Új hozzászólás Aktív témák

  • tonermagus

    aktív tag

    Péntek óta nyúzom a Beta-t. Sajnos az előző bétáról lemaradtam, így csak a BlackOut-ról tudok véleményt mondani, amit nem is bánok aktív PUBG játékosként.

    Ha csak a Battle Royal részét nézem azért messze van a PUBG illetve Fortnite szintjétől, de ettől függetlenül teljesen élvezhető, és ne felejtsük el, hogy mindkét említett játéknak sok-sok fejlesztési időbe tellett eljutni a mostani szintjükre. Hogy melyik a jobb, abba most nem mennék bele, nekem a PUBG bejött, a Fortnite nem. Nyilván megértem azt is aki Fortnite fan, szimpi játék lenne nekem is, de ez a 2 mp alatt felépítek egy 5 szintes tornyot, amit gyors megbontok mert alattam van az ellenfél, majd visszaépítek 2 szintet....neeem, ez nekem nem megy :D

    Beta alatt párszor bebugolt a Lobby (főleg hangok terén), illetve volt pár Crash is. Én kapásból azzal kezdem az ilyen játékokat, hogy az anti aliasing-ot kioffolom. Szerintem így sokkal egyszerűbb észrevenni nagyon messziről a játékosokat ;]
    Külön tetszik, hogy vannak event szerű dolgok (CQB Frenzy), ez egy kis változatosságot visz a dologba, bár nem tudom milyen sűrűn lesznek ilyenek.
    Hála istennek látszik, hogy túlsúlyban vannak jelenleg a COD játékosok és csak kevés játékos jött át másik BR játékból. Mindenki nagyon jól lő, ellenben a BR lényegével még nem sokan vannak tisztában. Ennek köszönhetően sikerült kb. 40 játékból majdnem 30%-os winratet csinálni. Top10 szinte alap. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy a játék azzal indul hogy a játékosok fele kiugrik. Hát gratulálok nekik :D Párszor elhullottam már az elején CQB harcoknál, egyszerűen képtelen vagyok ráállni arra, hogy "csípőből" tüzeljek az SMG-vel, nyílt irányzékkal meg nehéz lekövetni az ellenfél mozgását, főleg mert pár fegyvernek iszonyat nagy a torkolattüze, nagyon sokat kitakar. Illetve a másik: távolra néhány fegyverrel túl pontosan lehet tunkolni. Én ezt soha nem tudom megszokni, nálam alap a lövök-szünet-lövök-szünet kombó. Sokszor ezért bukok el Win-t. Kicsit át kellene állnia az agyamnak COD üzemmódba :D

    Amit kicsit imbának tartok: a lootos ládák. Kétszer gyakorlatilag ládára estem, nem is nagyon kellett lootolni a játék végéig... Túlzás szerintem a 2 db fullos fegyver, 2-3-as armor (lehet hogy ezekben 3-as nincs, erre már nem emlékszem pontosan), lőszer, medkit egyszerre benne. A földről lootolást viszont elcseszték rendesen. Nem kevésszer kaptam idegbajt amiatt, hogy csak a lőszert akartam felvenni, de a fegyvert sikerült és mivel elég gyorsan lootolok csak 2 szobával arrébb vettem észre hogy nem is az a fegyver van a kezemben... Sajna nem azt veszi fel amire nézel, hanem amire rá-lockolt. Ez így nem jó.

    A perkektől kicsit tartottam, de nagyon pozitívan csalódtam bennük. Egész meccseket tud eldönteni a használatuk. Skulker + Dead Silence = Win. A Paranoia is mentette már meg a seggemet Sniper-től. Egyszerűen kötelezőnek érzem a használatukat. Egyébként érdekes módon a Beta alatt nem találkoztam olyan játékossal aki pl. Dead Silence-t használt volna. Egyébként jelenleg nem sok hasznát látom a guggolásból mozgásnak. Túlságosan jól hallható, szinte nem is halkabb a futásnál, csak a kopogás ritkább.
    Ami még roppant hasznos az a Sensor Dart, de gondolom ezt nem kell ecsetelni. Kár hogy keveset találni belőle, és nincs több lőszer alapból benne.

    Autók hangja IDEGESÍTŐ... mindegyik.... Illetve a térkép nagyítása nagyon elcseszett, mert az egész réteget növeli, és kitakar minden hasznos infót. Egyszerűbb lett volna, ha a frame amiben a térkép van állandó, és benne a térkép zoomol. Ami még nagyon idegesít az az Armor jelenléte. Belelövök 10-et, hallom hogy armor-t fog mindegyik golyó és még fut az ellenfél. Nem tudom hogy fogják-e nerfelni, vagy a dmg redukciót csökkentik, de így az armor is nagyon sokat számít harcnál, túl sokat. Az Air Droppokra még nem fordul rá annyi játékos mint a többi BR játékban, így viszonylag könnyen bezsebelhetőek.

    Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Nem lesz ez rossz, lehet pár embert átvonz más BR-ból, ők fogják az aktív játékosszámot alkotni, az igazi COD-osok viszont maradnak a hagyományos játéktípusoknál.

    UI: lootolás... sokszor volt hogy láda mellett pakolászgattam, szerelgettem fegyvereket, és sok mindent a földre dobtam. Ilyenkor persze a láda eltakarta a cuccokat, tehát mentek a dev null-ba. Ez azért nem gyengén idegesítő...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák