-
Fototrend
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mert_csokis
senior tag
Srácok egy nagyon fontos kérdésem lenne,legalábbis nekem fontos
A teljes verzió gyorsult valamicskét a demóhoz képest? Aki sokat tesztelte a demót Fraps alatt,vagy szórakázott a beállítások okozta fps különbségekkel,az biztosan tudja
Köszöntem előre is...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Valaki a 11787-es hozzászólásomra?
Érdekel mennyit javult a helyzet,ha javult egyáltalán. Jelenleg 1280x1024-ben high/medium kevert beállításokon van a demó,így néha 30 környékére esik az fps szám,egyébként 50-60 fps. Ez elég zavaró tud lenni,mert az egérmozgás láthatóan belassul 30 körül...
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Na végre egy sorstárs akit érdekel a dolog...
Jelenleg a legfrissebb béta driver-t használom,állítólag optimalizáltak egy keveset a Crysis javára,ráadásul ezt WHQL várományosnak mondják. Tehát valszeg ebből a kódból lesz majd hivatalos driver is
Ez a 169.21-es WinXP-re. Régebbi meghajtókkal nincs konkrét tapasztalatom,viszont sokan írták hogy bugok,textúrahibák jöttek elő az előző meghajtókkal
Na ezzel ilyen gond nincs a demóban legalábbis. Egyébként én marha sokat zongoráztam a beállításokkal,hogy a képminőség azért lehetőleg megmaradjon,viszont nagyobb sebességet tudjak kisajtolni a játékból. Ezért lettem volna kíváncsi,hogy javítottak-e valamit a végleges kódon a fejlesztők
Sokat segített a Tweakguides nevű site is,nagyon komoly Crysis teljesítményhangoló teszt van az oldalonadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz Apophis #12148 üzenetére
Saját tapasztalat,amiben jópár órám benne van,amíg átláttam és kitapasztaltam...
Textures: Mindenképp érdemes high-on hagyni ha nem használunk high shader-eket. High shader mellett a medium textúra sem vészes,mert a tárgyaknak így is megfelelő a karakterisztikája,de persze high-on az igazi...
Objects: Érdemes low-ra venni,a képminőséghez semmi köze,a pályán levő tárgyak mennyisége,a látótávolság a főbb feladatai. Ez esetben befigyel azért a híres mosott hegy effektus,de ezt majd úgyis orvosoljuk. Elég komoly plusz fps szám nyerhető így...
Shadows: Fájó pont teljesítmény szempontjából,de medium alá vétek menni. Low beállításon teljesen eltűnnek az árnyékok,de ez rendkívül illúzióromboló. Nyílván high-on kicsit élesebbek,de annyit nem ér,meg manapság úgyis a soft shadows a menő...
Physics: Valószínűleg a motor a procival számoltatja a fizikát,úgyhogy duplamagos cuccoknál nyugodtan tehető high-ra. Bár gyakorlatilag semmi játékmenetbeli különbség nincs,úgyhogy én medium-on használom. Erősebb Core 2-es rendszer esetén mehet a high...
Shaders: A képminőség/teljesítmény-ben leginkább szerepet játszó opció. Itt már óriási különbség van medium és high beállítás közt. Medium-on nincs hdr illetve egyéb képszűrési cuccok sem,illetve a tűéles textúrák is csak a high beállítás alatt jönnek létre. Érdemes high-ra pakolni. Az ezzel járó hdr és glow,illetve egyéb képszűrési eljárásokat úgyis kilőjük,mert feleslegesen eszik a teljesítményt...
Volumetric Effects: Ide tartozik az égen látható felhők és effektek megjelenítése. Nyugodtan tehető low-ra,jutalmunk plusz fps szám és szerintem a játéktér is letisztultabb,átláthatóbb lesz...
Game Effects: Ez a rész felelős a harc működési alrendszerért,hullák eltűnési ideje és harcok alatt tapasztalható apróbb effektek. Érdemes low-ra tenni,nekem nagymértékben gyorsult a játék így,harcok alatt sem nagyon esik 30 fps alá...
