Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    válasz csibe1 #315 üzenetére

    Alapvetően persze ez lenne a normális hozzáállás, a CW-VG után én is talán öt év múlva néznék rá egy codra, de azt is csak próbaképpen de azt ne felejtsük el, hogy ezt az IW csinálja (3 éves ciklusok ugyebár) és ők még vállalhatatlan rossz epizódot sohasem gyártottak, sőt egyértelműen a legjobb codok hozzájuk köthetőek. Szerintem nincs mitől tartani, legrosszabb esetben olyan lesz teljesen minden aspektusában mint az MW2019, akkor az már megéri azt a ≈28e Ft-ot, de attól biztosan még kiforrottabb, szebb, epikusabb lesz. A marketing lózungokra hallgatni eredendő butaság de ez a COD 2.0 Experience nem hinném, hogy csak egy üres puffogtatás. Egy 100-150 millió fős közösséggel rendelkező franchiseba nem lehet csak úgy mögöttes háttér nélkül betolni kampány szövegeket mert előbb-utóbb úgy jársz mint az a bizonyos sánta kutya és az elkerülhetetlen. Pontosan ez történt a tavalyi fiskálisban is, februárban -500 millió dolláron állt a Vanguard és arra a hónapra az aktuális cod már elérte az eladásokból származó bevételének a 80%-át. Ezt biztosan nem fogják mégegyszer eljátszani, ahhoz nem hülyének kell már lenni hanem mazoistának.

    Lehetne ezt még itt elemezgetni meg spekulálni de felesleges, részemről megérzés és tapasztalat. Az MW2019 új standardet állított az FPS shooterek világának és ezt nem csak én allítom, a valaha legtöbbet eladott epizód a sorozatban a 2003-as indulása óta, ennyi ember nem tévedhet, hogy akkor ez az az irány amin haladni kell amit az képviselt. Itt még csak az a veszély sem áll fent, hogy laposabb lesz a sztori, nem olyan erősek a karakterek a folytatásban, hol nem tojja le egy átlag cod player az ilyeneket. Ne legyen rosszabb az egyébként brutálisra sikeredett immerzió animációk, hangok, grafika terén és kész. De nem látom azt sem, hogy mitől lehetne rosszabb, igazából csak nyomni kell egy copy-paste-t és kész, ha meg volt bennük annyi, hogy hozzányúltak akkor is a javára. A gyengébben sikerült mapoknak meg nem csak nem akkora művészet átnézni azt az 500 négyzetméterét annak a 12 stúdiónyi hadseregnek akiket ráállított az Acti a játékra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák