Új hozzászólás Aktív témák
-
Vélhetően azért nem haladnak olyan ütemben, mert a játék nem akkora siker. És a stúdió sem akkora, hogy ilyen újításokat, gyorsan bevezessenek.
Azért nem hallani a gamer sajtóból a Dauntless óriási sikerét. Eléggé fű alatt létezik a játék. Ezt tök jól tükrözi ez a topik is, hogy 3-4 ember beszélget itt. Egy sikeresebb játéknál sokkal nagyobb a nyüzsgés.
Stíluson belül is ott a Monster Hunter World. Komplexebb, szebb játék.Busterftw
Képtelenség ezt a jelenlegi mechanikát, class alapúra átalakítani. Az kvázi egy új játék lenne. És tudtommal a Refoge-kor is nagy változások voltak, még se a class-ok irányába változtattak. Szóval ezt el is felejthetitek.
Gondolom az íjjak se véletlenül nem kerültek még bele. Ha valóban range fegyver lenne, akkor vagy nevetségesen kis sebzésük lesz, vagy olyan mechanika lesz mint a repeaters. Mert a behemótok viszonylag kis területre sebeznek. Egy ranged, nagy dmg-s íj, annyira op lenne, hogy más fegyvernek nem lenne értelme. Vagy közel viszik a behemótokhoz az íjászokat is..„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Busterftw
veterán
Kozben megujult a roadmap.
Ahogy irtad ott a backlogban a petek.
Concept alatt vannak erdekes dolgok, guild meg Radiant cuccok (ami nem escalation), portalok HG, ilyen-olyan atdolgozasok, de megmondom oszinten a fele valtozasnak eleg simlis szaga van.
Modularisabba akarjak tenni a jatekot, hetente akarnak contentet csepegtetni, mert most tenyleg az van, hogy jon content az emberek 2 nap alatt kiporgetik aztan varunk 3-4 honapig.De szerintem lesz itt egy csomo felesleges nehezites meg paywall moge dugdosas.