Post Processing: Szerintem a játék legfeleslegesebb része,tegyük azonnal low-ra. Így eltűnnek a motion blur,depth of field zavaró effektek. Jópár fps nyerhető a kikapcsolásával...
Particles: Részecskerendszer működése. Füst,por,szikrák és egyéb apróság. Ha a fizika kihat rá,akkor valószínűleg ez is a procit terheli,medium-on tökéletesen elég hagyni...
Water: Meglepő módon ez a rész a vízzel foglalkozik. A medium elég,nincs óriási különbség a high opció javára,nagy kiterjedésű víz kiszámolásánál jócskán nő az fps szám. High-nál valamivel sűrűbb a hullámképzés,de persze ezt is kódolni fogjuk...
És most jöjjön a lényeg,a command-ok használata. Magyarázkodni nem fogok,akit érdekelt már beleolvasott a ph-s kollega optimalizációs kalauzába. Nagyon alapos és komoly munka,nagyobbrészt én is az alapján dolgoztam
A lényeg,hogy a parancsokat mindig abba a diff_ fájlba kell rakni,amelyik fokozaton játszunk. Normál mód esetén ez természetesen a diff_normal fájl lesz,amit a Config mappában találunk...Command Variables (CVars): e_hw_occlusion_culling_object = 1
r_GeomInstancing = 1
e_max_entity_lights = 7
r_Glow = 0
r_HDRRendering = 0
r_SSAO = 0
r_TexturesStreaming = 0
e_detail_materials_view_dist_xy = 2048
e_view_dist_ratio = 60
e_view_dist_ratio_vegetation = 31
e_vegetation_min_size = 1
e_wind = 1
e_water_ocean_fft = 1
r_colorgrading = 0
q_ShaderShadow = 1
q_ShaderVegetation = 1Mint mondtam ezeket a sorokat egyszerűen bemásolni a kérdéses diff_ fájl aljához,és készen is vagyunk. Persze sok lehetőség van,mindenki kitesztelheti a saját parancsait,de ezek a legfőbb plusz teljesítményt hozó parancsok,gyakorlatilag zéró képminőségromlás nélkül. Ráadásul aki lusta beleásni magát,az csak szépen kimásolja innen őket
Fontos,hogy először a játékban kell a fő beállításokat olyanra állítani amiket fentebb javasoltam,mert a parancsaim ezen fő beállításokhoz igazítottam. Majd kilépve a játékból csak aztán hozzáadni a parancsokat a fájlhoz
Próbálja ki,aki esetleg még nem tette. Nálam ezek alatt a motor 40-50+ fps-t hoz,de intenzív harc alatt sem megy 30 alá
Természetesen AA+AF driver-ből kikapcsolva,és persze dx9 XP alatt 1280x1024-es felbontásnál...
Jó hír,hogy a Crytek bejelentette,hogy januárban kiadják az első javítást,amiben jelentős dx9/dx10 gyorsulást ígérnek. Hát meglátjuk[ Szerkesztve ]
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz simo the new #12187 üzenetére
Pedig működnie kell,nem igazán lehet elrontani. Ha mindent jól csinálsz,a játék menüjében a videó beállításoknál a legtöbb helyen Custom-ot fog kiírni
Akkor mégegyszer a parancsok,amiket a diff_normal fájl végére másolsz:e_hw_occlusion_culling_object = 1
r_GeomInstancing = 1
e_max_entity_lights = 7
r_Glow = 0
r_HDRRendering = 0
r_SSAO = 0
r_TexturesStreaming = 0
e_detail_materials_view_dist_xy = 2048
e_view_dist_ratio = 60
e_view_dist_ratio_vegetation = 31
e_vegetation_min_size = 1
e_wind = 1
e_water_ocean_fft = 1
r_colorgrading = 0
q_ShaderShadow = 1
q_ShaderVegetation = 1Csak ennyit kell bemásolni,semmi mást...
[ Szerkesztve ]
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Nem tudom,nálam beváltak a parancsok...
Mivel a képminőségre legjobban hatással levő dolog a textúrák meg a shaderek,másodlagosként az árnyékok,így őket érdemes erőltetni. Amiket low-on hagytam,tudtam hogy ott lehet húzni a nadrágszíjon,mert nincsenek igazán hatással a grafikai minőségre,viszont elég komoly fps növekedést produkálnak. A másik dolog ami azért zavar,hogy hiába próbálgattam más parancsokat is,a tőlem nem messze folyamatosan akkor kirajzolódó köveket és hirtelen textúracseréket még nem tudtam kiküszöbölni
Valaki még kérdezte,hogy számít-e a command-ok sorrendje. Teljesen mindegy hogy írják be,a program egyenként érzékeli őket és használja
Egyébként az igazság az,hogy hiába trükközünk a motorral,egy bizonyos pont után már képtelenség plusz fps-t kicsiholni belőle. És a tesztek alapján sajnos az igazán erős,agyig húzott Core 2-esekkel sem gyorsul annyit,amennyit várni lehetne tőle. Ez van. Kíváncsi leszek,hogy a tömegek nyomására folyamatosan készülő januári patch hoz-e valódi teljesítménynövekedést...[ Szerkesztve ]
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Na most akkor mi a helyzet a játék sebességével a későbbiek folyamán? Mert én még csak a demót próbáltam
Sokan azt mondják,később jobban belassul,de olvastam már olyat is hogy még gyorsabb lett az idegen világban. A fagyos,jeges pályákkal mi a helyzet?
Bár rengeteg játékóra után véglegesnek,és tökéletesen kiteszteltnek mondható a tweak fájlom,remélem a teljes játék sem fog lassulni később. Aki már kijátszotta,mik a tapasztalatok?adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Ecsém,meg ti is...
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Egy kis infó a közelgő patch-ről:
Patch - A csúszás oka
Egy körülbelül egy hónappal ezelőtt készült interjú során a Crytek fejlesztői 1-2 hétre datálták a patch megjelenését. Akkor már nagyon jó ütemben haladt a patch és szinte készen is volt már. Közvetlenül a patch kiadása előtt azonban olyan váratlan és súlyos problémák kerültek a felszínre (feltehetően az egyre inkább eszkalálódó csalások), melyek miatt nem tudták kiadni a javítást abban a formábanPatch - A jelenlegi helyzet
Szerencsére az első javítás ezen a héten elkészült, és minden rendben lévőnek tűnik. Jelenleg a Crytek és az EA szakemberei tesztelik, mely tesztek eredménye Január első hetében várhatóPatch - A jövő
Ezeknek az eredményeknek a tükrében fogja a Crytek nyilvánosságra hozni az első patch kiadásának dátumát. Ha nem merül fel komolyabb probléma, 2008 januárjában megjelenik végre az első javítás. Ez természetesen csak akkor tartható, ha a tesztelések alkalmával nem mutatkozik súlyos probléma, ám a Crytek bízik az ütemterv betartásábanPatch - A tartalom
Nemrég egy rövid összegzést adott a Crytek arról, mit fog az első javítás tartalmazni. Mint korábban is mondták, az első patch a teljesítmény fokozására fókuszál, komolyabb változtatások, vagy új funkciók, melyek a játékmenetet is érintik csak a második javításban lesznek megtalálhatókA főbb javítások tehát az alábbiak:
A rakéta mindig ugyanakkorát sebez a járműveken. (a sérülés tehát konzisztens)
Az F12 (screenshot) immáron 'restricted' módban is működik.
A fegyverek nem merednek az ég felé lövés közben.
Memória túlcsordulás és potenciális alkalmazáshibák (crash, CTD) javítása.
Javított SLI / Crossfire támogatás
Renderelés teljesítményének (FPS) fokozása DX9 és DX10 alatt egyaránt
Engedélyezett VSync D3D10 alatt
A gránát hatótávolságának csökkentése. (A hatóerő maradt)
A vízhullámok méretének fixálása a csalások megakadályozására MultiPlayerben
Rakétavető hatósugarának csökkentése PowerStruggle módban (kevesebb splash damage)
A rekéta sebességének kis mértékű csökkentése MultiPlayerbenadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz djtoomi #12442 üzenetére
Nade mivel én nem multizok,így a multis javítások engem nem érintenek. A grafika nem fog "gyengülni",az a dolguk hogy optimalizáljanak,elviekben ezért kapják a pénzt az EA-től. Van benne teljesítmény tartalék biztos,csak azért mert mi laikusok nem tudjuk
Ha nem sürgette volna őket a kiadó,valszeg lett volna idő rendesen kitesztelni a motort. A patch fejlesztési ideje meg azt jelzi,hogy elég komoly plusz teljesítmény várható,legalábbis remélem
De előre úgyis felesleges bármit mondani,meglátjuk januárban mit hoznak össze. Én mindenképp megvárom,eddig úgyis csak a demóval bohóckodtamadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Nálam meg egyszerűen eltűntek az imádott tyúkjaim és a teknősbékám. Meg a madarak és a rákok is
Pedig semmilyen rájuk vonatkozó változót nem bolygattam. Mostmár paranccsal sem hozza be őket,pedig nekem kellenek azok a tyúkok...brühühűűűadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Na akkor viszlát jövőre,és persze Boldog Úljék Mindenki (ahogy tud)
Addig a tyúkok is hátha visszatérnek...
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Én közben kipróbáltam a nem olyan régen linkelt cfg-ket. Szerintem high cfg-vel sem élesebbek sokkal a textúrák,mint a saját belőtt parancsaimmal. Vizuálisan tűnik durvábbnak az erős kontrasztkülönbségek miatt,mert az élesíti és mélyíti a képet
A HDR nagyon el lett túlozva,rendkívül irreális,vakít minden mint a nem tudom mi
És nem tudom miért jó Motion Blur mellett játszani,az egér mozgatása közben baromi zavaró,teljesen felesleges effekt,ráadásul erőforrásigényes is. Ráadásul így a játék jó 10-15 fps-el futott gyengébben,mint a saját parancsaimmal
Az egyedüli ami nagyon tetszett,az a víz hullámzása volt,az arra vonatkozó cvar-okat teljes egészében át is vettem. Legalább ezt profitáltam belőleadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Egy páran már kérdezték,úgyhogy akkor leírom,hogy a Motion Blur kikapcsolásához nem kell parancsokkal szórakozni,mivel menüből simán kikapcsolható
A Post Process effekteket kell Low-ra venni,ilyenkor alapból nulláz mindent,ami ide vonatkozik. Tehát a Motion Blur,Depth Of Field és egyéb zavaró képszűrési cuccok is inaktívak lesznek...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Nemrég bukkantam erre a gyöngyszemre,szerintem kötelező felrakni
Egy próbát mindenképpen megér,én is most tesztelemadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz djtoomi #12630 üzenetére
Dehát épp arra jók az ilyen modok,hogy az ember saját maga eldöntse. A fejlesztők máshogy képzelték el,de annak ellenére hogy egy lelkes amatőr csinálta egészen komoly lett
A napfelkelte és napnyugta például gyönyörű,az éjszakai sötétség pedig mindenképp reálisabb mint az alapjáték megvalósítása. Én csak a demóval próbálom,de kicsit bugos...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz ChromeX #12633 üzenetére
A teljes csomag tartalmazza az összes pálya modifikációját,de mivel én csak a demóval próbáltam,ezért csak az island map-ra vonatkozó fájlt cseréltem ki...
Szegénykém load game betöltésénél is folyton új játékot akart kezdeni,de aztán nagy nehezen csak elfogadta a betöltést
Eredmény: a pálya egész fényviszonya világosabb lett,a tenger jobban kéklik mint valaha,de van egy kis malőr is
Nincs fegyverem,és nem is tudok felvenni. Ugyanez vonatkozik koreai barátaimra is,persze ugyanúgy meglátnak és kiabálnak,de nem tesznek semmit. Így nyugodtan lehet velük bandázni,maximum leordítják az arcodat...Jut eszembe,nemrég találtam egy videót a youtube-on,a Crysis kicsit másképp...idilli és aranyos
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Urak,látom megelőztetek!
Gyorsan toljon valaki egy performance tesztet,hogy mit tud a patch teljesítmény téren...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Ne csináljátok már!
Pedig húzták a kiadást mint a rétes tésztát,hogy még nincsenek kész vele,meghogy hibák adódtak. Nem hiszem el,hogy egy 140 megás csomagot feleslegesen adnak ki,mikor ők maguk hangoztatták,hogy ez a patch a teljesítmény növeléséről fog szólni...Ha ez az egész dolog megintcsak marketing,akkor bekaphatik a karalábét!
[ Szerkesztve ]
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Gondoltam lopok én is pár shotot kedvenc nanoruhás hősünk kalandjából
Remélem azért a szintet megütik majd,igyekeztem hűdekreatív lenni...CryDemoShot_1
CryDemoShot_2
CryDemoShot_3
CryDemoShot_4
CryDemoShot_5adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Nem a Very High dologgal van a gond,mert az egyszerűen parancsokkal előhozható. Gyakorlatilag minden minőségfokozathoz tartoznak cvar-ok
De hiába használunk Very High parancsokat High alatt XP-n,ha egyszer az nem használ DX10-es algoritmusokat,csak DX9-et
Tényleg nincs nagy különbség közte,a DX10 finomabb fényeffekteket használ erősebb HDR-el. De ami igazán nagy különbség az a víz hullámzása. Én akárhogy trükköztem a vízre vonatkozó parancsokkal,nem tudtam olyan vizet létrehozni,amit DX10 alatt produkál
A talajra vonatkozó parancs az r_UsePom = 1
Ez DX9 alatt is ugyanúgy néz ki,annyi hogy alapból Very High-on tették elérhetővé,de bármikor bekapcsolható. Ez felelős az élethűbb kavicsok és buckák megjelenítéséért (Parallax Mapping)...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz ChromeX #13021 üzenetére
Gyakorlatilag mindenre van parancs. A levelek közt átszűrűdő napfénycsóvák pölö csak Very High módban lennének aktívak...
A játékon belül alapból állítsd High-ra a Képi Hatások opciót,az angol verzióban ez a Post Process Effects névre hallgat
Az r_sunshafts = 1 parancs aktivizálja az előbb említett fénycsóvákat
Az r_MotionBlur = 0 teljesen kiiktatja az egyébként marha idegesítő elmosódás effekteket
Így még mindig megmarad a fegyver vállra tartásakor lévő effekt (Depth Of Field - mélységélesség)
De ha ez is zavar,akkor a g_dof_ironsight = 0 paranccsal kilőhetedMás. Mivel az anti aliasing borzasztóan gépzabáló,emiatt sokan nem is használják,de van egy köztes megoldás
Ez pedig az r_UseEdgeAA = 1 parancs. Ilyenkor a növények és fák leveleit simítja csak,de fontos hogy ez csak önmagában működik,alap AA-val nem. Minimális teljesítményt ez is elvesz,de nem vészes[ Szerkesztve ]
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz ChromeX #13031 üzenetére
A játék Game/Config mappájában vannak a cvar-okra vonatkozó cuccok. Ott vannak a különböző diff_ fájlok is
Szal ha te mondjuk normal fokozaton tolod a játékot,akkor a diff_normal fájl végére egyszerűen csak bemásolod a parancsokat. Ennyi. Sorrend nem számít,a program egyenként érzékeli a parancsokat. És örülök ha tényleg tudtam segíteniadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz ipavlidu! #13034 üzenetére
Nem a ram a ludas. Nekem is 2gb van,de komolyabb akadások,hibák nem szoktak előjönni
Sajnos ilyen a motor,erősebb vga-val is csinál hülyeségeket. Ehhez a felbontáshoz a vram is bőven elég lenne,ha nem úgy hívnák a játékot hogy Crysis
Szal a 2 giga fizikai ram kiegészítve mondjuk egy 3 gigányi lapozófájllal bőven elég,mert a terhet inkább a vga viseli. Gyakorlatilag szerintem zéró hatása lenne ha belepakolnál még 2 giga ramot,csak a pénzt költenéd
Még annak is több értelme volna ha eladnád a mostani vga-d,és a plusz 2 giga memóra szánt pénzt hozzádobva vennél egy HD3870-es karit. Vagy egy 8800GT-t...[ Szerkesztve ]
adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz ipavlidu! #13037 üzenetére
Hát a procikihajtást megcáfolandó itt egy teszt természetesen a Crysis szemszögéből,hamár ez Crysis topik
Nehogy azt mondják,hogy offolok itt videókari témában. Tehát egy bizonyos procisebesség után már majdnem mindegy milyen procit pakolsz alá,mert a játék teljesen a vga-ra épít. Ezt igazolja az ugyanitt látható memória teszt is
Nézd meg az én procimat. A sok agyonhúzott Core2 tulaj meg is mosolyoghatná,mivel köztudott hogy az Intel ezen cuccai brutálisan jól sikerültek,és tuningban is jobbak
A te hozzáállásod rossz. Azt kéne mondanod,hogy van egy frankó procim,amit kis szerencsével jól meg tudok majd húzni
Ezzel az erővel én sem vettem volna 8800GT-t,merthogy a proci nem hajtja ki,és akkor emiatt veszek inkább gyengébb vga-t
Baromság. A videókari nyers ereje úgyis kisegíti,plusz azért a legtöbb játék szempontjából egyébként is a vga számít
És igen,ennyivel jobb vga egy HD3870,a 8800GT meg megint egy következő lépcső. És nem azért mert elfogult nVidia tulaj vagyok,hanem mert ennyire erős lett a kari
Én a helyedben simán belevágnék a cserébe,ha van rá keret és megoldható. Nagyon sokan örülnének egy HD3850-nek,vevő biztos lenne rá...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz ChromeX #13038 üzenetére
Jaja,és könnyen le is tudod ellenőrizni hogy működik-e. Írj be hozzájuk még egy r_HDRRendering = 0 parancsot is
Ez kikapcsolja a HDR-t. Úgyhogy ha eddig neked volt,most majd egyből észreveszed a hiányát. Tehát működnek a parancsok
Persze utána majd kitörlöd,ha használni akarod a HDR-t...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz donsergiooo #13102 üzenetére
Én anno írtam neked privátot ezügyben,de akkor kissé lazán kezelted a dolgokat. Azt hiszem az lett volna a korrekt ha válaszolsz az ajánlatomra
Ezek szerint komolytalan eladó vagy...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz ipavlidu! #13093 üzenetére
Na
Az elég baráti ár,és ha még azt is nézzük hogy a két kártya közti teljesítmény ég és föld,akkor meg még barátibb
Már csak egy jól felépített marketingszöveg kell az ősök felé,és minden sínen van. Vágj bele ember,én azt mondom!adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
válasz donsergiooo #13106 üzenetére
Egy kicsit el vagy tévedve szerintem...
Tettem neked egy 6k-s ajánlatot,értem én hogy neked nem volt megfelelő...ezért kínálod most 5k-ért
Van egy kis kontraszt a kettő között,de te tudod. És az sem lenne egy utolsó dolog,ha normálisan tudnád értelmezni amít írnak neked. Merthogy előrepostázásról szó nem volt,én ajánlottam fel a dolgokat meggyorsítandó,hogy számlára utalom a pénzt. És miután a pénzt megkapod,majd postázod a cuccot levélként
Ezek szerint ez sem volt megfelelő,semmi gond nincs ezzel,de azt hiszem alap dolog,hogy akkor valamit írok a másiknak,hogy tudja mivan. Szomorú hogy ezt egy senior tagnak magyarázni kell
Ettől függetlenül sok sikert kívánok az eladáshoz,a többiektől meg elnézést kérek,hogy ide offoltam...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Nekem is fent van a javítás,és semmi gondja a játéknak vele,elég szépen megbarátkoztak egymással
A demóval azonos fps számot produkál saccra,de azóta már egy másik config fájlt használok. Egyébként nem szabad hogy gondja legyen vele,azért hívják javításnak. És nekem sem a "boltban vásárolt verzió" van meg
Azt ugye nem kell mondanom hogy miután felpakolja a javítást,már nem ismeri fel a régi exe fájlt
Azért hívják 1.1-es javításnak,mert a legfrissebb verziószámúra cseréli a kódot,így az exe fájlt is. Ergo szükség van az 1.1-es fixed exe fájlra...persze csak ha rossz kisfiúk voltunkadidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Sajnos tényleg nagyon nagy az nVidia befolyása a dolgokba,mondom ezt úgy hogy nekem is nVidia karim van
Az meg,hogy a legtöbb játék elején a zöldek logója virít,még nem jelenti azt hogy tényleg külön arra is van optimalizálva. Pusztán marketing és pénz kérdése
A kezdetektől fogva mindig is az nVidia volt,aki inkább a játékok felé mozdult,és azokkal reklámozta a legújabb kártyacsaládjait. Ez nyílván a fejlesztőknek is reklám,hogy bizony az ő játékuk előtt is a zöldek logója virít,mert ez a trend manapság
Viszont a Crysis esetében tényleg valós a dolog,mert a fejlesztők már alapból a 8-as szériával dolgoztak,és arra igyekeztek belőni a motort...azóta már tudjuk,hogy nem sok sikerrel. Bár tény,hogy még mindig sokkal jobban fut mint az ATI kártyáin
Ez van...sajnos az ATI mindig későn kapcsol,de szerintem ennek inkább anyagi okai lehetnek,mert a szellemi tudás mindenhol jelen van
Nem tett jót a vállalatnak hogy beolvadt az AMD alá,mert az meg a folyamatos procipiacon szenvedett vereségével kerül egyre mélyebbre,így magával húzva az ATI-t is
Pedig például a HD3870 nem egy rossz darab,és az ára is elég baráti...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
-
mert_csokis
senior tag
Na ebbe kicsit belekötnék...
Szvsz semmi köze a képminőséghez,hiszen nem lesz szebb tőle a játék,nem lesznek élesebbek a textúrák vagy nem lesznek teltebbek a színek. Plusz effekteket sem kapunk. Ezért soha nem értem,miért mondják rá azt,hogy képminőségjavító eljárás
Gyakorlatilag egyszerű képszűrés,ami próbálja a kialakult textúrarecéket és deformációkat elmosni,sokesetben feliratokat is homályosít. Meg szerintem már egy 1280x1024-es felbontásnál nem vészes a helyzet,soha nem értettem azokat akik játék közben ezeket figyelik. Ezek szerint nem képes maga a játék lekötni,ha a lépcsők vagy drótok recéit figyelgeti
Még az Aniso-nak is több értelmét látom,arra talán már mondható hogy tényleg képminőségjavító dolog lenne. Persze ez csak magánvélemény,senkit sem akarok megsérteni ezzel. Elképzelhető hogy valakinek tényleg annyira fontos,és pszihológiailag zavarja ha nem tudja bekapcsolni
Ezért is örülök,hogy én sosem használtam,mert nem láttam értelmét. Ráadásul borzalmasan terheli a vga-t...adidas UltraBOOST 21 (FY0371) 41 1/3-os méretben eladó
Új hozzászólás Aktív témák
Archívum I. - [link]
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs