Új hozzászólás Aktív témák

  • vadito

    csendes tag

    válasz Sifre #21 üzenetére

    A telefonkonyv mukodik gond nelkul. LDAP-ban tarolom a telefonszamokat(az extension-ok nem bovulnek gyakran, ezert azok nincsenek kiolvasva minden keresesnel), es egy php script olvassa ki/keres benne.Ezutan mar csak a
    directory_url: "http://xxx.xxx.xxx.xxx/asterisk/directory.php"
    sort kellett beallitani a telefon configjaban, es szepen mukodik a ,,Vallalati telefonkonyv" :)

    Neked a <directoryURL></directoryURL> tag-ek koze kell beirnod a cimet.
    Nalam a kovetkezo formaban kell visszaadni a talalatokat a telefonnak, nem tudom, hogy 7970 eseten valtozott-e:

    <CiscoIPPhoneDirectory>
    <Title>IP Telephony Directory</Title>
    <Prompt>People reachable via VoIP</Prompt>
    <DirectoryEntry>
    <Name>Rich</Name>
    <Telephone>3000</Telephone>
    </DirectoryEntry>
    <DirectoryEntry>
    <Name>Todd</Name>
    <Telephone>3001</Telephone>
    </DirectoryEntry>
    </CiscoIPPhoneDirectory>

    Ilyen alaku a nyito oldal ahol keresni tudsz:

    <CiscoIPPhoneInput>
    <Title>Kereses a telefonkonyvben</Title>
    <Prompt>Prompt text.</Prompt>
    <URL>http://xxx.xxx.xxx.xxx/asterisk/result.php</URL>
    <InputItem>
    <DisplayName>Cim</DisplayName>
    <QueryStringParam>cim</QueryStringParam>
    <InputFlags></InputFlags>
    <DefaultValue></DefaultValue>
    </InputItem>
    </CiscoIPPhoneInput>

    Itt egy mySQL-bol adatot kiolvasos pelda:
    http://www.freepbx.org/forum/freepbx/tips-and-tricks/cisco-phone-7940-7960-directory-button-script

    A te esetedben talan annyiban mas a dolog, hogy <URL>Dial:xxxxxxxxxxx</URL> tag-be kell tenni a hivni kivant szamokat. Telefon hijan sajnos kiprobalni nem tudom :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák