Új hozzászólás Aktív témák

  • addamka

    őstag

    válasz szabog4 #1408 üzenetére

    Szia,

    Akkor az eredeti szerver alatt a Valve álltal üzemeltetett szervereket érted. Hát, semmivel sem eredetibb, mint a közösségiek, ráadásul fix 66 FPS-en mennek, ami egyesek szerint nem a legjobb. Ebből vitát nem akarok nyitni, nem űzöm olyan komoly szinten a játékot, hogy érdekeljen mikor mennyire adja, de nem érzem azt, hogy az eredeti szerveren játék akkora kegy lenne, hogy fizessek érte :)
    Én a minél több igényesebb mapra esküszöm, mert mint írtam nem a profizmus hajt, hanem a változatosság.
    Pont a változatosság miatt kezdtem el a botok nav fájlait csesztetni, sajna a sok custom map nem vonz embert, így maradnak a botok.

    Általában elmondható, hogy az automatán generált nav fájlok nem veszik figyelembe a létrákat, tehát az olyan útvonalak, aminek a mindkét vége létrában végződik, tuti nem generálódnak le.
    A lépcsőket néha ugrásnak veszi, ha ugyanarra a lépcsőre 2 szintnyi ugrást rak, arra nem megy a bot onnantól.
    Általában a kisebb helyeken beugrásnál a guggolást nem alkalmazza, ami miatt beakadnak.
    A sima megugorható helyeket is rosszul méri fel sok esetben, illetve sokszor bizonyos tereptárgyakat nem vesz figyelembe, de ez inkább a pályakészítő hibája lehet.

    Ha egyszer lesz időm leírom hogy kell a nav fájlt szerkeszteni, nem akkora atomfizika ez, mint látszik, csak kell hozzá jó pár gombra egyedi parancsokat állítani.

    Amúgy az, hogy hány bot lehet, a játékmódtól függ elsősorban, illetve a pályától, mert ha nincs több spawn hely, nem fog több botot beengedni.

    Konzolba a bot_quota határozza meg mennyi bot lehet bent, ha feljebb rakod, és nem lesz több gép (bot_add_ct vagy bot_add_t parancsra sem), akkor esélyesen a map korlátoz.

    Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.

Új hozzászólás Aktív témák