-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Henry1990
tag
Sziasztok! E90 330i-be milyen gyertyát ajánlotok? Tudtok esetleg jobb minőségűt mint a gyári? Ha minden igaz akkor NGK van benne gyárilag.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Hello!
Tegnap kiírta az e90 330I-m, hogy mlegszik a motor. Németországból jöttem vele haza, és szerencsémre pont a házunk előtt írta a hibát, ma reggel is pár kilóméterrel indítás után már kérte, hogy állítsam le a motort. Elvittem a helyi szakszervízbe, Azt mondták, hagyjam ott a kocsit, ha lessz idejük akkor foglalkoznak vele. Kb fél óra mulva csöng a telefonom, vízpumpa + termosztát csere. Nem vagyok nagy szaki, de azt hallottam, hogy ha a vízpumpa rossz, akkor jellegzetes hangja van a kocsinak. Van valakinek tapasztalata ilyennel kapcsolatban? Kicsit szkeptikus vagyok a szakszervizekkel, viszont más szerelő meg nem tud fogadni 1 héten bellül a környéken, kocsikázni meg nem akarok így vele.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Hello!
A mai nap észrevettem, egy kicsit füstölős kikanyarodás után, hogy az e90 330i-m ben alapjáraton eltűnt a szervó. kb 1000-res fordulattól viszont van, kocsi semmi hibaüzenetet nem jelzett, valakinek valami ötlet?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Hello! Nem tudja valaki, hogy az e90 330i-k 2005-6 körüliek kettőstömegű lendkerékkel vannak szerelve?
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Hello!
Első-hátsó féktárcsa+fékbetét csere lessz a kocsin, e90 330I, és szeretném kikérni a véleményeteket márka ügyben.
ATE
Textar
Brembo
Zimmermann
vagy valami más lenne a nyerő szerintetek?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
-
Henry1990
tag
válasz MPowerPH #27113 üzenetére
Csak annyit akartam a 320d-vel, hogy van valamennyi összehasonlítási alapom. Vezettem 335d-t, m550d-t is. Viszont kevesebb a hibalehetőség, és nekem a benzines hangja jobban tetszik
Persze mindíg töröm a fejem valami dieselesen a fogyasztás miatt. De haa váltanék is, biztos hogy max 50-60 000 km-t futott 6 hengerest vennék, amiből nem sok van eladó„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
ebbe kár bele menni, hogy melyik a költségesebb, hogy a benzin többet eszik, de hogy ott a turbó, meg részecskeszűrő. Egy benzinest is ki lehet nyírni 500km alatt, ahogy egy dieselt is, és fordítva. Nyilván minden csak a tulajdonoson múlik, viszont használtan biztosan nem vennék dieselt, ahogy újonnan benzinest sem.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #27125 üzenetére
ezt megerősíteném
nem egy nyomatékszegény 318I.[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz Casanova* #27132 üzenetére
Hát ez eléggé vegyes, de megpróbálom szortírozni:
Főúton, falvak között ha ésszel megyek akkor 6,5-7 liter ( 80-90, faterosan vezetve.); ha átlagosan megyek akkor 9 liter körül.
Városban ha ésszel mész akkor 9-10 liter ( szintén faterosan vezetve ) nekem sikerült már a 19 litert is kihozni belőle amikor nagyon siettem
autópályán használom leginkább, ott ha 160 tempomat-ra beállok akkor 8,5, ha sietek akkor olyan 190-200-nál 11 körül.
Persze mindez forgalom függő.
Ha vered neki, fékezgetsz, gyorsítgatsz akkor ez nyilván változik.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #27134 üzenetére
258
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Hello!
Egy használt e39 530d-t készülök venni. Automata, 2001-2003 közöttit. ahogy néztem csak ilyen 200 000 km felett futottak vannak, amiket néztem azok mind 250 körüliek. Valaki tudna esetleg tanácsot adni, hogy mire figyeljek? Esetleg valakinek van ilyennel tapasztalata? Hálás volnék ha megosztaná.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28709 üzenetére
Köszönöm mindenkinek!
Nos, ami a felszereltséget illeti: Fontos a navi, automata válltó, és a kormány se legyen az alap, mert az undorító szerintem. A Km óra álláshoz csak annyit fűznék hozza, hogy németországban veszem, és a legtöbben 230-330 000 van. Persze itt is divat az óra tekergetés.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Sziasztok!
Nos, lebeszéltem magam az e39 530D-ről, és most inkább a benzint nézegetem, 525-530-535 szintén e39. Hosszabb utakra, havi 2000km pályázásra kellene. Szerintetek?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28796 üzenetére
Hát lehet automata is, kényelmesebb Viszont a Dieselek mind 300 000-ret futottak, és nem sok jót jelent ez szerintem, amíg benzines van 200 000-rel is ugyan azon az áron, és felszereltséggel. Németben nézem, mert ott dolgozom.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz ADAM1337 #28798 üzenetére
nos, egy e90 330i-m is volt, csak egy betegágy volt. az is 9liter körül evett. Leginkább pályán használnám, ott gondolom az 535 is megáll 10-11 körül 150-nél.
Persze van belőle 700 000-ret futott is, viszont Dieselből normális áron nincs 200 000 körül
528I-t találtam, illetve 535-öt ami nekem közel lenne. Automata mind2„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #28800 üzenetére
Vezetett szervízkönves mind2, szóval elég biztos az óraállás. A dieselről meg pont ezért mondtam le, 15 év alatt sokat mennek velük, nyilván ezért vettek Dieselt. De én meg nnem akarom az egész autót szinte kicserélni ezért maradok a benzinnél, talán az még valamelyest egyben van.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz Declare #28804 üzenetére
Igen, teljesen igazatok van, nem is vitatom hogy függ az előző tulajtól a dolog, meg hogy tekergetik ott is az órát. Viszont előbb elhiszem egy németnek, hogy csak 2. vagy 3. kocsinak volt tartva egy 535I, és azért van csak benne 200 000 Km. Míg dízelt jellemzően nem hétvégi autónak veszel, így nem kizárt hogy az amit 300 000km-el árulnak abban valójában 500 000 van. Persze nem szerencsés az óra állásból kiindulni, viszont amíg nem néztem meg őket, addíg sokmindenből nem tudok. És pont ezért is fordulok hozzátok, hogy ti melyiket választanátok, és ha valaki esetleg a dízelre szavazna, és meg is tudná indokolni... lehet hogy meggondolnám magam.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
-
Henry1990
tag
végül egy 528I mellett döntöttem, vezetett szervízkönyv, 160 000 Km, friss műszaki, 8 alufelni téli-nyári gumikkal stb. Hétfőn megyek lecsekkolni.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Hello!
E39-ben lehet cserélni a kormánykereket? A simát akarom M-esre. Mekkora volumenű munka?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Köszönöm
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
-
Henry1990
tag
válasz MPowerPH #28942 üzenetére
Fogalmam sincs. Naív vagyok. az tény, hogy cefetül néz ki a kormány, de nekem a gyűrűs használat elég magyarázatnak tűnt. De ha 160 helyett van benne 240 engem az sem zavar. Amíg egyben van a kocsi
Egyébként ha valakinek volna hozzá sportkormány légzsákkal... nos kivásárolnám[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz H.Ezredes #28953 üzenetére
Hogy mi fogott meg benne? annyi, hogy 200 000 forintból úgy fog kinézni kb, ahogy én akarom. Az, meg hogy a kormány alapján mindenki km állás szakértő lett az nem az én bajom. Átnézettem szakszervízben, Németben a DEKRA-nal, nem találtak semmit, és ez nekem elég. Őszintén sem a szövet üléseken, sem a pedálok gumijain sehol nem látni arra utaló jeleket, hogy a kocsiban félmillió lenne. Hameg annyira rejtegetné az eladó, hogy sok km-es autó, akkor pont a kormányt ne bőröztetné újra kb 30 Euro-ér? BMW szervíz szerint az óraállás hiteles, nemtudom miből állapítják meg, nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Sziasztok, pár hét munka után, gondoltam írok egy helyzetjelentést az 528I-ről. Vagy inkább beszéljen helyettem a kép.
Sajnos a telefonom leesett az aknába, így elő kellett halászni a jó öreg Nokiámat, ami kb 10 éves, így a képminőség nem a legjobb, de talán a változások látszanak
Fojt. köv.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Nos, igen, kicsit elszaladt a ló ami a költségeket illeti, de még 300 000-ben benne vagyok. Szerencsére sok az ismerős. A Kocsi anyag árban le lett fújva, lepapírozva, új lámpák, lökös stb. A belsőhöz még viszont nem nyúltam, csak pár cuccot rendeltem meg nos, azért nem eleve gyári M-est vettem, mert ami tetszett az 7500€ volt. Ez meg 2000€
Persze ocsmány volt, de 7500-at sosem adnék ki egy ilyen korú kocsiért.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #29218 üzenetére
Igen, én is sajnalom. De most a kocsiba megy a penz
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Sziasztok!
Ismerődöm feni a fogát, egy e60 545-i-re. van valakinek tapasztalata velük kapcsolatban?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz H.Ezredes #30739 üzenetére
Ez a szét kéne szedni, és felújítani pontosan mitjelent? hajtókar, főtengely stb csere? konkrétan mik azok amiket cserélni kell? Havernak 540i-je van, szintén e60 szóval van viszonyítási alap
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Hello!
E60 ccc modul javításához ért valaki? foglalkozik itt valaki ilyennel?„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
Sziasztok.
Németországi használatra keresek magamnak autót. Vívódom a 430 gran coupe, es a 225d coupe közt. Ugye az éves adó ami kicsit drágább a 4esre, évi +100€ ami természetesen nem a világ vége... Volt esetleg valakinek alkalma vezeni mindkettőt? A 30d 2014-5 körüli évjárat, a 2-es 2 évvel fiatalabb. Természetesen vásárláskor mindent megkap az autó, amit illik, illetve a kokszosodás js eltávolíásra fog kerülni, mivel ezek 120-130.000km-t futott autók. A kettes inkább a méretei miatt szimpatikus, az adatok alapján egy kellemes kis kocsi lehet ide az alpok szerpentineire. Természetesen nem ez lenne a mindennapi használat lényege. A kettő közül melyiket mondanátok megbízhatóbbnak, illetve 2 személyre ti melyiket választanátok?
Szeretnék az autóval egy 4-5 évre tervezni.Évi kb 20.000km-t megyek.Köszi a válaszokat előre is.
[ Szerkesztve ]
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz FIREBLADE78 #70708 üzenetére
Ha lenne szívó 6henger benzin, azonnal azt venném. Sajnos a Budget véges, 25.000€-ért meg csak ezek vannak. A 2017-es kettes.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz KAMELOT #70711 üzenetére
Igen tudom. Volt is e90 330i-m. Sajnos legalább Euro 5 kell nekem, és bele kell férnie a keretbe amit fentebb megemlítettem. Ami a képen van, az 19.000€ és csak szemléltetni tettem ki, hogy melyik 2-esről van szó. Maga a kocsira szánt pénzem 25.000 többet nem szeretnék rá költeni. Persze egy m240I nagyon jó lenne.. de nem fér bele sajnos.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest