Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz kory24 #396 üzenetére

    De jutalmaz a fegyver szint sebzéssel, és ellenállással. :D Ami a lényeg. A legfontosabb! Minél magasabb a fegyvered szintje, annál nagyobb a sebzésed, és a védekező-ellenálló képességed. Az a legfontosabb. Itt a példa kép: alul a képernyő közepén. Az a fegyver szint.

    A Mastery level az semmit nem ad, az csak "rajoskodás".

    Igen, az Escalation level mindkettő nehézségű escalation-ban fejleszthető. És 10-50-ben sokkal több XP-t kapsz. Ezt úgy fogd fel, hogy van mondjuk a Terra escalation. Teljesen mindegy, hogy milyen nehézségen nyomod le. A tapasztalati pont az adott típusú escalation-ra jár. És igen, az fejlődik így, amiért cserébe talent pontokat kapsz.

    Kis túlzással minden escalation-ban lehet, minden behemót. Ez nem teljesen igaz, de egy bizonyos kereten belül véletlenszerűen kapod a behemótokat. Pl Terra escalation-ban "szinte" fix a Helion és a Shrowd . És nem, egyáltalán nem nehezek egyedül. Ez csak tapasztalat kérdése. Én nem játszom olyan rég, de 10-50 solo-ban Shrowd lement "S"-re: [link]
    Nem kell tőle félni, gyakorlás kérdése csak. Helion se nehéz, csak méretéhez képest kicsit ugri-bugri.

    Splayer's Path-ba én szoktam nyitni a plusz XP-t. Már három megvan. Evidens szerintem, mert gyorsabban fejlődsz az által.

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák