Új hozzászólás Aktív témák

  • BerserkGuts

    őstag

    Na már PH fórum akkor kis fejtágító mert utóbbi időben volt itt burjánzás botorságból

    Miért jó az alacsony latency? [link]
    "késleltetés, vagy más szóval lag: nyomhattuk az egérgombot, mintha nem lenne holnap, mire a képernyőn megjelenő figura elsütötte a rakétavetőt, az ellenfél már nemcsak megkerült minket, de fegyvereinket is elvette. Ezek az idők ma jobbára elmúltak, a modern netkapcsolatoknál ezzel nincs probléma, a kompetitív környezetben használt Ethernetnél pedig még kevésbé okoz ez gondot. Ezért kerülhet előtérbe két másik komponens, amelyből végső soron összeáll a gomb lenyomása és a képernyőn megjelenő történés között eltelt idő: az egyik a kontrollerhez, a másik a grafikus alrendszerhez köthető késleltetés."
    "Pedig bizony az operációs rendszer oldalán is keletkezik késleltetés, nem is kicsi. Ebben vastagon benne van az adott grafikus API által biztosított feldolgozási mód, illetve a grafikus meghajtók erre vonatkozó implementációi, kiegészítve az operációs rendszer ide vonatkozó moduljaival."

    "Az AMD ezt Radeon Anti-Lagnak, míg az NVIDIA Low Latency Mode-nak hívja. Utóbbi esetben fontos megjegyezni, hogy ennek szimpla bekapcsolása nem elég, mivel az a fentebb említett kétjelenetes modellre állítja a meghajtó működését, a minimális késleltetésű opció az úgynevezett Ultra beállítás."

    Mérések: AMD Radeon Anti-Lag [link]

    Amúgy gta5-óta ismerem és ki is kapcsoltam csak akkor úgy hívták nv-nél hogy előre reprodukált képkocka szám ;]

    [ Szerkesztve ]

    12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000

Új hozzászólás Aktív témák