-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
Voltam ma futomuvesnel mert zavart mar h jobbra huz. Az osszes kerek osszes adata rossz volt. Jobb oldalt pl kosebb volt a kerekek kozti tav mint bal oldalt. Szar volt az ossztartas, doles, utanfutas... 2 ora melo de mar jo lett. 7600bol megusztam .. A kutyacsont meg kopog, majd cserelni kell. Tovabba vmikor elottem csak a jobb lengokar lett cserelve nem parban...
-
whitezo88
nagyúr
elméleti gondolatkísérlet: van értelme megbütyköltetni, vagy csipszeltetni az ECU-t, hogy eleve magasabb oktánra legyen beállítva mint pl. 95? annyit lehet olvasni, hogy csak visszafele tud állítani, magasabbhoz nem... jobb minőség meg adalék ide vagy oda.
a csipszelést nem vágom annyira, de kb. hetven ropi lenne, kb. tíz paciért...
-
whitezo88
nagyúr
egész jó állapot és bőrkárpit. belsőség más kérdés mondjuk ennyiért. E36 25i
-
whitezo88
nagyúr
[link] gyönyörű!
-
whitezo88
nagyúr
válasz Remus389 #18846 üzenetére
szerintem csak ráraktak egy árat, hogy itt a patika, keves futott, tiptop veterán BMW, amúgy szalondísz. Én is voltam olyanban ahol több ezeréves autó volt ilyen szalonállapotban kirakva (Trabant, Polák, Skoda meg valami 70 éves Mercedes is többek közt)
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
Kompresszorozás hogyér szokott menni? Elméleti a kérdés, nem barmolnám szét a kocsim, csak érdekel.
a turbósítás pl. úgy tudom 1 milkához közelít rendesen megcsinálva.
mondjuk ez már elég brutál... [link]
milyen egyéb tuninglehetőségek vannak amik nem tescósak, de nem is többmilliós tételek?motorcserén kívül persze. Az mondjuk mennyibe van? például az újabb 143 lovas 16v motort rakni a 118 8v helyett lehet? meg a többi esetleg. gondolom pár százezer...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #18878 üzenetére
na akkor nem is olcsóbb mint a turbósítás, na mindegy. Bár gondolom ebbe bennevan egy rendes motorgenerál, leömlők, hengerfej, kipufogórendszer, főtengely...
ejj egy olyan kéne ami a 320TC-ben van: turbocharged 4-cylinder in line, longitudinally installed; distribution: two overhead camshafts, 16 valves; displacement: 1598 cc; bore x stroke: 77 x 85.8 mm; compression ratio: 12.5:1; maximum output: 310 bhp @ 8500 rpm; maximum torque: 420 nm @ (data withheld) rpm; engine management: Cosworth Pectel MQ 12; lubrication: dry sump.
bár kicsit magasan jön meg a nyomaték, de hát versenyautónál úgyis kipörgetik.
-
whitezo88
nagyúr
kéne egy ilyen [link]
a faceliftes hátsó lámpák amúgy kompatibilisek a fl előttiekre? ránézésre ugyanakkora, de lehet van eltérés. -
whitezo88
nagyúr
válasz C.Brigante #18882 üzenetére
igen elől tudom hogy más a rács meg a lámpa is. hátulra meg jobban tetszik a FL szett lámpa.
-
whitezo88
nagyúr
válasz C.Brigante #18884 üzenetére
nekem is ez a szendvics kellene (igaz nem életbevágó), csak mivel nekem sötétkék a kocsi, a fehér rész narancssárga nálam. emellett a króm vese és végeztem is a külső "tuninggal"
-
whitezo88
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
ugyan nem havas kép de
kilinccsel előre!FWD kocsik többet bénáztak a hóban a városban mint én a "szar" RWD-vel...
-
whitezo88
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #18894 üzenetére
adj olcsón játszógumit és máris megyek szárazban is annyira azért nincs sok lovettám, alapgumit meg nem koptatnám szét. ja meg nem árt a sperrdifi sem ha már driftelünk
bár használtan szétkoptatottan lehet olcsón is gummát venni...[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
ezekkel érdemes óvatosan mert szeretik nagyon lehúzni, elég sokat olvastam erről... TC-n is volt cikk neppertől hogy a jó állapotú tiptop autót elvitte az ügyfél és annyi baromságot összehordtak h nemigaz. Épp ezen a fórumon, talán ezen a topikban volt, hogy egyik fórumtárs, miután megmutattam az új kocsim anno átdobott egy felmérőlapot valamelyik szervizből pont erről a kocsiről. És amiket ott írtak, amúgy elég pongyolán, már szét kellett volna esnie.. írtak motorhibát, váltóhibát, meg minden szir szart... nem ajánlott vételse satöbbi... közel fél év alatt semmi komoly javítás nem kellett rajta, semmi baja sincs, nem kopog, nem ráz, motor 100% működik, váltó pontos és jól mozog... ők otthagyták emiatt, én elvittem. Egy fontos kellett csak, 2 szimmeringet cserélni, meg kézifékpofát illeszteni mert nem fogott rendesen, ezek párezres tételek... meg előbbi miatt vagy 2-3 liter olaj utántöltés, kb ez volt a legdrágább...
-tavasszal termosztát csere, mert rendellenességet dobott már akkor is a diag, később szerelőnél is még (én is megnézettem helyben, de nem szervizessel)
-voltam 1 hónapja futóművet beállíttatni, az is 7 pénz volt. Ott mondta h a bal első stab pálca kopog kicsit, bár menet közbe nem érezni, ez se nagy tétel.szóval általában lehúzzák nagyon... viszont előéletét meg tudják nézni központilag.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz dragonfx #18917 üzenetére
hát autófüggő, de pl egy E39et is ritkán úszol meg 100k alatt, ha tényleg ki akarod javítani... és nem az van hogy "majd megcsinálom ha teljesen elromlik".
Beszart légrugóval is lehet vezetni pl egy W210-et... kicsit úszni fog ugyan meg közelébe se lesz a jó menettulajdonságnak, és az se két fillér. Még jó hogy BMW-be nincs
de az is megy búgó diffivel, kopogó futóművel, kisebb elektronikai hibákkal.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
M-es pedálszettet tud valaki jó áron? 18k alatt esetleg. (amit találtam az annyi)
mod: na találtam tízért is.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
mire hazaértem, megint előjött ami tavaly még 2x. bárhogy kapcsolgattam az ablaktörlőt, nem törölt. Anno akkor szintén előjött mikor kapcsolgattam. De akkor leállítás után helyrejött. Most meg nem. Még szerencse hogy pont hazaértem mire megtörtént. Semmi kattanás vagy zúgás nem kísérte, kíséri. remek...
-
whitezo88
nagyúr
szerdán nagyon lapos volt a jobb első, jobbra is húzott. másnap fújtam vissza, 0,8 Bar volt... ma délben indulás előtt vettem észre miért: egy csavarral sikerólt centrírozni a gumimat, ami szépen beékelődött két lamella közé. Holnap irány a gumis, remélem meg tudják csinálni.
-
whitezo88
nagyúr
tájul. [link] (feltörés)
-
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz Ferdzsoo #19114 üzenetére
múlt héten beszélgettem egy BMW-s arccal, neki 740i-je van. Mesélte, hogy egy haverja akart E38at venni és inkább 740D-t akart. A szintén BMW-s szerelőt (akihez én is viszem, tapasztalt, hozzáértő szakember) hívták fel hogy i vagy D. a Dezső azért rossz választás (740i-vel is sok macera van, de mégis kevesebb), mert az ott kezdődik hogy 8 db porlasztócsúcs és 2 db turbó csere... márha nem csörgő megbízhatatlan időzített bombával akar menni az ember...
-
whitezo88
nagyúr
válasz dragonfx #19120 üzenetére
milyen zárammal? előbb visszakapom a villamosságitól majd aztán irány a biztonsági, zárdugó lesz meg mellé váltózár és rablásgátló is valszeg.
csak 1 hete vezettem utoljára de mintha 1 hónap lett volna. Igaz ez a hét amúgyis egy szar nekem valamiért.. szóval beütött minden.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz dragonfx #19127 üzenetére
ha már fólia. múlt héten voltam egy bmws emberkénél és láttam 740i-jébe körbe karbonozva a belső díszléceket, meg középen a váltó körül. mondom ez mennyi, hát aszongya ehhez 2 nm karbonfólia kell, ami 18 ezer / nm. plusz a munka, szóval az 40 felett... mondom akkor köszi de nagyon szép volt amúgy.
(mivel garázsban volt sajnos kipbóálni nem tudtam, de ahogy beleültem, meglepően kényelmes és kézre -lábraállt minden, a kormány is nagyon jó fogású benne. Igaz, egy hatalmas hodály az autó, kívülről és belülről egyaránt.)
-
whitezo88
nagyúr
nah kész a bömbim megjavítva, 130 pénz lett a vége, ebben a motorvezérlő újraírása is bennevan mert az is kampó.... persze ez csak a villamosmunka kis szereléssel, még zárat kell meglakatoskodni meg a betört klímapanel LCD-jét.
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #19195 üzenetére
hát azért gondolom azt te se hiszed el mikor úgy hirdetik hogy éppen egy kb fél-1 milliós nagyszerviz után van... és úgy 1,5 egy autó. Ha már rákölt egy valag pénzt fékekre pl amit ilyenkor már sztm felesleges, mégis eladja. szóval inkább fél-1 éves is lehet az a nagy csere
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #19198 üzenetére
hogy mi a helyes egy dolog. Hogy magyarhonban mi szokás, meg egy másik
amúgy kész a zár is. a kilincs új (bontott), ezért ezüst, de majd lefestem max feketére.. a klímapanel is intézve van, az egy 6ezer. és kész...
(meg a védelem bele de az nem jav ktg...)
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
na megjött a bontós klíma panel, ahogy nézem 2000es 325-ben volt jöv héten be is rakatom, egy termosztát és olajcserével egybekötve. A keringető gomb ezen kétállású mert szagérzékelős, de azt mondták belemegy, sőt a gombot is ki lehet cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Milyen autót vegyek?
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Horgász topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen