Aktív témák
-
KaitouP
Topikgazda
A megújult Perk rendszer és működése
Az Infinity Ward csavart egy kicsit a játék Multiplayer módját érintő Perk rendszeren, azonban utóbbi valójában egyszerűbben működik, mint amilyennek tűnik.
A Modern Warfare II-ben bevezetett Perk rendszer leginkább az eredeti Modern Warfare trilógia harmadik részében használthoz áll közel.
Create-a-Class, avagy loadout készítésekor egy négy Perkből álló ún. "Perk Package"-et állíthatsz össze. A négy Perkből kettő a "Base Perks" kategóriába esik, amelyek már a kezdés pillanatától aktívak, és azok is maradnak. A másik kettőből 1 "Bonus Perkként", míg további 1 "Ultimate Perkként" kerül az általunk összeállító csomagunkba. Az utóbbi kettő nem aktív a kezdetektől, ezeket folyamatosan kell majd aktiválnod a mérkőzés során.
Alapértelmezetten olyan játékmódokban, amelyek nem "kör-alapúak" (mint például a Search & Destroy) a Bonus Perk 4, az Ultimate Perk 8 perc után aktiválódik az adott mérkőzés során. Ezek az idők lerövidíthetőek úgy, hogy minél több pontot szerzel (tehát minél jobban játszol). Minél jobb vagy, annál hamarabb állnak további "ütőkártyák" a rendelkezésedre.
Amikor létrehozol egy Perk Package-et, három slotból választhatod ki a kívánt Perkeket. A játékban vannak előre létrehozott, játékstílushoz igazított pakkok, de természetesen egyénileg bármilyen csomagot létre lehet hozni.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
Aktív témák
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...