Aktív témák

  • KaitouP

    Topikgazda

    A megújult Perk rendszer és működése

    Az Infinity Ward csavart egy kicsit a játék Multiplayer módját érintő Perk rendszeren, azonban utóbbi valójában egyszerűbben működik, mint amilyennek tűnik.

    A Modern Warfare II-ben bevezetett Perk rendszer leginkább az eredeti Modern Warfare trilógia harmadik részében használthoz áll közel.

    Create-a-Class, avagy loadout készítésekor egy négy Perkből álló ún. "Perk Package"-et állíthatsz össze. A négy Perkből kettő a "Base Perks" kategóriába esik, amelyek már a kezdés pillanatától aktívak, és azok is maradnak. A másik kettőből 1 "Bonus Perkként", míg további 1 "Ultimate Perkként" kerül az általunk összeállító csomagunkba. Az utóbbi kettő nem aktív a kezdetektől, ezeket folyamatosan kell majd aktiválnod a mérkőzés során.

    Alapértelmezetten olyan játékmódokban, amelyek nem "kör-alapúak" (mint például a Search & Destroy) a Bonus Perk 4, az Ultimate Perk 8 perc után aktiválódik az adott mérkőzés során. Ezek az idők lerövidíthetőek úgy, hogy minél több pontot szerzel (tehát minél jobban játszol). Minél jobb vagy, annál hamarabb állnak további "ütőkártyák" a rendelkezésedre.

    Amikor létrehozol egy Perk Package-et, három slotból választhatod ki a kívánt Perkeket. A játékban vannak előre létrehozott, játékstílushoz igazított pakkok, de természetesen egyénileg bármilyen csomagot létre lehet hozni.

    [ Szerkesztve ]

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

Aktív témák