-
Fototrend
Aktív témák
-
MageRG
addikt
Nekem kimaradt a DS2, szóval elég sok újdonság volt:
* 360 fokos gurulás, nem csak négy irányban, mint a DS1-ben. Ez azt jelenti, hogy gyakran előre is tudsz dodge-olni.
* charged R2: sok fegyvernél ha nyomva tartod az erős támadás gombját, akkor egy lassú, de brutál ütést visz be. Ez nehéz fegyvereknél többet sebez, mint egy hátbaszúrás (Bloodborne örökség?).
* Weapon art: na ez az igazi újdonság. Minden fegyvernek van valami spéci funkciója (longsword pl. félreüti az ellenfél pajzsát), amit az L2-vel tudsz előhívni.
Ha olyan pajzsod van, akkor persze ez egy parry, úgyhogy két kézre kell fogni a fegyvert.
Viszont vannak más pajzsok amiknél az L2 nem parry, hanem weapon art. A leírásban látod.
* A weapon art és a varázslatok (itt nem darabra megy) is focus point-ot fogyasztanak, amit egy külön flaskával lehet újratölteni. A kovácsnál lehet külön pakolgatni hogy több gyógyító és kevesebb focus flaskád legyen, vagy fordítva.
* Poise: works as intended, háháhá... Izé, itt nincs igazán DS1-féle poise. Majdnem minden ütés staggerel, így sok ellenfelet R1-spammel a legkönnyebb legyőzni.
Van viszont hyper armor: vannak olyan támadások (főleg nehéz fegyvereknél), amit ha elkezdesz, az ellenfél már nem tudja közben megszakítani. Ill. van olyan weapon art, ami ideiglenesen "rendes" poise-t ad.
* Parry: sokkal nehezebb, korábban kell reagálni mint a DS1-ben. Bizonyos támadások nem is parryzhetők.2 DLC van:
Ashes of Ariandel egy fagyos hely, ide viszonylag könnyen és gyorsan el lehet jutni.
The Ringed City: ide a játék végén, vagy az AoA DLC végén lehet eljutni. Elég brutál.[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs