-
Fototrend
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare II (2022) topikban! Kérünk, olvasd el a téma összefoglalót első hozzászólásod megírása előtt, illetve mielőtt kérdést tennél fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tom456
tag
válasz Fitzgerald #1496 üzenetére
Nálam 5-6-ot evett a VRAM-ból 1440P felbontáson (HIGH preset), a gépigény annyira szerintem nem ugrott meg és azt se felejtsük el, hogy ez BETA... Lehet jobb lesz még de az is, hogy rosszabb (mármint az optimalizáció). Igazából PS5-re rendeltem elő, mivel konzolon nekem sokkal élvezhetőbb (a gyakori csalók miatt), mivel én mindenképp kontrollerrel játszom .
Xbox Live / PS Network: GT0Mi95
-
Laby
senior tag
Én aztán nem vagyok egy állandóan puffogó ember, nyitott vagyok az új, változó dolgokra, de most visszamondtam a megrendelést.
SBMM miatt nem vagyok hajlandó megvenni (bár valószínűleg warzone fegyver húzások miatt kénytelen leszek előbb utóbb megvenni), mentem 10-15 kört és NEM nyert a csapatom 1 meccset sem...Mi a f*sz?! Mindezt úgy hogy 3 K/D körül szoktam lenni a CoD játékokban, tehát nem rajtam megy el a dolog.
Azt sem értem, hogy célozva várom a csávót, megjelenik, lövöm M4-el, majd rám fordul és lő belém párat és meghalok. Killcam-ben sokkal hamarabb rám néz, nem csak 1-et lő belém, de menet közben összesen 1 golyó után már meghalok.
Latency rendben elvileg, egyszerűen nem értem. Minden párbajt elbukok, tök mindegy milyen szitu van, mindig én halok meg. -
markknight
veterán
-
kill_switch
senior tag
Túl vagyok én is pár órán, viszont nekem szinte csak jó tapasztalatom lett végül. Csak hardpoint-ot nyomtam, 1-2 bugot leszámítva röccenés mentes volt XSX-en a játék, de a bugok is inkább viccesek voltak, nem hátráltatók (chopper gunner-nél a helikopter mozdulatlanul állt a levegőben propeller mozgás nélkül, meg ilyenek). Az SBMM parát nem értem most, szerintem az előző MW-ben sokkal rosszabb volt, itt is volt vesztes meccs nem mondom, de kevésbé idegelt szét mint az előzőben. De a legtöbb meccs win volt és csapaton belül a top 3-ba is mindig benne voltam. A perk rendszer olyan amilyen, egyelőre még nem mondanám rá hogy rossz, inkább csak szokatlan. Az új filed upgrade-ek és dobálni valók szerintem nagyon jók, a drill charge kicsit meg fogja törni a sarokban kempelős szokásokat, egyszerűen zseni az a cucc.
kiegészítőt akartam a fegyverre rakni, egyszerűen nem akart ráállni a kezem.
A recoil szerintem nagyot lett korrigálva az előző hétvégi PS-es béta után, legalábbis nem éreztem azt az eszelős rángatást mint amit videókon láttam még üres stock fegyvereknél sem (szerencsére).
A hangok nagyon jók, a lépés hangok talán kicsit túl jók is, azon szerintem még fognak tompítani. A fegyverhangoknál egy kis mélyet még elviselnék, de ez már egyéni preferencia.
A menü rendszert viszont sok idő lesz megszokni, elég átláthatatlan még, meg kicsit logikátlannak tűnik. Sokszor cseréltem fegyvert a loadout-ban akaratomon kívül, pedig csak -
mcwolf79
veterán
Beletoltam én is pár órát a bétába , de érdekes módon nem éreztem, hogy annyira segítene az aim assist .
A videóra reagálva : az első kettő kill-hez kurvára semmi köze nem volt az aim assist-nak , a harmadiknál mivel a pofájába mászott lehet , hogy húzott valamennyit az AA.Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Phobion
őstag
válasz mcwolf79 #1508 üzenetére
Én se. PS5-ön alig érzékeltem belőle valamit, pedig 30-ig felszinteztem magamat. Más meg úgy használta a kontrollert, hogy el se tudom képzelni, hogy lehet ilyen precízen célozni. Azért egy KontrolFreek-et beszerzek majd.
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
bobby45
tag
válasz Dave567 #1505 üzenetére
Szerintem olvass mielőtt beszólsz ő állt bele a konzolos játèkosokba, csak azért îrtam hogy már szálljatok le a magas lóról ...senki nem röhög? Az ilyen pc-s kommenteken csak azt lehet már előrèbb is îrtam hogx tisztelem a korrekt pc-s, konzolos közössèget, de vannak akik nem èrdemlik meg egyik oldalról sem ..amúgy valahol látod kiîrva hogy csak pc section?? Na ennyi.. részemről lezárva...
-
-
Phobion
őstag
válasz kill_switch #1511 üzenetére
Igazából azért kell, mert folyamatosan megnyomom az R3-at.
szerk.: azért annyira nem filléres, KV-nál 6,4k HUF
[ Szerkesztve ]
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
jozefgucci1
addikt
válasz bobby45 #1512 üzenetére
"amúgy valahol látod kiîrva hogy csak pc section "
Bal felső sarok : Fórum->PC játékok->Cod topik I -- és itt vagy tePersze korábbi topikokban le lett írva , hogy összevont a közösség , mert nincs lényegi különbség , szóval kár is kelteni a feszültséget , úgy is törölve lesz minden ilyen jellegű poszt .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
bobby45
tag
válasz jozefgucci1 #1517 üzenetére
Èrtettem pc-s kapitány úr
-
Szellem.
nagyúr
Az SBMM jelenleg ebben a játékban rosszabb mint a korábbiakban. Első vagyok 2 meccsben utána az istennek nem tudom lelőni a komákat. Egy meccs utána megint jó minden. És még sorolhatnám.
Játszottam a hétvégén 4 társammal és ugyan ezt tapasztalják.
És az a helyzet, hogy ilyenkor egyértelműen látszik, hogy nem a pro játékosok a sokkal jobbak, hanem a rendszer ilyenkor szándékosan másoknak kedvez. Viszont, ha marad az adott "pro" játékos a következő lobbyban is, akkor már ő sem tudja előadni azt amit az előző meccsben. Ez nekem így nem frankó. Akkor lenne ez korrekt, ha valós statisztika alapján a hasonló teljesítményűeket tenné egy lobbyba és nem korlátozna szándékosan a rendszer. -
kill_switch
senior tag
Az aim assist majmolóktól ha megkérdezhetem, próbáltátok már, vagy csak mantrázzátok az ökörséget? Miért nem játszotok ti is kontrollerrel ha annyira OP?
Hogy lehet, hogy bekapcsolt assist mellett kb fél centire lövök el az ember mellett? Ráadásul a tár negyedét? Onnan már rá kéne húznia nem? Nem vagyok ám béna... de amit ti a vidinyókba láttok, azt én nem biztos, hogy assistnak nevezném, mert ez nem nagyon tud olyanokat. Legalábbis nekem évek alatt nem sikerül produkálnom egyszer sem a mágnes célzást, simán mellé lehet lőni még 5-10 méteres távoknál is. -
Szellem.
nagyúr
Srácok!
Bocs, hogy belepofázok, de kezdünk elmenni Konzol vs. PC háborúba ami nem lenne szerencsés.
[ Szerkesztve ]
-
bobby45
tag
válasz kill_switch #1525 üzenetére
Hagyjad reménytelen
De ha mi szidjuk a pc-s cheatereket azt kikèrik maguknak, pedig ott hackelèsek mennek, nem mezei kis aim assist[ Szerkesztve ]
-
CptAdamica
veterán
válasz kill_switch #1525 üzenetére
Lehet neked nem sokat segít, de egy jó játékos elég nagy hasznát tudja venni.
Megyen!
-
LK
addikt
Még a MOHAA-val COD 1-el kezdtem régen. kb. 20 éve. COD4-ig toltam. Benéztem ide, hátha kedvet kapok megvenni megint. Hát, köszönöm a hozzászólásokat, sikerült megmentenetek egy csomó pénz kiadásától.
Másrészt szánalmas, hogy ennyi idő alatt képtelenek voltak olyan rendszert létrehozni ami megakadályozza a csalásokat. További jó játékot nektek !"óóóóó istenem.. boldogok a lelki szegények, mert övék a trollok és fanboyok országa, ámen" by PUG
-
MODERÁTOR
Ne kelljen törölnöm és/vagy bannolnom a fél topikot a pc vs konzol vita miatt úgyhogy kéretik befejezni.
-
Laby
senior tag
válasz Szellem. #1524 üzenetére
Jó ez már kicsit összeesküvés elmélet. Ilyen szintű korlátozás nincs, mint amire itt esküsznek páran.
Szimplán csak bekerülsz erősebbek közé, ahol jobban összerakott fegyverek, pontosan célzásokkal, jobb reflexekkel nézel szembe, és azt érzed hogy hatástalan a fegyvered.
Egész biztosan nem úgy oldják meg hogy 2 kör után akkor 20%-al kevesebbet sebez a Te fegyvered, mert előző 2 körben első voltál. -
geckowize
őstag
válasz nutella1 #1502 üzenetére
Nekem csak a killcam és a match végén lévő victory/defeat screen kerete villogott, legutóbbi (májusi) WHQL-es AMD driverrel.
Azért azt használom, mert a legújabb non-WHQL még clean installal is (DDU) olyan instabillá tette az egész rendszert, hogy még egy youtube videót sem tudtam megnézni szaggatás nélkül.
-
Chrys_
addikt
Az AIM assist PC-n is van, ha kontrollerrel megy a game? Vagy ez csak konzolon feature?
-
Bad Pritt
nagyúr
Kontrollerrel van PC-n is, nincs eltérés az irányításban a két platformon azonos eszközzel.
Amúgy én sem érzékelem annyira horrorisztikusnak, Battlefield, Destiny, Halo ennél sokkal erősebb assistot kapott alap beállításként.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Shadowfax
addikt
válasz kill_switch #1538 üzenetére
A killcam villogás PS4 Pro-n is van.
-
Szellem.
nagyúr
Szerintetek hogy lesz este? Vége a bétának és bezár a bazár, vagy az lesz mint az MW 2019 esetén, hogy 2-3 nappal meghosszabbítják?
-
bobby45
tag
Amúgy konzolon csak a ps5 verzió kapott 120hz-et vagy a ps4-es verzió is?
-
Fitzgerald
veterán
A béta az manapság inkább demó, de amúgy én maximális beállításokon hasonlítottam őket össze (egyedül RT off MW2019-ben, MW2-ben meg nincs is RT), és csak Ground War-ban, 1440p-n.
MW2-ben 75-95 között van a framerate, MW2019-ben 120-140 között.
Az jókora különbség, gyakorlatilag másfélszereződött a hardverigény.Amúgy meg a hangok nagyon bejönnek, ma először játszottam fejessel.
Ebben mondjuk már az MW2019 sem volt szar.
Az is tetszik, hogy úgy tűnik, végre a Ground War is beérik, el merték kicsit engedni magukat, végre talán megcsapkodják kicsit EA/DICE-ék heréjét hazai pályán.
Nagyobbak a mapok, több a jármű, nem olyan röhejes a járműkezelés, mint az első részben.
Esküszöm, már a béta alapján jobban hozza a Battlefield-feelinget ez az új Ground War, mint a 2042 megjelenéskor (nem gondoltam volna, hogy valaha le fogom írni ezt a mondatot)...