-
Fototrend
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
gtamate2
veterán
Az is csak azért sikerült mert épp nem oda néztem, ha nem engem lősz el nem biztos hogy sikerült volna az az 5k
Xero hátha ma összejön a win.
Aki még nem töltötte volna ki, annak:
Kérdőív (esti mixhez)
Eredménye[ Szerkesztve ]
*Sn0w
-
Xero
nagyúr
Na egész jól halad az elképzeléseimnek megfelelően:
NiP vs. GodsentNagyon szépen játszott mindenki NiP oldalon. Szegény znajderen azért jót röhögtem, bár kocaarc is 4 killel fordult ha jól emlékszem.
-
lemusz
addikt
-
Xero
nagyúr
Egészen konkrétan itt a beta branch bugreport threadje.
Ez tényleg nagy dolog. Az pedig, hogy a gatyába rázzák kicsit a hitboxot és a lagcompensation bugot (ami ugye pár napja derült ki), az igenis szuper.
más téma: A NiP éppen hatalmasat játszik.
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
Aláírom, ahogy azt is, hogy valószínűleg rosszul fogalmaztam.
Arra szerettem volna rávilágítani, hogy egy competitivenek hívott játékban, ahol több százezer dolláros nyeremények forognak kockán, nem most kellene egy évek óta alap problémaként számon tartott bughalmazzal (hitbox) foglalkozni, ami nem utolsó sorban egy-egy meccs kimenetelét is nagyban meghatározhatja. Pláne nem egy Reddit thread hatására, amikor évek óta rengeteg videó kering a neten a hitboxok impotenciájáról. A hitbox problémák közül pedig nem gondolom, hogy a guggoló-álló modellek bugjai olyan meghatározók lennének, mert amíg magasabb szinten szinte soha nem találkozol egy helyben álló ellenféllel, addig inkább talán foglalkozhatnának azokkal a hitbox problémákkal, amik mozgás közben jelentkeznek.
A lassan 20 éves HL motor és az arra épülő 1.6 hitboxa kenterbe veri akármelyik Source alapú játékét. Melyik source motoros játéknál van a helyén a hitbox? Én valószínűleg egyet sem tudnék mondani... Évek óta nyilvánvaló, hogy képtelenek normálisan megírni ezt a részt (valószínűleg a motor adottságai miatt, de ezt ugye necces lenne kommunikálni), a netkódot és a többi szépséget már fel sem sorolom.
Persze a ládákból jön a pénz, így azt nyomatják. Meg jönnek az összetéveszthető, egységes fegyverhangok, mert az olyan fontos!A másik kardinális probléma évek óta a cheater kérdés, amivel nem könnyű ugyan foglalkozni, cserébe jönnek a látszat intézkedések, de tényleges, meghatározó és hosszú távú megoldás nem. Most már ott tartunk, hogy az ESEA Steamen is elérhető, és a Valvenek eközben nem sül le a pofájáról a bőr. Nem hostolnak 128 tickes szervereket, nem rázzák gatyába a szintén évtizedek óta impotens VAC szutykukat. Ehelyett felveszik a Steam listájára gyakorlatilag a konkurens szolgáltatást, ami mindezeket magasabb minőségben nyújtani tudja. A matchmaking ott is legalja, meg órákat lehet várni 1-1 pugra, de legalább vannak 128 tickes szerverek, meg egy (talán?) normálisabb AC.
-
.LnB
titán
El sem kellett küldeni őt. Tényleg az kiderült, hogy anno miért cserélte le őt a NiP allu-ra?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
kuLi_
tag
Azt, hogy valaki toxic, azt csak nagyon kirívó esetben fogja bárki is viszont látni egy hivatalos postban, eléggé karrier-gyilkos kijelentés. Némileg "érettebben" kezelik a közösségi médiát odakint, mint mondjuk itthon. Ami viszont tény; a FaZe - ami lineupot és szerződést a szervezettel nagyjából ő hozott össze - a csapaton belüli feszültségekre hivatkozván rúgta (!) ki, de van, aki többet tud, mint az átlagember (pl. Flusha, hehe).
s1mple is jóban van Hiko-ékkal, de a Liquid kollektíva többször is elismerte, hogy rendkívül "nehéz" volt vele eleinte együtt játszani. Mellesleg attól, hogy valaki már-már kibírhatatlanul kritikus és/vagy idegesítően fel van spanolva a játékon belül minden apróság miatt, az nem kizáró tényező, ettől még lehet a játékon kívül a legjobb fej és simán szerethető.
[ Szerkesztve ]
Ez itt a reklám helye.
-
kuLi_
tag
Ami valójában ugyanaz a sensitivity (lásd továbbá top komment), csak érzésre nem tűnik annak (eredendően FoV issue).
Itt egy jobb kép, amely szemlélteti a felbontások közti "különbséget":
[ Szerkesztve ]
Ez itt a reklám helye.
-
gtamate2
veterán
Szerintem nagyon megnőtt volna a morálod ha végighallgatod amit rólad mondtunk
Én hétfőn érkezem, nekem sajnos a hétvége kiesik általában.Közérdekű eBot statok a tegnapi játékokról még:
Cache
InfernoIlletve egy tutorial videó hogy hogy is kell a PH! Szerveren 128 tickkel játszani.
Sajnos sokszor jött elő hogy el kellett magyarázni játék előtt, ezért gondoltam hogy mindenkinek egyszerűbb így. --> 128 tick TutorialIll. a tegnapi Welcome back Xero Mix.
(#57195) kuLi_: Majd legközelebb akkor, csak nehogy wowozás legyen belőle megint.
*Sn0w
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs