-
Fototrend
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
edgR
őstag
Miért ne lehetne valaki 26-os 76 órával? ~2-3 nyert MM / szint általában simán hozható (heti 1 szint, a bónusz miatt), ami nagyjából ~1,4-2,1 óra / szint.
Ami azt jelenti, hogy akár ~36-54 órával is meglehet a 26-os szinted, ha minden héten csak 2-3 MM-et játszol (amíg kapod a bónuszt), de azokat általában megnyered. -
edgR
őstag
-
edgR
őstag
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
válasz Franklin #62302 üzenetére
Valószínűleg rajtuk maradt cserepéldányok lehetnek, amit nem akarnak kinyitni, emiatt igyekeznek pénzzé tenni.- bár ha ezekre is vonatkozik az 1 hét ban, akkor nem. A másik lehetőség, hogy megvették, hogy nyissák, de meggondolták magukat, amikor látták, hogy zuhannak a matricaárak. Feltehetően úgy gondolják, hogy még mindig megéri pár centet bukni ezeken, mint nyitás után fél eurót, vagy még többet.[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
-
edgR
őstag
akik nem kaptak még dropot, azoknak azt javaslom, hogy inaktiválják az adblockot a twitch oldalain
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
Csak egy tipp.
2-3 major óta nem kaptam semmit, majd most egy ötlettől vezérelve kikapcsoltam, és azonnal be is csusszant egy kábel ládikó. Ez lehet puszta véletlen is, de gondoltam megér egy hozzászólást, hátha másnak is bejön -
edgR
őstag
válasz lemusz #63399 üzenetére
??? írásos kommunikáció hátránya... gondolom ez is elkerülte időközben a figyelmed.
Semmilyen negatív kontextusban nem említették meg a VP-t, sőt! Az meg, hogy alul teljesítettek, tény. Meg lehet nézni, milyen köröket buktak el nuke-on, egyik hülyeséget csinálták a másik után; ha nem buknak vagy 3 anti-ecot, simán hozzák már a VP választott pályáját is. Aztán overpasson is alig, kínkeservesen tudtak csak nyerni, majd trainen is hagyták elmenni az ellenfelet CT-ben. A tartás és a hit vitte őket előre. Vesztett első map után, és 1:1-nél 7-13-ról nyerték meg a Majort a nehezebb oldalon játszva. Nem tudom, miért ne írhatta és mondhatta volna ezután, hogy alul teljesítettek? A döntőben szereplő csapatoktól nem várnánk ilyen jellegű hibákat.
TaZ ugyanúgy félreértette, amit írt, mint most te. -
edgR
őstag
1 hp sebzés AK-val, közelről. Ezt látva azért nem csodálkozom, hogy Xero az átlagosnál többször kiég..
-
edgR
őstag
válasz IMIIKE1998 #64152 üzenetére
sv_cheats 1 társaságában bármikor lehet, cak hát esz calász, Imike.
https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/2cn0ph/disabling_ambient_noise_boosting_footsteps_and/ -
edgR
őstag
válasz IreN!CuS #64314 üzenetére
Csapattársaim nevében is nagyon szépen köszönöm a közvetítést, néhány pillanatot már visszanéztem és úgy gondolom elég színvonalasra sikerült! Annak kifejezetten örülök, hogy egy ilyen jó kis közösség alakult itt ki!
A Ka.Ki vs 2B meccs pedig hihetetlenül szoros volt egészen a végéig, örülök, hogy végül - ha csak egy hajszálnyi különbséggel is, de - sikerült megszereznünk a győzelmet. A csapatok elosztása nem is lehetett volna ennél kiegyenlítettebb.
Ha valaki kíváncsi lenne rá, hamarosan jönnek a POV-ok is! -
edgR
őstag
válasz kretenallat #64352 üzenetére
Unreal Engine 2, id Tech 3: ezek, igen.
Csakhogy ezekkel nem releváns az összehasonlítás, mert óriási különbség van aközött, hogy valami jól működő, régi, de ótvar fosul néz ki (Unreal Engine 2, id Tech 3); vagy szintén régi, de viszonylag jól néz ki, és ~heti szinten patchelik, sőt folyamatosan újabb és jobb tartalommal egészítik ki és ennek ellenére egész tűrhetően fut régebbi gépeken is (Source Engine). -
edgR
őstag
válasz Redneck #64385 üzenetére
ez alapján annyira nem is (24% a differencia, ha nem te hostolsz - és ugye nem botokkal mérünk FPS értékeket, ha úgy sem ellenük számít, hogy minél több legyen), és egy rakás dolog belekerült/szebb lett a kezdetek óta.
-
edgR
őstag
válasz gtamate2 #64394 üzenetére
Idevehetnénk akár még az 1.6ot is, ami ugyanúgy a Valve keze alatt futott, mégsem patchelték éveken keresztül, pedig megszámlálhatatlan glitch/bug/javítani-fejlesztenivaló volt benne. Én is emiatt örülök, hogy legalább nincs elhanyagolva és elfeledve a készítők részéről a játék.
[ Szerkesztve ]
-
edgR
őstag
válasz CosmoBacsika #64418 üzenetére
Ne is törődj vele. Nem lehet mindenki Heisenberg-féle aimer.
-
-
edgR
őstag
válasz ADAM1337 #64677 üzenetére
A fizetős részlegen is ugyanúgy lesznek "kilépők, kifagyok, orosz 100+ ping, némák és süketek" - ezért írtam, hogy csodát ne várj. Ahogy a kollégák is említették, Faceit premium sem sokkal jobb, nekem is volt már közöm az ESEA-hoz. Majd eldöntöd, hogy megérte-e azt a havi párezer forintot, hogy _talán_ kevesebb lesz a csaló és 128 tickes - de rohadt gyakran laggos - szervereken játszol majd, cserébe vársz 10-20 perceket, mire egyáltalán találsz majd meccset..
-
edgR
őstag
Mostanában többen kérdezték a "-threads" parancs hasznát/létjogosultságát; és épp szembe jött ez a Reddit post; ezért úgy döntöttem, hogy egy összefoglóval segíteném a kevésbé jó angolosokat, vagy azokat, akiknek nincs kedve túl sokat olvasni...
Mi is az a HT (Hyper-Threading, avagy "többszálúsítás")?
Ebben a videóban nagyon-nagyon leegyszerűsítve láthatjátok a működését.Mi is az a "threads" egyáltalán?
- "szálak", a legkisebb végrehajtási egységek, amelyeken belül a processzor végrehajt egy-egy utasítássorozatot
- a szálak nem kizárólag csak processzek, de egyéb vezérlőinformációk átadását is segítik
- nagyon leegyszerűsítve, a mai modern processzorok esetén a logikai processzorok száma egyenlő az adott pillanatban elérhető (a másodperc ezredrészéről beszélünk) szálak számával
- az operációs rendszer gyakorlatilag többezer szálat képes kezelni, de az adott processzor architektúrája határozza meg azt, hogy ebből mennyi használható ki egy adott pillanatban; itt lép a képbe a feladatütemező, ami eldönti, hogy melyik processz fontosabb és melyik kevésbé (lásd a "-high" indítási opció hasznát a leírás végén)A lényeg az eredeti bejegyzés végén található:
- Ki tud használni 3 magnál/szálnál többet a motor (Source Engine)? Igen.
- A fizikai processzorok számához kell állítanod a "threads" értéket? Nem igazán.
- A logikai processzorok számához kell állítanod a "threads" értéket? Nem igazán.
- Hagynod kell, hogy a motor döntse el mennyi szálat indít a játéknak azáltal, hogy kihagyod a "threads" értéket a launch options-ből? Valószínűleg. Ezt később a VALVE is megerősítette.
- Van bármilyen maximális érték, amit be tudsz állítani? Nincs, de túl magas érték beállítása esetén a játék már indításkor össze fog omlani.
- A "threads" a teljes szálhalmazból lefoglalt szálmennyiséget határozza meg.
- Ha a "threads" értéke N, akkor N-1 szálat fog használni a játék.
- Ha a "threads" nincs beállítva, akkor a teljes szálhalmazból indított szál száma (a logikai processzorok száma - 2)-vel lesz egyenlő, kivéve, ha ez az eredményérték nagyobb lenne, mint 3 (ebben az esetben a szálak száma is 3 lesz). Értsd: 5-nél több logikai processzor/szál állna rendelkezésre.
- Mindig mérd a finomhangolásaid hatását, soha ne kövesd vakon az útmutatásokat.További érdekességek (tesztelt processzor: i5 3570K, Hyper Threading nincs, 4 fizikai, 4 logikai mag):
- "-threads 4"-gyel indítva 3 szálat foglalt le magának a CS
- "-threads 8"-cal indítva 7 szálat foglalt le magának a CS
- "-threads 64"-gyel indítva 63 szálat foglalt le magának a CS
- Akkor a határ a csillagos ég? Nem egészen. "-threads 128"-cal indítva már összeomlott a CS a következő hibaüzenettel
- Akkor mi a maximálisan beállítható szálmennyiség? A válasz: 122, azaz a "-threads 123"-mal elviekben még indítható a játék
- beállított "threads" érték nélkül indítva mindössze 2 szálat kapott a játék (logikai processzorok száma - 2), és azok is 4-5%-ban terhelték csak a processzort botozás közben
- a "threads" érték növelése az indítási parancssorban növelheti a teljesítményt, de az is előfordulhat, hogy az így lefoglalt szálak alaphelyzetben várják majd, hogy egyáltalán legyenek folyamatok, amit ki tudnának szolgálniTLDR: NE használjátok a "-threads" parancsot a launch optionsben; helyette használjátok inkább a "-high" parancsot, ami utasítani fogja a processzort, hogy magas prioritású processzként futtassa a játékot!
Még egyszer a forrás.
-
edgR
őstag
Vagy csak nem olvastad el figyelmesen
Igazad van abban, hogy túl hosszú a post a jelentőségéhez és a kapott "eredményekhez" képest. De a védelmében el kell mondani, hogy többször is kiemeli, hogy ezt mindenkinek a saját rendszerén kell kikísérleteznie, ha használni akarja. Túl sok ismeretlenes egyenlet ez ahhoz, hogy kézzel fogható tanácsot tudjon adni a használatára vonatkozóan, az összes rendszerhez (függ a processzor architektúrájától, az oprendszertől és még egy rakás dologtól).
Viszont ha a post után a Valve dev is azt mondja (aki nyilván mindannyiunknál jobban ért a Source Engine működéséhez), hogy ne használjuk, akkor - úgy gondolom - kénytelenek vagyunk szót fogadni neki.Aki ennek ellenére mégis kísérletezni akar, az tegye!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- ASUS notebook topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen