Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Maestr0

    tag

    Üdv mindenkinek, jó látni néhány ismerős nevet korábbi Advanced Warfare, BO3 topicból :)

    2016 elején abbahagytam PC-n a codot, most térek vissza, immár konzolon (egyik barátom felajánlotta 70k-ért Ps4 Pro-ját, megvettem :D ) Nagy CW karrier nincs még mögöttem, 4-5 nap alatt lvl 21-ig jutottam el.

    Visszatérve a topichoz: Eddigi a Cold War tetszik legkevésbé a sorozat részei közül, amiket megvettem (BO1-2-3 mind tetszett, AW különösen, MW3 is viszonylag jó volt. Ghost mondjuk messze utolsó a rangsoromban. 2010-2016 között voltam aktív, ezeket tudom véleményezni)

    Kezdem a mapokkal: borzasztóak. 8 map összesen, volt már valaha ilyen kicsi a felhozatal? Régebben saccra volt induláskor is már 10-14 map. Armadát már utálom, inkább copy paste-elhették volna a Hijacked-et BO2-ből. Cartel, a CW mapjait minősíti, hogy ebben a felhozatalban még a jobb mapok közé tartozik :D Checkmate eddig tetszik, van egy kis csgo feelingje. Crossroads túl kicsi, folyton indokolatlanul cserélődik a spawn, hátbalőnek nonstop... Garrisonnal nincs baj, kedveltebb mapokhoz tartozik. Miami, überszar. Eddig azt hiszem csak 2x játszottam rajta, mindig leszavazza a lobby hálistennek. Moscow: szolid középszar. Satellite: nem igazán illik sztem a codhoz, bár mentem már jókat rajta.

    TLDR: Gyenge mapok, és szerintem néhány túl sötét is, alig látni az enemy-t.

    SBMM: Sajnos jelen van, minden map után eltűnik a lobby. Szokásos roller coaster, néhány jó kör gyengébb ellenfelek ellen, majd betesz keményebbek közé, és elpicsáznak rendesen :D első 3 mapon kb 25-10,27-12, 30-11 scorejaim voltak. Egyből betett erős, prestige 1-2-3-as játékosokhoz lvl 6-ként, rögtön jött egy szép 6-24 Armadán... Public lobbykban sztem zavaró, lázadoznak is ellene rendesen a neten.

    Scorestreakek: Nem vagyok oda, hogy boldog boldogtalan szerezhet assault streaket, mivel nem resetelődik ha meghalsz. Ez úgy jobb lett volna, ha csak support streakeknél működik ez, hogy nincs reset (uav,cuav,armor stb). Mellé meg resetelős assault streak mint pl. bo4-ben. Asszem az egyik codban volt is ilyen, hogy classokra bontva állíthattál streak type-ot. Mw3 talán, nem emlékszem? Ott volt ugye specialist streak is, az is jó volt.

    Gunsmith/attachments: Nagyon lassú a fegyver leveling, és túltolták a válaszható attachment opciókat. Van fegyverenként vagy 50 attachment gyakorlatilag. Kevesebb néha több, lásd bármelyik cod amiben választhatsz 2-t ingyen, plusz gunfighter 1-2 opcionális. Eddig fegyver max level 13 volt, vagy vmi ilyesmi, most van olyan attachment, ami weapon lvl 55 elérésekor válik elérhetővé... Továbbá eléggé észrevehető a különbség egy csupasz fegyver és egy jól felszerelt között (strafe gyorsaság, recoil, sprint speed stb)

    Recoil/muzzle flash/lövés animáció: Gameplayeken láttam már hogy máshogy viselkedik a fegyver tüzelésnél itt is és a tavalyi MW-ben is, nekem ezt még szokni kell. Nagyon más a korábbiakhoz képest, egy jó ICR vagy KN57 BO4-ből aranyat érne. De ezt majd megszokom, ezzel nincs baj. Muzzle flash kicsit zavaró, néha zavarja a látást. Iron sightok is elég szarok, alig van néhány, amelyen nem zavar célzásnál (ak47, 74u).

    Most így hirtelen ennyi, majd alkalmazCODom :D Jobb játékot vártam, sajnos vakon vettem meg. Mondom ez nem lehet rossz, mert Black Ops sorozat. Rábactam. Ha előre tudom, akkor inkább a tavalyi MW-t vettem volna, arról sok jót hallottam.

  • Maestr0

    tag

    Sztem nincs is olyan önálló mutató, amiből pontosan következtetni lehetne arra, hogy ki mennyire jó/mennyire objective játékos, köszönhetően az sbmm-nek.

    Nekem E/D ratio-m 1.91, W/L 1.01, PS4, eddig csak kizárólag soloban.
    Minden győzelemért vért kell hugy..ni, mostanság javarészt olyan lobbikat dob össze, hogy 3-4-5 fő prestige 100, meg 5-6 fő prestige 2-es játékos ( én is prestige 2-es vagyok).

    Mivel solozom, így valószínűleg mindig marad 1 körül a W/L. Csapattal, de akár csak 2-3 fős partyban nyilván hozható kb. bármilyen W/L. Emlékszem AW/Bo3-ban mikor összeálltunk legalább 3-an, akkor kb. 20 meccsből 1-et ha elveszítettünk. Szóval solo vs csapat nagyban befolyásolja a W/L-t.

    Overall SPM-et Search and destroy nyomja le szépen, mivel ott alig tudsz 100-120-as SPM felé menni. Nuketown 24/7 illetve egy-egy hosszabb killstreak meg hozza szépen felfele.

    E/D nyilván azért nem lehet mérvadó, mert teljesen más szint egy pro közel 2-es E/D ratioja más prok ellen, mint az enyém az én szintemen.

    Igazából SBMM-et nerfelni kellene de nagyon, public matchmakingbe sztem nem kellene. Lehetne egy kezdőket védő rendszer, hogy mondjuk 10 óra játékidő alatt csak egymással dobálja őket össze a játék. De afelett jobb lenne anélkül, lenne mód kipróbálgatni gyengébb fegyvereket, vagy csak szórakozásból játszani. Így minden meccsen izzad az ember a győzelemért.

  • Maestr0

    tag

    Ezt csak úgy itt hagyom, tényleg működik, nincs sprint to fire késedelem lövés előtt :D

    https://www.reddit.com/r/blackopscoldwar/comments/k326io/new_tech_run_with_a_semtex_and_gungho_to_shoot/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

    Más: PS4-en másnak is olyan a Spectator mód SnD-ben, hogy bárkit nézek, kb. 10-15 fps-e van?

  • Maestr0

    tag

    válasz Casanova* #2567 üzenetére

    Muzzle flash concealment befolyásolja azt is hogy mennyi időre vagy látható a radaron ha lősz a fegyvereddel.

    van egy youtuber aki minden apróságot tesztel (XclusiveAce), ezek jöttek ki:
    no attachment: 3 sec
    50% concealment: 1 sec
    85% concealment: 0.3sec
    90% concealment: 0.2 sec
    suppressor: nem jelensz meg radaron.

  • Maestr0

    tag

    Season 1 meg új mapok stb helyett én már annak is örülnék ha a létező jelenlegi problémákat orvosolnák csak... Amikor véletlenül gyorsabban jött az XP azt persze egyből órákon belül patchelték :D A bugokra meg a felhasználói panaszokra meg szarnak rá 3 hete.

    Snipereknek kellene egy jó adag flinch, sokszor beviszek 3-4 golyót, és aztán lelő könnyedén, mert semmi flinch. Pumpálós shotgunt kicsit nerfelném, a másiknak meg kellene damage buff, mert sokszor csak hitmarker. Flak jacket túl erős, RPG, Cigma meg az a launcher gyenge nagyon. Respawn fronton Satellite meg Crossroads botrány, folyamatosan hátba lőnek főleg Satelliten. AUG/M16 párosnak kellene egy nagy nerf, sokszor közelharcban is simán le egy burst hipfire-öznek.... FFAR kb. legrosszabb assault rifle ever a nerf óta, nem tudom hogy képzelték...

    Assaultokon a strafe speed sztem elég kevés, hiába bármilyen attachment. Régi Stock attachment sokkal jobb volt.

    SBMM - azon túl hogy minden meccs vért izzadós, nem igazán van lehetőség gyengébb/eddig nem használt fegyverek levelingjére. Semmi kedvem elkezdeni most a weapon levelinget egy rossz csupasz QBZ/FFAR/Milano-val 3 fullos AUG meg 3 fullos 74u/mp5 ellen.. :D

  • Maestr0

    tag

    AUG nerf alig lesz érzékelhető, ugyanis 54-ről lett 51 a damage, azaz ugyanúgy 3 shot a 150 hp, effective range pedig maradt ugyanaz. Eddig ugye 3 lövés 162 HP-t sebzett (3x54) most 153-at (3x51). Mivel mindkettő nagyobb mint 150, így a nerf az 1 burst killeket nem érinti.

    A nerf valójában csak annyin változtat, hogy eddig 2 headshottal már öltél (2x54x1,4 headshot multiplier=151,2 HP)

    Nerf után 2x51x1,4=142,8 HP, így marad 7,2 HP, azaz kell egy 3. találat 2 headshot után. Elég sovány ez a nerf ahhoz képest hogy brutál OP hetek óta.

    Másik ami érdekes lehet, Flak Jacket nerf is volt, eddig 65%-kal csökkentette a robbanós fegyverek hatását, most már csak 55-tel. Ez sem valami nagy gyengítés.

    S végül Field Mic: Eddig Ninja perk védett tőle, tegnapi patch óta Ninja helyett a Spycraft perkkel maradsz észrevétlen.

  • Maestr0

    tag

    válasz Casanova* #3551 üzenetére

    Leginkább azért azt használják, mert csomó cucc tiltott kompetitív meccseken, így amíg nincs hivatalos bajnokság, már edzőmeccseken is a Gentlemen's Agreement alapján játszanak már. A "GA" tiltások nem hivatalosak, de valószínűsíthetően azok lesznek.

    Teljesség igénye nékül pár ilyen tiltott dolog:

    No Tactical rifles (Aug, M16 stb.)
    Gearhead, Paranoia,Tracker, Forward intel perkek tiltva
    Lawbreaker - nem lehet két primary fegyvered, de választhatsz random 3 perket (ezért tolja mindenki kb Tac,Flak,Ninjaval)
    Perk Greed tiltva
    Thermal sights tiltva
    No Scorestreaks
    Shotgun,LMG-k,launcherek mind tiltva
    Stimshot,Decoy,(Stun?) tiltva
    C4,Tomahawk,Molotov tiltva
    Proximity, Field mic,Jammer tiltva
    SnD-ben max 1 sniper
    Body attachments mind tiltva (így hipfire növelés, reveal distance növelés tiltva)
    Damage és Effective range növelő attachmentek tiltva, ezért nem látod használva a Task Force barrelt például.

    Ezért látni nagyon sok játékost 74u-val, vagy Krig/Ak47-tel, 5 attachmenttel, flash/frag/trophy hármassal, TAC/FLAK/NINJA kombóval. Nincs sok változatosság az biztos :D

  • Maestr0

    tag

    A matchmaking szerintem is botrány, egyáltalán hogy jelen van a public mezőnyben. Esély sincs új fegyvereket elkezdeni kimaxolni, vagy csak szórakozni pisztollyal,launcherrel stb, mert lealáznak ha nem te is a full felszerelt meta fegyverek egyikével mész.

    Tegnap sikerült SD-ben 10-ből 1-et nyerni, mert folyamatosan 3-4-5 fős partyk ellen rakott össze, akik mind összeszokott, egyénileg is jó játékosok voltak. Volt olyan, hogy 4 meccs zsinórban sima 0-6, mert engem persze fogalmatlanokkal rakott össze (0/1 kill 6 death). De még ez volt a ritkább, hogy maradtak a 6. körig, többségében 2-3 vs 6 fejeztük be a meccset mert 0-3/0-4 után a csapattársak leléptek inkább... Így aztán sok értelme van a winrate statnak...

    De hát DOM-ban is én mindig B-vel kezdek, spawn flag-et hagyagolom. Múltkor 2-en mentünk B-re, megszereztük, eltelt a meccsből kb 1 perc, nézem az állást ők vezetnek, úgy hogy végig miénk B. Senki nem foglalta el spawn flag-et, pedig 1 perc alatt volt már vagy 10-12 respawn csapaton belül. Szinte rá respawnoltak a nem befoglalt zászlóra, de mennek ész nélkül a mapon. Én mentem vissza B-ről elfoglalni, addig persze B-t vesztettük.

  • Maestr0

    tag

    válasz KaitouP #3569 üzenetére

    Mondjuk 1 ilyen kill alapján szerintem nem kell elkönyvelni cheaternek, persze szemmel kell tartani, de simán lehet hogy kitapasztalta hol spawnolsz, és minden körét így kezdi azon a mapon, előbb utóbb beadja így. Csak Raid mapon már vagy 30x kilőtt random sniper fal mögül (a fal amelyik az egyik spawn és a pálya közepe között van), nem csak meccs elején, de volt már hogy UAV segítségével.. látszott killcamben, hogy 3.-4. golyót lövi random, egyikbe beleszaladtam :D

    Spawnról a tomahawk, M79 killes videók is úgy születnek, hogy már kitapasztalták emberek hogyan kell eldobni/kilőni.

    Ez az egyik kedvenc:

    https://www.reddit.com/r/blackopscoldwar/comments/jygrvh/across_map_5_man_with_the_m79/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

    :D

  • Maestr0

    tag

    Mostanában sokat játszom Search and Destroyt, itt is néha elég érdekes a team balance...
    Ma illetve tegnap volt 3 map ahol igen jól ment 19-4, 23-5, 21-5 ennek ellenére simán kikaptunk mert csapattársak nem csináltak semmit. Na de hát ez van.

    SD-ben elég erős a Lawbreaker kombó, főleg ha jó játékosok használják. Rengeteg a Sniper/DMR/burst fegyver + SMG kombó. Én ezt kicsit nerfelném, pl. második primary fegyverre ne lehessen attachmenteket tenni. Vagy az 5 attachmentet a 2 fegyver között kelljen elosztani. Mert így túl erős a fullos sniper/Dmr/Aug plusz fullos smg.

    Field Mic-ot is sokan használják, én is, ez is elég overpowered. Jókor jó helyen lerakva simán le lehet hozni vele 1v2-1v3-akat. Bár néha megviccel, mert hamis biztonságérzetet ad. Elég összetett, hogy mi és hogyan blokkolja, mikor jelensz meg field mic-en meg mikor nem.

    Ha épp nem field mic, akkor gas mine-nal tolom, szép double killeket hozott már :D Plant után bomba mellé, aktiválják, és ha nincs rajtuk Tac Mask, akkor vagy fél percig nem tudnak defuse-olni :)

  • Maestr0

    tag

    Nemrég volt téma hogy már vannak level 1000-es játékosok. Szerintem már simán elképzelhető, hogy glitch nélkül is elérték. Kb 35 napja kezdődött a Season 1, napi 30 szint egy olyan játékosnak aki ráér napi 6-8-10 órában és jó játékos, könnyedén elérhető. Nuketown 24/7, 10k score fölötti átlagteljesítménnyel (vannak olyanok, akik konstans hintenek 60+ killes köröket Nuketownon) kb 1 map 1 szint. Battle passosoknak alapból +10% XP boostja van, ki tudja még miket lehet venni pénzért :D

    Másik csapatban tegnap volt egy lvl 930-as meg 862-es játékos pl. De level 1000-set is láttam már vagy 30-at biztos.

    Mostanában átálltam SnD-re, brutál gyorsan lehet felfele lépkedni ha viszonylag jobb játékos vagy. Elmúlt 10 meccs jól sikerült, átlag score 2400/meccs, 7 vagy 8 szintet léptem fel ezalatt. SPM nagyon megindult mióta egyszerre meg Assassin+Engineer kombó.

    Engineer főleg nagyon hasznos levelingre, egy field upgrade megsemmisítése/hackelése 100 pontot ér, ami annyi mint 2 streak nélküli elimination.

    PS4-en SD-zik innen vki?

  • Maestr0

    tag

    Persze, nem követendő példa a napi 8-10 óra játék, de attól még vannak ilyen hardcore gamerek.

    Visszatérve a gyors levelinghez, tegnap játszottam 2 fős partyban és feltűnt a party alatt egy 'party boost active' üzenet. Utánanéztem mi ez, mert eddig elkerülte a figyelmemet. +25% Weapon XP kizárólag a PS4-5 játékosoknak. Tehát ha partyban játszol PS4-5 játékosként mondjuk egy Xbox-os vagy PC-s haveroddal, akkor neked PS játékosként jár a 25% bónusz weapon XP, míg a másik platformon játszónak nem... mik vannak :D

  • Maestr0

    tag

    válasz nutella1 #3882 üzenetére

    Hogy érted hogy gyorsabb? Rate of fire, movement, time to kill?

    RoF: Groza (750 rpm) FFAR (909) gyorsabb nála.
    XM4 720-at tud, AK (600) Krig (652) Qbz (681) mind lassabbak.

    Mozgásban/Handlingben minden AR hasonló, 1-2 frame különbség max. Papíron a QBZ áll legközelebb egy smg-hez, 2. legjobb sprintout time és 2. leggyorsabb ADS time. Az összes AR-rel ugyanolyan gyorsan mozogsz, a QBZ kapott vmiért +2,5% bónuszt így az kicsit gyorsabb (movement speed,sprint speed, strafe speed,shooting move speed) cserébe a hipfire-nél is kilóg a sorból, az összes AR 7,5-ös értékkel rendelkezik, QBZ kicsit gyengébb, nagyobb a spread (8-as érték).

    TTK: 38 méterig AK öl leggyorsabban, utána AK-ból is már 5 golyó kell. 38-45,7 méter között AK érdekes módon leggyorsabból leglassabbá válik :D 45-50méterig az XM, 50-55m Krig, 55m felett Groza és FFar öl leggyorsabban. Krig 38 méterig végig utolsó TTK-ban.

    Ha vkit érdekelnek fegyver statok: [link]

    Nyilván ezek potenciális TTK-k, headshotok nélkül, feltételezve hogy minden lövés betalál. AK-val megyek főleg, kisebb részben pedig Kriggel, mert attól függetlenül, hogy papíron gyenge a Krig, szeretem a pontosságát.

    SMG téren javarészt 74u és KSP. Utóbbit nagyon megszerettem, nincs jobb érzés az 1 burst killeknél :D

  • Maestr0

    tag

    Néhány attachment elég erős azért, pl. task force néhány fegyveren, utolsó handling-es meg utolsó stock. Na meg a recoil javítók is. FFAR az sajnos használhatatlan...

    Múltkor nekem volt egy Crossroads DOM játékom, ahol 12.000-res score-ral (41-8 ELIM/D, 16 objective, 6000+ damage) csak 4. voltam a csapatomban :D Volt egy 13k-s, 17k-s, meg egy cappelt 30.000-res, aki 92-18-at ment.

    Bullfrog azért túlzás hogy legjobb meg erős :D Damage-ben csak 2 smg gyengébb nála, mp5/mac10, TTK-ban pedig nincs olyan range aminel TOP3 lenne SMG-k között. De amúgy a nagy tárját szeretem én is.

    Én is mindig perk greeddel megyek, elég az 5 attachment. Olyan attachmenteket kell választani, ami csak javít 1-1 dolgon. Első 1-2 attachment általában csak kis mértékben javít, de legalább nem ront. Ami sokat segít bizonyos tekintetben, az rontani is fog mást, ez így van jól, kell a balansz miatt.

  • Maestr0

    tag

    Search and Destroyban ma rettentő társakat kaptam eddig, 7/7 vereség :D
    Kedvenceim:
    Ninja nélkül játszók... hogyan lehet egyáltalán Ninja nélkül sndzni?
    3-4-5 vs 1-nél egyenként támadók, mindenki menne az utolsó killre, ahelyett hogy kicampelnék. Aztán persze ott maradok 1v1, 50-50% hogy ki nyer.
    0-2, 0-3-as stat után kilépők, aztán ott maradunk meccs végéig 3-4 vs 6 játékos, garantált az élvezhetetlen játék + vereség.
    Csak késsel játszók, általában hoznak ilyen 0/10, 1-11 E/D-t, hatalmas segítségek :D
    Türelmetlenek, sokszor 20-30 másodperc után már 2v6 maradok, akár defense-ben is. Pedig még attacknál is simán belefér 1 perc camp, nemhogy defense-nél.
    Megsebzik Auggal/Dmr-rel 35-40 méterről, eljut fedezékbe, és úgy gondolja jó ötlet 50 hp-val, Mac10-zel megpróbálni egyből kiszedni a headglitchelőt... Persze 10-ből 10x instahalál.
    Egyik mapon 6 körig volt benn egy játékos, aki nem volt konzol előtt (AFK). Miért nem vágja ki egyből a játék, hogy helyére jöhessen valaki? -1 ember hatalmas hátrány Sdben.
    Rengetegszer csak én vagyok pozitív stattal a csapatomban, van 1-2 játékos 1.0 körüli E/D-vel, a maradék 3 meg recruit bot szintjén van 2-10, 1-9,0-8.... persze ellenfélnél 3-4 játékos masszív pozitív, 1-2 breakeven, 1 negatív. Persze mindenki volt kezdő, nem rájuk haragszom, de hogy kerülnek a lobbyjaimba?

    És az örök kedvencem a sniperek... nem igaz hogy nem tudnak flinchet adni nekik, felőlem akár lerövidíthetik az ADS időt cserébe. De mikor lelő 10 maradék HP-val miután belelövök 3-4 golyót és meg sem mozdul a célkeresztje, az rettentő idegesítő. Ez lenne az első dolog amit megváltoztatnék az egész játékban.

    Mai felfedezésem a végére, lehet párotoknak ismerős. Sentryt körök között vissza lehet venni Domban, SnD-ben is. Tehát lerakod, kilő 1-2 embert, visszaveszed,majd új kör elején megint kirakod :)

    A mentális egészségem megőrzése érdekében még mindig keresek PS4-en játszókat, akikkel lehet párfős csapatban tolni :D (leginkább Snd, Kc, HP, Dom és kizárólag Core)

  • Maestr0

    tag

    Tegnap megint jókat játszottam :D

    Satelliten már hozzászoktam, hogy nem lehet normálisan sdzni a sok sniper miatt. Tegnap viszont bedobott egy 6 fős csapat ellen, akik mind snipereztek. Az én csapatomból is 3-an. Konkrétan nem lehetett hallani automata fegyvert. Elég jó volt az ellenfél, az a 10-ből 9x nem hibázós sniperrel, így megkeserítették az életemet rendesen, de 6-5-re sikerült hozni.

    Aztán Moscow mapon SD, 1v4 lettem attackban. Campeltem az attack spawn és B flag közötti épületben kb. 25-30 másodpercet. Field Mic le volt rakva, láttam hogy ketten vannak közelemben, ez volt a terv hogy várok, a két enemyt lerendezem, majd 1v2 már plantolok. Semmi értelme nem lett volna plantolni 1v4, 99%-ban túlerő miatt veszítünk. A terv sikerült, 1v2 plant, majd maradék kettőt is sikerült elintézni, hoztam a kört a csapatnak.

    Erre egyik csapattárs elkezdett basztatni hogy mekkora camper vagyok, ott rohadjak meg, csak sarokban tudok ülni :D Ekkor 2-2 volt, végig mondta teamchatben a magáét (6-5-re kikaptunk) A bizonyos kör utáni 2 körben engem követett, kérdezgette na most hova fogok becampelni stb, meg pár másodpercenként lőtt fegyverével random, hogy tudja enemy merre vagyunk. Nem sikerült tönkretenni a meccsemet, mert egyik kört gyorsan hoztuk, másikban őt lelőtték hátulról, és nekem sikerült lelőni azt, aki őt lőtte le. Ekkor majd felrobbant :D 3. körben mikor követett meguntam, beszélt egy másik csapattárssal, így kiderült partyban tolja vkivel. Na ekkor én meg elkezdtem követni azt az inast, aki a társa volt. Ezzel célt is értem, mert már a társa is őt basztatta, hogy hagyjon békén, mert így az ő helyét is tudja enemy :D

    Nem értem az embereket, ha türelmetlenek/nem értik SD lényegét, minek játszák? Hangra nem a tipikus tizenX éves gyerek volt, hanem 25-30 körüli.

  • Maestr0

    tag

    Nem ment különösebben jól, átlagos szintet hoztam. Előtte 3 napig nem is játszottam élesben, csak most a beskatulyázás előtt 2x15 perc bemelegítés botokkal :D

    5 meccs így nézett ki:
    SD Raid 4-6 kikaptunk, E/D: 9/8
    HP Checkmate 250-215 nyertünk, E/D: 27/20, 2 perc 53 mp zónában
    SD Garrison 6-5 nyertünk, E/D: 10/7
    HP Crossroads 110-250 kikaptunk, E/D: 24/21, messze legtöbb idő zónában, társak nagyon negativak voltak(10/25 stb.)
    SD Checkmate 6-2 nyertünk, végig 4v3. E/D: 6/2

    jó kis meccsek voltak, de az erős SBMM miatt már hozzászoktam az izzadós meccsekhez. Class loadoutjaim kicsit változtak, minden class perk greed, Perk 1 Tac+Flak mindenhol, Perk 2 többnyire Quartermaster+Gearhead, Perk 3-ba a szabályok miatt ugye Ghostnak semmi értelme, Spycraftnak se sok (Gas mine, Proximity mine, field mic stb bannolva), scorestreak nem nagyon volt RCXD-n kivűl, így Ninja+Gung-ho marad.

    [ Szerkesztve ]

  • Maestr0

    tag

    válasz oriic #4087 üzenetére

    Nem is értem igazából miért rakott ilyen magasra. Ha ide is tartozok, biztos nem az 5 besorolo meccs alapjan. Alapvetoen nem megy rosszul, pubban 2-es total E/D-m van, SD-ben 1.91.

    Kesobb meg jatszottam harom meccset :D Moscow HP 2v4 lettunk kb 1 perccel kezdes utan. Agyonvertek nyilvan kb. 40-250 lett a vege. Itt en 19-11-et, tars 10-19-et ment. Nyilvan jott a loss penalty -61 pont. Utana Raid Control, itt jol ment vegre, 49-17 E/D, nyertunk 3-1-re, +125 pont. Majd SD Garrison, kikaptunk 6-2-re, en 9-6-ot mentem, tobbiek ilyen 2-8-akat. Megint loss penalty -61.

    Talan amiatt tehetett ennyire elore hogy eddig a 8 meccsembol 7x csapatelso voltam. Osszetett dolog lehet ez, ha akartam volna lehetett volna 2+ E/D-m minden meccsen, csak akkor lehet egyszer sem nyerek 😃 akkor vajon hova rakott volna?

    3-4 fos partyk ellen jatszani kb insta vereseg. Lehetne kulon solo league play, mert igy lehetetlen egy bizonyos szint fole menni egyedul.

  • Maestr0

    tag

    Szerintem felallitottam egy negativ rekordot. Tegnap 10 League meccset jatszottam es 10 azaz tíz vereséggel zartam :D egyszeruen nem hagyott nyerni. Ha rosszabbul ment akkor tukorsima veresegek, ha jobban akkor kicsit szorosabb. Volt benne persze 4 meccs ami 3v4 volt, illetve egy ami 2v4 a 2. Perctol... sot, akadt olyan is hogy meg a meccs elotti visszaszamlalas elott mar 3v4 voltunk.. ilyenkor miert nem tesz be gyorsan vkit?

    alapbol rohadt kemeny meccsek voltak, 1.2-1.3 E/D-ket tudtam csak hozni. Nem nagyon vettem eszre amugy skillbeli kulonbseget osztalyok kozott. Tobbszor volt h pl egy advanced jatekos dominalta a lobbyt, pedig volt mindenfele jatekos (expert, elite, elvetve master).

Új hozzászólás Aktív témák