-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
E34M5
csendes tag
Persze egy M5 elég ugrós de ha vezettél már ilyet nem alélsz el tőle elsőre.
1770kg elég nehéz. Alul szinte semmit nem csinál. OK 5000-től elszabadulnak az indulatok, de napi szinten azért nem szerepel vele az ember. Alul aránytalanul halovány volt.
A chip után alul is rendesen tol.Mit számít a chip? Lóerőre a fene tudja mennyivel lessz több. Csúcsban mérve biztos kimutatható valami. De talán nem is ez a lényeg hanem ha odatolsz lendüljön rendesen.
Chipekben is van több féle "stílus". A legy szimplább aminél csak a limitert tolják fel. (nem ér semmi és veszélyes is.
Van aminél csak a padlógáz karakterisztikát módosítják.
Szerintem a leg tutibb aminél a "részterhelés" mezőt is feltupírozzák meg a padlógáz mezőt is.
A chippelésnél az alapjárati részt nem szokták birizgálni...ugyhogy a zöldkártyánál nincs gond.
Pia,nők,száguldás...
-
E34M5
csendes tag
válasz MPowerPH #957 üzenetére
Én nem merném belerakni a gázt.
Tök szárazon menne gázzal a hengerfej. Valahogy nem nyugtatna meg a tudat amikor éppen 8000-et forog a moci, hogy gázos.
Én taxisoktól kérdeztem még régen és ők azt mondták, hogy kb 20% -al gyengébb vele az autó és kb 20% -al többet fogyaszt vele.
Persze lehet, hogy a mai modern gáz szettek már tök jók....de a fene tudja nem válalnám be.Pia,nők,száguldás...
-
E34M5
csendes tag
válasz dragonfx #972 üzenetére
Videom még nincs az enyémről sajnos. Majd csinálok valamit.
Az E30 327i turbo -m után amikor megvettem az E34M5-öt nagyon búgócsiga filing volt benne egy ideig.
1770kg az nagy súly. Inkább 100-tól érezni, hogy tud ez menni. Autópályán nehéz utolérni.Turbósítás? Marha nagy lóvé. Elég volt az E30-at turbósítani. Annyi pénz ment bele, hogy azért simán tudtam volna venni egy rendes mocit is bele. Túl sok munka, túl sok kinlódás, túl sok lóvé volt. Nagyon sokat kellett szerelnem. Az E34 meg csak megy csak megy csak megy. Mimcs vele semmi szerelgetés.
Az egyik barátom egy M5 3.8-as mocit rakott be az E30-ába. Na az megy....nagyon megy.Pia,nők,száguldás...
-
E34M5
csendes tag
válasz MPowerPH #986 üzenetére
A dizelben az a csalóka, hogy nagyon jo a nyomatéka,de általában mind elhal kb 3600 nál.
Ültem már a Hungaroringen valami orrvérzésig felpiszkált diesel Seat Alteába. Mindenkit vittek vele egy kört. Hááááát a fene tudja . Kb 2200-ig semmi aztán tolt egy rendeset kb 3600-4000 ig és kész. Full vége volt 4000 nél. Szánalmasan szar volt ahoz képeset amekkora hirverést csináltak nekem előtte róla.
Amelyik dieselt rendesen felpiszkálják az meg is hal általában. Végül is egy kis "sport táska" méretű mociból 400 körüli Nm -ek rettenet sok.Pia,nők,száguldás...
-
E34M5
csendes tag
Egyébként van egy dieselem is. Normál használat mellett vegyesbe 8.8-9.3 a fogyija.
Ez egy 2 literes ford. (direktkisbetűvel)
Szóval nem esznek ezek se olyan keveset.
Ja papiron 4.5 ha jol emléxem autopályán 100nál. 7 liternél nem tud kevesebbet enni 6. ban 100 nál. (136Le,340Nm)Pia,nők,száguldás...
-
E34M5
csendes tag
válasz Gézengúz #993 üzenetére
Elég összetett dolog.PL: a 3-as motronicban is 13 tábla van.
Ezek túlnyomó része 3 változós.
pl. részterhelés gyujtásnak a táblájának a tengelyei.:
az egyik a fordulat a másik a teljesítmény szint (mennyi levegőt sziv a moci a légmennyiségmérőn át) a harmadik az előgyujtás értéke.
Ez általában egy 16*16*16 méretű adathalmaz.
Ugyan ez a benzin tábla is.
De van külön tábla a padlógáz gyujtásnak meg benzinnek is.
Az alapjárat szabályzásnak is legalább 2 táblája van.
De még van a gyujtás energia szabályzására is tábla meg a hirtelen gázadáskor szükséges dúsitás mértékének szabályzására. A túlmelegedésre is van ha pl tulmelegszik a moci egy fügvény szerint elkezdi visszavenni az előgyujtást és dusitani kezd....Pia,nők,száguldás...