Keresés

Aktív témák

  • MageRG

    addikt

    válasz lajosx #5631 üzenetére

    Nekem kimaradt a DS2, szóval elég sok újdonság volt:
    * 360 fokos gurulás, nem csak négy irányban, mint a DS1-ben. Ez azt jelenti, hogy gyakran előre is tudsz dodge-olni.
    * charged R2: sok fegyvernél ha nyomva tartod az erős támadás gombját, akkor egy lassú, de brutál ütést visz be. Ez nehéz fegyvereknél többet sebez, mint egy hátbaszúrás (Bloodborne örökség?).
    * Weapon art: na ez az igazi újdonság. Minden fegyvernek van valami spéci funkciója (longsword pl. félreüti az ellenfél pajzsát), amit az L2-vel tudsz előhívni.
    Ha olyan pajzsod van, akkor persze ez egy parry, úgyhogy két kézre kell fogni a fegyvert.
    Viszont vannak más pajzsok amiknél az L2 nem parry, hanem weapon art. A leírásban látod.
    * A weapon art és a varázslatok (itt nem darabra megy) is focus point-ot fogyasztanak, amit egy külön flaskával lehet újratölteni. A kovácsnál lehet külön pakolgatni hogy több gyógyító és kevesebb focus flaskád legyen, vagy fordítva.
    * Poise: works as intended, háháhá... Izé, itt nincs igazán DS1-féle poise. Majdnem minden ütés staggerel, így sok ellenfelet R1-spammel a legkönnyebb legyőzni.
    Van viszont hyper armor: vannak olyan támadások (főleg nehéz fegyvereknél), amit ha elkezdesz, az ellenfél már nem tudja közben megszakítani. Ill. van olyan weapon art, ami ideiglenesen "rendes" poise-t ad.
    * Parry: sokkal nehezebb, korábban kell reagálni mint a DS1-ben. Bizonyos támadások nem is parryzhetők.

    2 DLC van:
    Ashes of Ariandel egy fagyos hely, ide viszonylag könnyen és gyorsan el lehet jutni.
    The Ringed City: ide a játék végén, vagy az AoA DLC végén lehet eljutni. Elég brutál.

    [ Szerkesztve ]

    "What is bravery, without a dash of recklessness!"

  • Šolaire

    veterán

    válasz lajosx #5631 üzenetére

    Itt a varázsláshoz külön estus van meg a fegyók különleges támadásai is ezt fogyasztják le. Kezd el és segítünk.

    “Praise The Sun” \[T]/

Aktív témák