-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
benne vagyok a taliba de akkor ki kell addigra pofoznom a gépet
ne legyen messze pesttől nem a gyorsulás a lényege."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
a 327 i limitált széria bolt...e30ból az m3 alatt a 325i volt a plafon.
BMW001 nagyon szép ez az e35 325i...de igen fiatalabbra pályázok...de most kesem sincs..meg bordó nem jön be viszont van rajta m-pack.elég lesz a 20as nekem vagy ha nem akkor 28as mert jobban kajál.
Az e30 m3 kuriozumok azért drágák....gondoljatok bele akkoriban mit ért 200-220 ló....
A 325 e30 megéri az árát.
A 32i e30 nagyon király..pár 100e ráköltéssel díjnyertes.e30ból is a 2 ajtós jön be
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
teso nézd meg jobban... a felni, tükör, első/hátsó lökös, szárny, küszöb..mind gyári m-es azon az e36on...ne tévesszen mega rossz fotó..és hogy a lippe és a diffuzor rész is fényezve van...azoknak tényleg feketének kéne lennie.
a fekete e36os milyen mocis??..egy ültetés elférne rá
Manitou akár e30at vagy e36ot veszel 2.0ás mocisat vegyél.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4020 üzenetére
de akkor az téged odacsap mert lesz vagy 150 kiló előnyöm
meglátjuk..lehet elég a 2.0ás is.kéne jó fogyi.....erre az e36 328 vagy az e46 320 alkalmas jelenlegi infoim szerint....e36 320 azért bekap ám....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4022 üzenetére
súly miatt de vagy akkor jönne a chip nekem is azon nem mulhat
e36 320 persze hogy nem.
Az ültetés többet dobott volna mint a felni van jo itthoni felni is olcsóbban és jól néz ki ültetésre is maradt volna.
Kicsit?..kb 4x
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nekem ebbe a hidegbe pláne hogy reggel és este rövid távokra használóm városba bivaly sokat eszik a verda...normális ez?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4038 üzenetére
és utána felforr ha leforgatom kicsit. ..meg rárakoma fűtést...igen nekem irto nyitott elől...e36ba a hütrács és a lökös merevítő közé nincs valami szürű szélfogó dolog...mintha az első törés előtt lett volna ott valami..csak azóta ugye nincs ott.
bmw001...csak városba neked mennyit eszik így télvíz idején?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Boxer001 #4046 üzenetére
szerintme is de egyenlőre nem tudok mit kezdeni vele.nem tudni mi gond.
mondjuk ha alaphangon 10-10.5et eszik akkor tán még belefér.keveset járok tulajdonképpen lexarom.
amugy igazad van majd megnézetem valamikor csak ki ne találjanak egy 6számjegyű sztorit mert akkor marad.sok a splash fogyija de ez van.
bivaly király az e30 m5 de ennyit nem adnak érte.
bmw001>>3asba??? 2esbe
azért ma reggel a havon nyomtam 2 driftet..szegény 2 szuzis aki mögöttem meg szembe jött egyből fékezett ...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4068 üzenetére
de a felni jól mutatna a tiéden vagy neked milyen van rajta?
nekem 15"os kell mind1 milyne csak e36ra való kell.ilyne gummám van nem adom el őket ezért.meg amugy is pestre minek jobb.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4072 üzenetére
szomorú ez sajnos...én meg ugy vagyok a 17"es mutatna igazán jól,...de az a pesti utakra és az 1.6os mocihoz is sok....16"os jo lenne..de tavaly vettem vadi új 15 belsős gumit nem fogom odadni xaré hugyé...hogy csak most válthassak 16"os nyárira.ha egy e39 528on jó a 16" nekem elég a 15" is... ...amugy én néha még lemezzel is érzek koppanást....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Na akkor megpróbálóm összefoglalni
Sajnálóm hogy ketten eladtátok a bömiteket.
carstyling showra el kéne menni de kevés esély van addigra rendbevágoma gépet.Az m50 és m52es mocik is faintoska ninbcs velük gond az 52es tán jobban fogyaszta dual vanos miatt.
e46ból és tuti 320i.t vennék.m-packosat.A 320d.vel ha bexarik sok gond tud lenni és fogyiba se éri meg.
nekem űgy tünik van 1 kisebb gond a hűtéssel, de egyenlőrenem biztos.
amugy megyeget az auto, és pesten beeszi a 11-12öt..nem tok mit kezdeni vele.fekete rácsot beraktam, meg +2 égőt az AE.s fényszóróba fain lett majd dobok képet ha tudok.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
azé béke van elég minőségi dobnak tűnik...de kétségkívül az optikai és belső tuning is nem kíméletes hasznlatra utal..plusz ugye mindez 10 éves dízel ki tudja hány ekm.rel....ezeken kívül tökéletes.Ha benyás lenne azt mondanám vedd meg azonnal.de mondjuk 151ből nem cisnálnak 177et....de 137ből se 177...ugy hogy ne legyen gondja valami később.
Spanom haverjának chippelt 320d.je van....ő azt mondta 150 lovas verzsőnből csináltak neki 175öt..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4144 üzenetére
sok az hidd el.
nem 10-20e után lesz sok....
hanem majd 100e-120e után mert előbb lehal valami...turbócsere 400k asszem például.megazért a nyomaték is eléggé ugrik...és akkor már a hajtás, kuplung is veszélyben...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4148 üzenetére
te figyu lexaorm ki hogy hol isteniti a VW.t az csak egy népauto...30 éves bömiből is lehet sztárt csinálni meg 20 évesből is...lásd a sok e30at....de az asszimetrikus visszapillantó egy borán pláne egy a6os audin akkor szégyen...hogy üvölt....
[OFF]Engem mér kéne überelni szeretema bmw.t de ami igaz az igaz...én dízelt pláne chippeltet ami 10 éves és 30-40 lovakat hoznak egy 2.0ás mocin +180-200e van benne tuti nem venném meg még ha bmw akkor se...sőt semmelyik autóból sem kell dízel még +150Nm árán sem.a 2.0i 8 lityot eszik itt van Vangelis példának...egy chippelt 320d is bekap ennyit még alapon is.....ha nem mindig ugy váltod el hogy ne kapcsoljona turbója..de ugye a nyomaték meg csak ugy jön meg ugy visznt eszik is....és ha a benyás tartósabb mér nem azt veszi a nép nem vágom...ők tudják...ha fizetni akarnak...ők tudják mire adják ki a pénzüket...én kb telibexarom..max. elmondom a vélemény akár tetszik akár nem.....én 320d.t max ujonnan vennék max. 1-2 évest ami igazoltan 40-50e km.t futott max....[/OFF]Vannak tudod aki A>B.be jutásra veszika kocsit munkára kell nekik egy eszköz...nekem nem egy eszköz én szeretem élvezem még ha vannak hibái is és ha nem 6 latt van 100on hanem 2x ennyi altt..nekem egy élvezeti cikk...ami remélhetőleg nemsokára még nagyobb lesz mert erősebbre cserélhetem...
Ez kb olyna mint egy uj 335d.t chippelni....kapsz kb +50 lovat...100Nm.t....és a motor,váltó, kuplung turbó életartamából kb -50-70%-ot...megéri???..NEM!!!....így is megy mint a disznó az összes dízel füst árán.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
köszke anyagiak nem engedik most pedig jó ajánlat lenne
Én azért szívesen teszem olyanná a kocsimat amilyen másnak nem lehet...vagy nem jöhet szembe még1 olyan....ergo a gyáritól el térek.
pl:szerintem egy fekete aranszegecses barracuda felnitől nincs szebb...jó a gyári m6os...de nézzük meg a kettő kb ugyanannyiba fáj....akkor már inkább a csicsásabb
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
igen jól tudod e39re kis ET.s kell e36ra nagy et.s de az e36 e46 95% kompatibilis.gondolom e34 e39cel is eza szitu.
bmw001>>ebben akkor különbözünk másképp látjuk. ..nekem egy barracuda felninél vagy fekete momonál sosem tudsz jobbat mutatni bmw gyáriból.....de legalább nem vesszük el egymás ....így jut neked is gyári m6os.(na az az 1 ami odaver és láttam már e36on szal nyomtávszélesítővel...vagy osztókörmódósítással valahogy csak rálehet eszkábálni)
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4191 üzenetére
teso szerintemilyet bármelyik nagyobb felnis tud neked hozni...igen nagyon népszerű tipus.
igen BBS felni..Ha gyári bmw felni akkor ez a kedvencem>>felni.....anno az e36 328i.ken volt alapfelszereltség ez, aki arról leszedi és jobbat tett rá annak van ilyen....16"osban lenne is..nem is vészes de akkor a 4 uj pirelli mehet eladásra....akkor inkább nem.pedig nagyon bejön igaz most pénzem sincs rá és lassan itt a nyári gumma csere.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Köszönjük a márkábavágó hozzászólást a 2 neves kartársnak, leülhettek egyes, viszlát.
Most mi van én befejeztem .hondások befejezték ..most jönneka VW.sek.. a Füstdi-vel.....na kelljünk már fel.
egy dízel sosem jöhet közelébe egy benyás autonak...sem tartósságban sem élményben, és lassan fogyiban is utolérek emrt gyakorlatban a dzíel a zabál áma turbó miatt.
Az hogy engem megenne egy G4 1.6 azt meg hiszem ha látom..lehet most nincs jó formábana vas...de lesz ez így se ....chippel sportkipuffal esélytelen lenne a golf.van súlytöbblete szerintme bőven.
Na és akkro a papíradatok
530D>>235 ló/500NM
530i>>272 ló 320 NMszal nem ugyanakkora lovasak..benyásnak van37 ó előnye és ez alkszeg magas fordulaton ki is jön ezért jobb.később kell elváltani...és ezért nyer 0.5 secet 100ra.
A golf1-2kel is csak addig vagyok emberek amíg nem jön egy kanyar....utána csá...egyből be is ér az m3 ...akár e46 akár e90.
Más:
BMW001:..teso ha egy ilyen..nyáron rádvillant a pályán lehet jobb ha lehuzodsz ...wtf ...eddig a 2500as moci ami e90 elsőibe volt 218 ló volt..ebbe csak 204...mégis nézd meg oldalon 6.6 alatt 100on?? ...3.0 is visszafogva 272ről 258ra...még 5.8 alatt 100on...1500 kilóval...vazz mit tudnak ezek az uj frissített mocik majd..odaverős
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4270 üzenetére
figya ami volt az votl szerintme ő se így gondolta..meg amugy is ha én enm megyke oda beszólni akkor te se tedd már köszi.
vagy dícséred a bmw.t vagy egyszerűbb ha nem írsz ennyi.
ja és előb tanulj meg linkelni
legyne ott nyugodtan....én nem pályán közelekedek hanem pesten......V12 tdi R8....az a faxa....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4273 üzenetére
de csak 150 méterne emrt utána lefullad és vége van 80nál...a 53.7 lóerőnek
4247>>"jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt."nincs mit magyarázni...320d ugyanugy bekapja a 8at ha tolod neki 320i nemtolva 8liter tény a dízellel dinamikusbab leszel viszont valszeg fele annyi idő után lesz generál...és kb 3x jobban szennyezed a levegőt.
na jól van már...eza golf..ez utcai autó neked? ..te mondtad nempálya versenyautókról beszéljünk...amugy sok sok millio ráköltéssel az enyémből is lenen ilyen....amennyit erre költöttek azt az enyémre költenék az is menne így....és elverné az 1.9 pdthdihtpvti.t..is...
kw rugokat lengeéscsillapítókat és futóműveket gyárt.. a kasztni merevségéhez mi közük...hjó futomű attólmég a kasztni nem elsz aerodinamikusabb....carbon tető jöhet enyémre is meg máshova és könnyne lehet 1000alatt....
biztos jó ezt elkezdeni??
egy isminek volt turbos 4es golfja....driftelt vele....egyszer tengely 1x mega turbó bánta....VW power.....olyna driftet mnt az e30/36ok tudnak semmilyen más verda nem tud max. 5x annyiból...u.i.:nem hinnéma vita folyamatos egymásnak ellentmondás normális fórumozás lenne....neked mér kell vr6 turbó..egyszerűbb egy 1.9 tdi.....persze hogy lehagysz mindnekit mert megpusztul a füsttől elájul
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #4275 üzenetére
én előbb kerestem vissza...
figy aha megnézed már jóideje nem szólógatok be elxarom..cska tod benézek ide és még itt sok hsz.en átt a VW dízel istenítés megy az elég durva nemgondolod??..írj amit akarsz de akkor én is. ....mega golf 1/2...jó akkor én meg mondom bmw e30..
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
nem érdekel ki áll mellettem és ki nem....jól van még a saját kis hazai topikomba is beszól mindenki.nyasgem
senki nem mondta hogy nincs a 316imnél jobb renegetgg jobb van..ez ti találjátok....pl legujabb kedvenc>>>ford focus RS.....de azért a realitásnál maradva egy e36 320 elég
amugy az az 1.6os golf álombiradalom.....tuti van rajta valami turbo vagy valami....
felőlem építsetek akármilyne autót....egy 6hengeres bwm mindig jobb lesz.biztosabb.stabilabb.megbízhatóbb.kiegyensúlyozotabb érzés beleülni....akinek meg van rá és erre gerjed ott a lehetőség e30 m5re bármikor....oda is lehet ölni és akkor még jobb lenne.
EZ GÁZ AMI ITT VAN...BMW.S TOPIK BMW.S EMBEREKKEL...ÉS VOLVO, VOLKSWAGEN, OPEL,FORD ...MI JÖN MÉG??..SUZUKIRÓL NEM AKARTOK BESZÉLNI MEG MOSZKVICSRÓL.NA LÉPEK IS MERT ÉN EBEB A SZÉGYENBE NEM VESZEK RÉSZT MOST.
a focus rs lehet odacsapja áma lancerX.et..sőt tán még az m3at is m5öt is chippelve.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4299 üzenetére
így van sufnituning kovácsolt szelep dugattyú...direktszűrő..és 2 benzimpumpa igaz? ...és ettől 200 ló lesz egy 1.6os szívó motor...na persze..
vezérműtengely, hengerfej módósítások, turbó és ehhez mérnöki elektronika átírás, hengerenkénti leömlő kipuff rendszer végig, kw "földbe" ültetés, valami értelmes fék, könnyű felnik, versenygumik....kb akkor tartunk 200nál....és most el ne kezd a vti hondákat hogy márpedig azok...
BMW001>>9.2 az indulóára 10ből már jól felszerelt van mert alig kell hozzá valami mert mindne benne van...egy lancerX 335i m3 nem jön ki 10ből......jah nagyon érdekes lesz ez az uj 2.5ös motor ..kevesebb ló....annyi mint a tiéd...204...mégis valszeg elverne...vagy mégse? ...elég bivaly ám aza 6.6os sprint...teljesne széria nem egyedileg épített motor....nagyon kellendő lesz eza Z4 irtó szép szerintem...1est kéne átszabni mostmár csak...uj 7es Ac schnitzer képeket láttad...ejjjj tiszta ukrán maffia....
Mad.nek igaza van....280at elég nehzeen visz egy 2.0ás turbo calibra....a lada sosme emgy 180-200at.....és félkézzel megtartani amikor össze vissza elindula nyomatéktól...nem hogy 280nál már 180nál si figyelni kell mint állat.
a 850 neked viszi a 3 kilót?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4305 üzenetére
hát jah...ha nem kihalt a szakasz ahol mész nem ildomos 150 fölött egykézzel menni....ha beállsz mondjuk 140re full kihalt a szakasz akkor okés elfér.
Calibra anno nálam is játszott a golf3 és az e30/e36 melett...de szerintme ezeket már leírtam.golf3 kicsi volt calibra túl nagy.vagyis akkor így éreztem.
érdekes amugy ezt már vagy 10/6an mondták hoyg enyémben a 60-80km/h nem tünik annyinak..meg a 100 se tünik 100nak csak olyna kb 2/3adának más autóból átülve...
.én még nem utaztam/vezettem 200 fölött ez van ..majd eljön az ideje
7.3 azért elég jó adat.
anno ki akartam probálni a nem lefojtott 2.5ös 3ast..218 lovasat csak előjegyzés kellett volan rá...mert uyge egyértelmű ésszerű ha a kopasz kigyurt odajön egy x5tel potenciális vásárlónak vélik nem ugy mint engem..asszem 335 is mikor voltma tesztvezetésne 2-3 nap múlva lett volna...de az mrá sok..picit félős lett volna beülni.135i.t is meg lehetne nézni..kis kasztni mit visz...
meg ez a uj Z4 2.5...204Le...6.6/100..elég piszkálós adatok[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #4308 üzenetére
na mi van dúl az agresszió fiam??..elgurult a gyógyszered? ...vagy csak a napi adagot nem kaptad meg valamiből
hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt.
de én írtam a több pumpát most ne ismételgess vágom...nagyobb nyomás nagyobb pumpa jobb minőségű pumpa ami elbírja a nyomást.. a levegőre..meg itt az élő példa....a fiat motor...
de azért..gond csak az ez egy terembe van és nem autóba..le is kell ámm vinni azta szívó 250lovat az útra valahogy..az további 20 év fejlsztése a pasinak ...ilyen múdolgokkal ne gyere már.mutassam az 1400 lovas M5öt avgy 1800 lovas vipert? ....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4344 üzenetére
dehogynem ez sajnos valamilyen szinten ezt is eredményezi.
szerintem a bmw.nek nem kéne lefelé szegmensbe kacsintgatni mert azzal beállna a nép tömeg autok közé...és egy bmw nem oda sorolandó és ne akarjon oda tartozni.persze majd legyen nullás meg kicsinyített mini...meg merci motros bmw...na ne már...meg amugy is a bmw megbízhatóbb jobb motrot váltót felfüggesztést csinál mint a merci...merci dízel mocijai enm olyna jok mint abmw.é szerintem...és a légrzgos megoldások is javításügyileg körülményesek.
a merci maradjon merci a bmw meg bmw.
nem egymáshoz valók."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #4361 üzenetére
Egyszerű bmwpoweren ebszélsz valami emberkével az ügyben...szerintem az 1.8is váltója elviszi a 2.0ást cska ki rakja ezt így össze neked...kompatibilisre..váltó difi, kardán...meg ugye a vezérlésnél si ki tudja az automatás vezérlése nem e másabb ...mondjuk azt mondod a munkadíjért odadód az 1.8is motrot kb....
Én átveszem az 1.8is mocit ha ki akarod dobni és fogja a helyet
Amugy az 1.8is ugyanazt tudja mint a 2.0 van 10 ló különbség de a 4 hengeres az is 16V..és pörgős moci..egy jobb kipuff rendszerrel...netán chippel ugyanúgy fog menni mint a 2.0....
mi történt a coupéval mesélj kicsit képekkel..pirivibe ha ide nem akarod"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #4364 üzenetére
én a törtről gondoltam képet vagy jobb ha nem látom?
2 lehetőség van szerintem>>
1.,a 2.0át hagyod a francba amit akarsz eladsz belelőle abból beregadózod szerintem a seggét meg elcsereberéled az alkatrészeket és megcsináltatód
2., a 2.0ból gondolom akkor nem lesz soha autó...nem érdemes szarrá építeni a 1.8is kasztniból.örültség bivaly munka enm ér annyit szerintem.vagy egyszerűen átjön a 2.0ásmoci az 1.8 is kasztniba...és bízol hogy jó a váltó..ha nem akkro szerzel azt is és az 1.8is mocit eladód.....
a lényeg a régit ha fáj is hagyd a francba még ha tiszta is rá a papírok, mocit, meg ami épp szedd ki(váltó??belsőtér?) többi kuka...annyi átépítés nem éri meg.fényezés stb....és az 1.8is kasztniból csinálja autót regeztesd be akkor.max megmarad pár alkatrészed ami mindkettőhöz jó....1.8is hátúlját mennyire gáz megcsináltatni?...esetleg ha ragaszkodsz a 6hengerhez ebeb átrakod azta mocit mint fentebb írtam.
az teljes átépítés költsége abba a kasztniba..kb annyi mintha beregadóztatnád az is.tés akkor nem kell építgetni....
amugy cs.n is járt egy srác így 1.6osslamajdnem labda lett akasztniból kiszálltak belőle.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #4369 üzenetére
ok te tudod én nem így tennék.gazdaságilag biztosan így jössz ki jobban?
e46 320 6hengeres m54es moci.az e90be az m56 a 4 hengeres.ok ha megrázó emlék akkor hagyjuk a képeket.
sokba fog ez így fájni de ha te így szeretnéd akkor hajrá.
motorszámot elsők közt nézik jah.de át lehet forrasztani azt vagy deák......
u.i..miután egy szerelő ismi azt mondta egy kocsianyagi segítséggel úgy vittek át hogy hátúl nem volt rajta fék én azt mondom nincs lehetetlen, jó persze ez sarkítottés tényleg életveszélyes hülyeség de csaka dolog nagysága miatt írtam le.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz fekeandras #4372 üzenetére
mondjuk 2x annyi lóerő elég érdekes lenne...de bíztató amit írsz.
kis 4 hengeres helyett egy 6os ott figyelni nem lenne feltünő...de igen ez járható út..eltünteted azta részt.elég lenne 1.6 helyett 1.8is...141 ló..4 henger és ott nem vesznek észre semmit...a számot meg elintézed okosan ...és abból a 141ből könnyen lehet 150-155 az meg a 2.0ás 6os teljesítménye mellesleg jobban forog kevesebbet eszik a 4 henger miatt, sperrel könnyebben szerelhető(mert gyárilag az van alatta alias kis M3)..aki meg a 6Cyl. hangra esküszik annak csak annyit mondok jöjjön el sopronba hallgassa meg egy tuning 1.8is hangját remussal... ....amugy e36ról bezsélünk de ez már részlet..picit utánanéztem dologoknak gazdaságilag így járnák legjobban...egy ilyne mocit berakni csak hát elég sok dolgot kéen cserélni egyszerűbblenne egy 1.8is.re csere...azon már legalább nagyrészükön gyári m-pack van.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
srácok ne vesszetek össze én tisztázom a helyzetet.
az e60ba van 520i és 520d is.Volt teszt róla hogy mindkettővel el lehet járni és mivel kispicezett motrok nem is mozgatják annyira rosszul a kasztnit mint azt sokan mondják.és amfogyi se ugrik meg a nagy súly miatt.totalcaron mindkettőről van teszt.max. az egyik csak az auto2 ujságban.de van láttam olvastam mind2öt onnan tudom.
én azért elfogadnék egy 520i.t 170 ló.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ennyire szjátok a fogatokat mér nem e36m3ban gondolkoztok vagy e46 m3 se olyna vészes árban van már.
vagy folymaatosan 4 emberrel utaztok?
ha nem akkro elgondolkodtató..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest