Mivel automata, ezért féktárcsa-csere is volt már rajta, ami lassacskán megint cserés lesz.
    A 100ezer km alatti dolgokat gariban cserélték, mert első 2-3 évben jöttek elő a problémák.

    Nem tudom, milyen garanciafeltételekkel adják a 218d-t, de ha külföldi fórumokon utánajársz a típushibáknak, és ott nem írnak semmi számottevőt 100ezer km-s futásteljesítmény alatt, akkor nem kell parázni, ha teszem azt csak 3 év a gari, és a maradék 2-3 évre gari nélkül maradtok az 50-100ezer km-s futásteljesítményű időszakra.

    Én már csak évi 8-12ezer km-t megyek a diesel kocsimmal (békeidőben :C ), de a covid miatt a havi átlagom 300km alatt marad, mert melóba sem kell bejárni, rokonokat/barátokat sem látogatunk, stb., és kb. város az egész...

Új hozzászólás Aktív témák