-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz moszka #18084 üzenetére
Dízel ellen szólt a nem éri meg bevállalni, felújítani dolog.
E39 jó vas de nem egy Stift, erre költeni kell.
Mr.Csizmás: Te sem tudod mit akarsz ahogy látom. Én egy E36-t keresnék a helyedben.
Nem a legbiztonságosabb autó a világon de az akkori normákban ez nem volt kilógó. Bőven elég lesz azt is rendbe hoznod, fenntartanod. Lehet álmodozni E24-ről de ahhoz igen erős anyagi bázis szükséges.
Aztán majd szépen rájössz hogy nem csak hétvégi kirándulós autó lesz.."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Casanova* #18091 üzenetére
Egészen addig még nem vesz egy autót.
500k-t olyan könnyedén el tudsz költeni egy E24-re hogy csak pislogsz.
Én az E21-be vagyok bele buzulva és aktívan belemerülve a témába világossá vált hogy ez nem az a műfaj ahol tankolsz, olajat cserélsz és néha ezt-azt cserélsz benne pár 10 000ft-os értékben.Itthon tisztességesen felújított E24-hoz kell alsó hangon vagy' 3-4guriga biztosan.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz rupert #18097 üzenetére
Mi értelme van egy 2011-es Stiftet linkelni egy E36-al szembe?! Árban, évjáratban egy apró különbség megfigyelhető úgy gondolom. Sokat fejlődött azóta a technika illetve a csillagosztás is másképp megy....
Rizsrakéta barátom. 160lovas 900kg-os VTi meg tud indulni aztán ah szét szalad a ménes akkor gáz van. Nem kicsi.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Casanova* #18165 üzenetére
Elég jól megy?!?! 1,3T szívó 116ps.. Napi közlekedésre elég persze de közül sem nevezhető dinamikusnak.
136lovas dízel E46 választás jó de mint tudjuk az olajkályhát ált. sokkal többet futottak mint a benzines társaik. Nehezebb is kifogni belőle egy jót, drágább és mindemellett rizikósabb is.
Évi 20k futás alatt én egy 18/20i-néznék a helyedben.ps.: Most olvasom újra; "Normális gázolaj munkám miatt van bőséggel" hát ha jó áron van és autót szeretnél belőle venni akkor nagyon jó választás az adagolós E46. Nyugat felé integrálódnék a helyedben vásárlást tekintve, ott könnyebb egy normálisat venni, illetve a viszonylag kényes E46 futómű is kevésbé lehet megviselve. (ezzel az esetleges felújítást jóval későbbre kitolva)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz whitezo88 #18292 üzenetére
Szerintem is zárjuk le a témát de remélem minél kevesebb olyan ember lesz az utakon aki téli gumi nélkül közlekedik a mínusz fokokban. Persze nem azt jelenti hogy nyári gumi=baleset, veszély halál etc.. viszont ha úgy adódik hogy minden elérhető tapadásra szükség van akkor nem szeretném ha ezen múlna.
Ez kb olyan mint akik nyáron a 10+ éves abroncsokon járnak me' "van még rajta mint a sok!"
"Akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is!""Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Jól értem hogy évi 40-50ezer km-es futásra kéne autó?
800k mellett számoltál az átírás illetve a kötelező cserés dolgoknál felmerülő költségekre?Szeretem nagyon a BMW-ket de én ezek a feltételek mellett én nem ezt választanám. Hanem: -Jujj ezért most mit fogok kapni- inkább egy TDI Seat/VW vagy egy SDI Fábia.... Évi 50e km-bél -430e ft üzemanyagköltség.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Ezek szerint az a 800k valójában csak 700. Egy vezérlés csere is illendő lenne mert viszonylag kis kiadással megóvhatod magadat egy hatalmas szop@stól.
BMW-t ebből a kosárból a helyedben kihagynám és az említett olajkályhák felé fordulnék esetleg Fastra Isuzu vagy Gastra is jó,de ez mára milyen autót vegyek topikba illene.
Kényesebb? Nem feltétlenül. Előfordul kettős tömegűvel de nagyon ritka G4 TDI-ben. De ez mind1 is mert 700k környékén csak szörnyen lerúgottak lesznek, szóval felejtős. Marad a G3.
Foschwagenek mellett legyen egy kis autó is a topicban. Nem vagyok egy E36 fan de szerintem ez így nagyon okés.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz moszka #18411 üzenetére
Khm.. Azért egy normális Sift ami 5ajtós és van benne klíma az nagyon nem 900k. Mondjuk nem is értem miért hoztad fel mert ha valakinek 800eft-ja átírással együtt az nem fog 900-ért autót venni..
90lovas G4 TDiből 2,5x annyi van eladó mint a 110lovasból. Utóbbi sem mind az. Volt róla szó a másik topicban. Előfordul de jóval ritkább mint az sima lendkerék.
Venne a halál PD-t. Adagolós E46 320d, annak egészen köze van már egy autóhoz.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Dragon, remélem minél kevesebb hasonló gondolkodású emberrel találkozok az utakon. Nem csak a téli gumira gondolok hanem pl. az 1mm-es mintával közlekedőkre nyáron. Akinek van pénze majomra legyen pénze banánra is. Ha 30-40k-d egy használt de még elfogadható szettre akkor add el az autót és utazz busszal!
2éve télen anyuba belecsúsztak nyári gumival, hóban. Kiheverjük, megcsinálták. Viszont az autó a sérülésmentességét elvesztette, (OFF)3elemet fényezni kellett(/OFF) illetve meglehetősen nehéz volt nélkülözni a javítás idejére a vasat. Egy parkolóban alig gurult a kedves hölgy... (OFF)206CC-re van pénz téligumira nincs.(/OFF)
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz whitezo88 #18682 üzenetére
Pont ezt akartam írni. Dragon egyetlen "szerencséje" hogy alig megy me' drága a nyál, télen meg még kevesebbet.
Ezt hogy hozták össze? Kamion mögött 70km/h tempomat? Jó látni ahogy fejlődik a technika és csordogál lefelé a fogyasztás. Nagy kár hogy a technika ami ezt biztosítja engem már kissé aggaszt..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz whitezo88 #18726 üzenetére
Sokan a hátsó biztonsági övek csatának rögzítésénél oldják meg valahogy. Hibásan!
Az öv felső rögzítési pontjának nem szabad a váll vonala alatt lennie.Még totalcarban is volt eccő de hirtelen nem találom.Mod: Meg van.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #18763 üzenetére
Nekem tettszik az elgondolás, érdemes lenne komolyabban számba venni.
-Pont olyan lesz amilyet te szeretnél.
-Ismert előélet a használt autó legnagyobb értéke mint tudjuk!
-Gondolom a következő autót angol lenne. Olcsó de qrva drága az erős vasra a biztosítás
(amiért itthon gombokat fizetsz)
- Ha kinn maradsz akkor hosszú távra bal kormányos autó nem túl nyerő.
-Soha nem látod viszont az a pénzt amit beleöltél, érdemes sokáig megtartani.
-etc.Mérlegelj, az én szívem azt mondaná hogy tuningra fel! Eszem már kevésbé.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #18798 üzenetére
A hitelre szükség van. Hitel nélkül nem tud fejlődni a gazdaság.
A gond ott kezdődik hogy a felvett pénzt a kreatív ipar támogatására, (OFF)új(/OFF) vállalkozásoknak a segítésére kéne fordítani.BMW 4er coupe. Gyönyörű. Ledes pilácsra kíváncsi leszek.Kilincs szép megoldás, viszont az első légbeömlőt kicsit még szoknia kell a szememnek.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Ez képen milyen jól mutat ha legalább nagyjából rendben van 7kiló nem pénz érte!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Gézengúz #19024 üzenetére
Én azt mondom inkább vegyen valaki egy top állapotú compactot mint egy lerúgott kópét. Némileg olcsóbb az alkatrész és talán könnyebben olcsóbban lehet, jót jobbat kapni.
Belseje valóban ocsmány, kívülről sem tettszik viszont amióta mentem egy 323i-vel nem tudok rá "gyűlölettel" gondolni mert az M-es futómű, ez a teljesítmény elég jó vezetési élményt ad szerintem.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
E36-on?
Nem rég E46 sportkormányát upgradltük, cimborámmal. Kábelkötel: 6k, bontott gombpanel: 10k, csak összedugdostad, oszt' csókolom, tempomat is működött mindenféle flanc nélkül.
ps.: Amit el akarnak el is visznek. Annyit lehet tenni hogy minimális csökkenteni az autó értékét rabló szemszögből és megnehezíteni a dolgukat. Pl. UV gravírozással, rejtett kapcsolóval stb..
Egy E46-al nem fog szívni hacsak nem valami különlegesség, mert talál helyette másikat.
Érdekes hogy pont a tiédet akarták elvinni, mert inkább a dízeleket lopják. (valszeg 18i kellett pont)[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #19058 üzenetére
Én megértem hogy a megbízható, remek Xara után szeretnél valami finomabb járgányt. Ez némi plusz költséget is fog jelenteni fenntartása, de amikor ránézek vagy mész vele rájössz hogy megéri.
16i-t is lehet szeretni de én személy szerint csak manuálissal venném. Alacsonyabb fogyi, jobban megy egy kicsit, és nem utolsó sorban egy nagy hiba lehetőséggel kevesebb.
Tempómat és a multikormány 20k-ból benne van, erre az extrára ne adj sokat. Műszakilag legyen rendben a többit könnyű és viszonylag olcsó pótolni. (pl.: Ha a belső nem tettszik, kapsz bele komplett bontottat. Eladva a benne lévőt, jó 50k-ból.) Futóműve viszonylag nehezen viseli a fosch utakat, nagy felnis egyedeket fenntartással kezeld.BMW001: Mit is lehetne mondani rá? Gyönyörű, "vicc" áron.
Negro: Barátomék azért vettek e90 320Dezsőt mert hosszabb távra legyen, kényelmes, keveset fogyasztó, biztonságos vasuk. Pécs-Pest-Pécs (500km) hetente kétszer, nyaralás 2x3000km, + a hétköznapok: Évi ~70ezer km. Egy eset a sok közül. Évi 10-5e km-re szinte senki nem fizeti meg a milliós dízel felárát...
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Jah, simán ki lehet fogni 10éves BMW-t 130e km-el, főleg ha dízel.
Nem mondom hogy nincs de nagyon ritka. Ami tényleg tip-top az általában az ismeretségi körben elmegy.
Ehhez hozzájön a rengeteg külföldről behozott vas, amit haszonszerzéssel hoznak, és mondanom se kell hogy egy tűnnek el a százezrek az órából. Ültem 340e-s E60-ban és még a felét sem néztem volna ki belőle. Nem nyújt meg a bőr, rece is akad még a kormányon stb... Ezzel szemben az itthon 200alá behazudott vasak vicc kategóriások.Körülöttem lévő premium vasakra gondolok, akkor nem igen tudok olyat mondani aki 20e alatt megy évente. 30-5k átlagosan. A te átlagoddal, 10év alatt az is 200k ami messze nem 140.
Aki már céges autónak kap egy felső kategóriás autót, az már privátban is használhatja és nem fog mellette tartani másikat. Az pedig nagyon ritka hogy céges autó egy Corsa, magán pedig egy új BMW."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Ez egy BMW topicba kissé, elég nagy baromság.
Vezettél vagy ültél már nagyobb szívó Bimmerben? pl.: E46 330iben 300nm rendelkezésre áll 3500-as fordulatszámon. Szívó, sokkal jobban reagál a gázra, nem kell megvárni ameddig felépül a turnyó nyomás.
Traktorhangról nem is beszélve. A sor6ok ráadásul egy iszonyat selymes motorok..Hondáéknál kell halálba forgatni hogy mocorogjon is az autó, mert nyomaték nem igen van.
dragon: Nem beleszólás képen, de említetted hogy van pár kisebb-nagyobb hiányosság a vason. Esetleg arra nem érdemesebb költeni? oder egy polír?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Azért nem teljesen ugyan annyit esznek de a 25i közel kétszeres teljesítménye közel nem jár 2x fogyival.
Városban lehet ~3liter plusz de városon kívül minimalizálódik a különbség.16i újkorában -és most is- jóval olcsóbb, alacsonyabb regisztrációs adó, biztosítás stb. Illetve az alkatrészek a kisebb teljesítményű mellé kedvezőbbek és egy esetleges motorfelújítás is jelentősen olcsóbb.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #20146 üzenetére
35i-ben is két turnyó van.
Haver srácnak van egy 335i-je (e90), itt Pécsett és környékén elautózgatva, -néha odarúgva- bő 10liter vegyesben. Pályán 9körül. Szerintem ezek az értékek egy 300+lovas, 1,5tonnás vastól egyáltalán nem sok, sőt!Szerintem is benne van hogy általános kevesebbet futottak mint a dízel társaik és a 2., 3. leendő tulajok inkább a gázolajas motort részesítik előnyben.
ps.: 67k-nál még az előző tulajnál egy turbó csere beficcent..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #20171 üzenetére
A váltó nem fog hozzád idomulni hosszú távon, viszont rövid távon folyton változik. Ha elkezdesz agresszívan közlekedni a váltó is kapcsol, jobban engedi húzatni és gyorsabban vált.
Ismerős hasonlóan volt; egy 140 lovas Passatból ült át 30d-be és igen furcsa volt neki de hamar fogod szokni. Mind a jobb kormányos vezetést, mind az autót.
Erő most soknak tűnik de pár hónap, pár ezer mérföld múlva már másképp fogod vélni.Pár hét után visszaülsz a 28i-be és nyomasztani fog hogy nem megy "úgy ahogy kéne". Bizony a jót könnyű megszokni.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz Shadowbull #20284 üzenetére
A gyárban viszont kell arra ügyelni hogy az autó a világ minden táján helyt álljon. A forró övi oxigén szegény környezetben és az és a qrva hideg észak Oroszországban egyaránt.
Egy Európára optimalizált szoftverrel be tudod lőni az itteni környezeti értékekre és az emissziót kicsit lerontva ki lehet épeszűén használni a gépben rejtőző pluszt..Kíváncsi lennék hogy a kibocsájtási normák nélkül mennyivel tudna nőni a teljesítmény azonos fogyasztás mellett...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Shadowbull #20298 üzenetére
Melegebb levegőnek nagyobb térfogata mint a nála hidegebbnek, ergo egységnyi mennyiségű levegőben kevesebb oxigén van. Tévednék? Több apróság szépen azért csak ki rak egy keveset.
"99,99%-a sohasem használja ki az autója maximális teljesítményét,"
Miért egy telitalpas előzésnél vagy egy pályanapon nem ezt teszed?Nem azért raknak az emberek chipset az autójukba mert az olyan racionális döntés.. Egyszerűen csak törekednek a jobbra, erősebre és így már meg van a jó érzésük hogy a szériánál kicsit jobban megy. Ez itten a lényeg kéremszépen. No meg mikor kérdezik a haverok hogy "noésezhánylóerős" akkor nem az mondod hogy 130 hanem azt hogy 150.
15-20%? Szerintem lenne az több is de való igaz, nekünk is élni kell. (CNG! E85 stb.)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz s7evcsenko #20528 üzenetére
A felni szélessége a lényeges, nem az átmérő. De szvsz, 99% biztos hogy felmegy.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz s7evcsenko #20530 üzenetére
Tessék, biztatás képen. Elég extreme esetben is felhúzható a gumi, az az 1cm nem oszt, nem szoroz.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
Hogy lenne már kevesebb tartalék egy feltöltött 3 literes motorban mint egy szívó 4 literben?
Ettől függetlenül kíváncsi leszek mit alkotnak az M4-ben a mérnökök.Turbós autók jelentősen halkabbak mint a szívók. Végig nyitott rendszerrel sem veszélyes a hangjuk ellenben egy szívóval. A hanggenerátor alatt azt értjük hogy valami úton -módon bevezetik az utastérbe a hangot vagy a parasztvakítós HIFI-ből szoló retekre kell gondolni? Utóbbi nagyon gáz.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Turbó csere szvsz. Komoly teljesítmény növekedést csak feltöltővel tudnak hozni a tuningcégek. Akkor melyik a jobb alap hozzá amelyet ár alapból turnyósra terveztek vagy amelyiket szívóra? (pl leöl elhelyezés, kialakítás). (Mellesleg a kompresszornak lényeges rosszabb a hatásfoka mint a turbónak.)
Keress rá az S54B32-ből épített szörnyekre. Határ a csillagos ég.. pl.ps.: Szép meg jó ez a csillió lóerő de utcára minek? Főleg RWD mellé?!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Shadowbull #21274 üzenetére
Miből gondolod?
Legjobb tudomásom szerint driftre lett fogva és a szezonban és még nem kellett a motorhoz nyúlni.
250le/liter a teljesítmény azért ne olyan csillagászati egy turbómotortól. 400+nyihás Leonka 1.8T van itt helyben, "utcára" és működik.. 1x ezer km után is. Igaz az nem megy állandóan padlógázon.
Kovi beles PGT is járnak 350le magasságában."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #21953 üzenetére
Nem kifejezetten úgy gondoltam hogy meg fog vele halni a user, sokkal inkább úgy hogy ha tili-toli van sokkal hamarabb van vége a sofőr tudásának mint az autóénak. Én a nagy erő = nagy vezetési élmény dolgot találom túl lihegettnek mert ez így ebben a formában baromság.
Új premiumautó tulajdonosok általánosságban felelősségteljes vezetnek szerintem, ez kevésbé mondható el pl az E36, Alfa 147, 5-6gen Kuvik stb.. tulajokról.Szerintem is elég "érdekes" felfogás ez mutassa az autóm milyen drága is volt felfogás. Akkor tessék venni egy pár éves Bentley-t és jampizni a szomszédok előtt.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
Ne haragudj de ez a kivagyiságtól hánynom kell. Ki a faxxt érdekel hogy ha ránéznek az autóra alábecsülik az értékét? Normálisabb országokban egyszerűen nem divat megkérdezni "Mennyivót?!" itthon kb az első kérdés ez.
Ha arra kell az autó hogy megmutasd "ki vagy" akkor 640 coupe, ha pedig azért veszel egy autót mert tettszik -pl 3er GC-t- akkor pedig halál mind1 ki-mit gondol szerintem..Mind1 inkább lapozzunk, ez itt nagyon OFF.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Shadowbull #21993 üzenetére
Mondtam már hogy utállak?
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #22001 üzenetére
M4 3 literes turnyó motorja is gyárilag 500 nm felett van, ami azért már finoman elnyögi az a bódét. Tuning itt is ugyanúgy játszik. Nem fer egy M-es összehasonlítani egy 50d-vel de az áruk már igen csak közel lennének egymáshoz. 4er bodéba a stock 35i is 400 nyúlmókus, bár a fiktív 50d ára közelében inkább az Alpina D3 lenne ami 350nyihával és dupla ekkora nyomatékkal tépi ki maga alól az aszfaltot.
Alternatívák bőven vannak bár az is tény hogy belülről már közel nem az a kerregés hallatszik ezeknél a csúcs dízeleknél mint egy SDI esetén. (A5 3.0TDi-vel van csak tapasztalatom, de moovieról az 50d is igen finom)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz CharlieDrop #22003 üzenetére
Jókat tudsz kérdezni.= D Emlékezetből Snoop-y -nál láttam tán' először az ferdeszemű topityban?!
ps.: Hello neked is.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- Gray Zone Warfare
- iPhone topik
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen