Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz Spizzi #310 üzenetére

    A marketing kampány minden termék esetén egy tudatosan felépített projekt, főleg ilyen nagy cégeknél.
    Egyértelműen bíznak a névben (MW), tudják, hogy az előző fos volt így ha ez csak félig az már sínen vannak, ugye a Vanguard... és nyáron meg nyaralnak is sokan, nemcsak a fejlesztők, hanem a gamerek is valamely szinten, így logikus, hogy nyáron csak csepegtetnek aztán ősszel szeptember beindul a hypetrain.

    Az idővonal pontosan ki van számolva, nem véletlen, hogy a megjelenés október-november környékén szokott mindig lenni, hiszen az őszi 1-2 hónapos hype pont elegendő, a decemberi karácsonyi időszak már túl zsúfolt lenne, az utána lévő jan-feb-márc megjelenés meg túl távoli lenne már.

    Ha valamiben jók, az a marketing, az összes cod trailer jól hozza az akciófilmes feelinget mindig.

Új hozzászólás Aktív témák