Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KőkorSzaki

    tag

    Concorde One-om töltés közben a következőt produkálja: az érintőképernyő 1 érintésnél néha, 2 v. több ujj használatánál gyakorlatilag folyamatosan hibázik, az érintéstől teljesen független helyeken érzékel. Pl. ha két ujjamat leteszem egymás mellé, akkor a debug mód touch visszajelzője (ill. a multitouch tesztprogramok) azon a vonalon több helyen is jeleznek, véletlen módon. Mindez csak akkor, ha az akkut tölti. Ha töltőn van, de már nem tölt, vagy akkuról megy, akkor nincs ilyen.

    Pár héttel ezelőtt vettem észre a dolgot (gyermekem nem panaszkodott, szegény gondolom tudomásul vette, hogy ez ilyen), gyorsan elküldtem szervizbe, onnan - már nem olyan gyorsan, de - visszajött. Szoftverfrissítés volt, egyébként megköszönöm nyilván ezt is, de nem oldott meg semmit.

    Másnál ilyen?

    [ Szerkesztve ]

  • KőkorSzaki

    tag

    válasz HavocS #1829 üzenetére

    Most kaptam vissza másodszori "javításból" a concorde-tól. Újra csak szoftverfrissítést végeztek rajta (mivel ezt legutóbb is megtették, azóta pedig nem használtam, így gyakorlatilag semmit sem csináltak vele). "Hibát nem tapasztaltak" úgy, hogy 10-ből 10-szer jelentkezik, és világosan leírtam, hogy mi a baja, sőt már másodszorra konkrétan cserét kértem. 20 ezres, 1 éves eszközről beszélünk, tehát nem valami elavult vagy ingyen osztott ócskavasról (ócskavasnak persze ócskavas). Mindenesetre több concorde-ot nem veszek, részemről ennyi, és ajánlom mindenkinek, hogy legyen óvatos ezzel a bóvlimanufaktúrával.

    [ Szerkesztve ]

  • KőkorSzaki

    tag

    válasz intelMMX #1834 üzenetére

    Értem, de nem hiszem, hogy az oprendszernek ehhez köze van.

    Nálam annyi lett volna a kérés, hogy garanciaidőn belül eszközt javítsanak meg. Ha nem tudják, cseréljék ki. Ez a kötelességük, része a tevékenységüknek ugyanúgy, mint bármi más. A jótállási idő alatt elvileg nem is nekem kell bizonyítani, hogy az összeeszkábált cuccuk rossz, pláne hogy nyilvánvalóan az. Erre: visszaküldik kétszer, hogy szerintük meg nem rossz. Vagy bénák, vagy hazudnak, vagy mindkettő. Ismétlem: 10-ből 10 alkalommal előjön a hiba, használatot is vastagon akadályozza (töltőn szinte semmire nem lehet használni).

    Levontam a tanulságot: Concorde termékre SINCS garancia. Akkor vehetek Kínából is, tökmind1. Az pedig, hogy a SW-t mennyire hegesztik és fejlesztgetik (ezt gondolják ők nagybetűs SUPPORTNAK), engem ebben az esetben kb. egyáltalán nem érdekel: azt akarom csak működőképesen látni, amiért egy éve legomboltam 20 ezret, jó nekem az a SW is, csak menjen úgy, mint akkor.

    Kicsit felhúztam magam, de a Vásárlók könyve végül is ilyesmikre is jó, a Media Markt meg majd előbb-utóbb megbeszéli a Concorde-dal, ha akarja, hogy jó-e nekik, ha a vásárló nekik írogat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák