Új hozzászólás Aktív témák

  • Spizzi

    tag

    Mikor júniusban volt a reveal utána a hivatalos oldalon lehetett olvasni, illetve a tűzhöz közelebb ülők részleteztek is pár dolgot csak ezek az információk eltűntek az éterben, akkor sem sokan most meg pláne senki nem beszél róluk csak a "Marines reacting Dark Water" és "Mi a bajom a coddal" content ömlik a community részéről.

    Na de szóval megpróbálok összeszedni mindent ami újdonság. ( Mint egy korábbi hsz-emben említettem ez a COD 2.0 biztosan többet takar mint egy preorder ösztönző random szócska. )

    - A víz szerepe jelentősen megnő, lehet benne úszni sőt merülni is. Maga a víz teljes fizikát kapott, így realtime befolyásolható annak mozgása. Gondolok itt arra, hogy egy motorcsónak által keltett hullámok, robbanás ereje stb. A vízbe lőtt töltények kalibertől függően akár pályát is válthatnak, sebzésük jelentősen csökken. Kellő mélységre való merüléssel ha a fényviszonyok is lehetővé teszik akár láthatatlanok is lehetünk a szárazföldiek számára. Taposóaknák helyezhetőek a víz tetejére amelyeket egy kis ballon tart fent a felszínén. Ráúszva, csónakkal ráhajtva hozhatóak működésbe.

    (Nyílván ennek a víz dolognak nagyobb mapokon lesz értelme és jelentősége, gondolok itt a Ground War, Warzone 2, DMZ módokra, de kitudja, lehet, hogy kisebb pályákon is szerves része lesz a gameplaynek. Azon se lennék meglepődve ha egy konkrét új játékmód épülne a vízi harcászatra.)

    Bizonyíték a létezésére: Június 8.-i Reveal Trailer, Cpt. Price és Sgt. Garrick merülésből való feljövetele a felszínre. & Tom Henderson korábban tweetelt a mechanika bekerüléséről.

    - A parkour és mozgás kibővül, megváltozik. A mászás fontos szerepet kap az akár még kispályán játszódó meccsekben is, ugyanis szinte minden párkányt, kiszögellést, kerítést el lehet kapni (amolyan Dying Light féle módon) ami nem túl magas vagy nincs blokkolva (a tetején nincs elég hely ott állni, szögesdrót védi etc.) Függeszkedve one handed fegyvereket használni is lehet, az objektum szélének elkapása és a tényleges mászás két különböző mozgási mechanika, nem kötelező megragadás után fel is menni, cancel-elhetjük is a folyamatot. A slide cancel búcsúzik, helyére a vetődés jön, amely pontosan nem volt tisztázva, hogy mely irányokra terjed ki, előrefelé biztosan, illetve ablakokon, lyukakon épületbe be/ki is lehet használni specifikusan. ( Hasonló volt már a BO I-ben. )

    Bizonyíték a létezésére: A reveal után a callofduty.com-on volt olvasható egy hasonló mechanikát felvázoló bekezdés, persze nem ilyen részletes bemutatással. A mélyrehatóbb elemzést a március környéki alfatesztelőknek köszönhetjük, gondolom erre nem terjedt ki az embargó vagy csak lejárt a játék bemutatkozásával.

    - Játékmódok közül lesz több új is. Az egyik egy amolyan package holder, random spawnol a rendszer egy tárgyat a térképen és az a csapat győz amelyik eljuttatja hamarabb a megadott pontra vagy ha az összes ellenféllel végeznek. Ami ettől jó pár fokkal izgalmasabb az a túszmentő/örző mód, ami konkrétan 1:1 R6 Siege csak feltételezhetően sokkal jobb grafikával és dinamikusabb játékmotorral alatta. Itt mindenféle speciális eszköz áll majd rendelkezésre mind a két férfélen, támadó oldalon cluster charge, wall breach, új lethal-ök, védő oldalon mozgatható kamerák, csapdák stb. Mivel feltételezhetően nem csak ezek lesznek az újdonságok között és még sok felfedetlen mód vár még ránk illetve a korábbiak is módosulnak valamilyen irányba így kijelenthető az, hogyha nem is dinamikusan de lesz a játékban időjárás és napszak változás. (Mit meg nem adnék ha a túszmentős mód hozna egy kis Clean House vibeot a multiba.)

    Bizonyíték a létezésére:
    Szintén reveal után a callofduty.com, továbbá magukat hitelesnek tituláló leakerek akik már belsőstől hallottak ezt-azt vagy látták a saját szemükkel.

    Összességében nekem az jön le mindezekről amit most leírtam, hogy egy lassabb tempójú, megfontoltabb játékstílust megkövetelő epizód lesz az idei. Ez lehet sokaknak nem fog tetszeni, a skillgap áttolódik a first seen first die metódusról a use your brain more felállásra, így a sweateknek és a capoeirás ninja tanoncoknak egyelőre nem ajánlanám a játék előrendelését, számukra lehet a legnagyobb csalódás a játék, főleg a multiplayer része. (Nem mintha ezek akár csak hozzá is szagolnának a kampányhoz vagy spec ops-hoz.) Ellenben akinek bejött az MW19 lassabb játékmenete és a Warzone első pár szezonjában tapasztalt játékélmény, ahol a célfelszerelés, lőszerbeosztás, stb. legalább annyira fontos mint az, hogy hogyan tudod használni a célkeresztet akkor nektek, azaz nekünk könnyen lehet, hogy ez a rész maga lesz a kánaán. Ebben a bekezdésben elhangzottak teljes mértékben az agyam szüleménye és nincs hivatalos forrásból megalapozva

Új hozzászólás Aktív témák