Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Dilikutya #7 üzenetére

    Általában az egyszerűséggel -kiváltképp AA és AAA szinten- az a baj, hogy kevés. Főleg nyílt világot tölteni, mert repetitívvé válik. Ezért van az, hogy sok nagyonrégi zsáner vagy evolválódott, vagy egyszerűen kikopott és max ilyen remaster-ek szintjén van még jelen. A Techland is látta, hogy amit a Dead Island tudott az már kezd elfogyni, ezért nyúltak a parkour-hoz, hogy új életre keltség a zombi henteldét, ebből lett a Dying Light, ami ugye kizárólag azért nem Dead Island, mert az IP maradt a DeepSilver-nél.

    Ezért is mondom, hogy le a kalappal a Dambuster előtt, hogy képes volt annyi hangulatot belepakolni a játékba, ami ellensúlyozza a játékmenet egyszerűségét és megtölti az amúgy annyira nem kicsi nyílt világot. Nyilván ehhez kellett a helyszín és a karekterek is, mert ezt egy nevenincs szigeten nehéz lett volna eljátszani, de épp ezért zseniális a maga módján ez a kis gamma.

    Ugyanakkor ellenpéldának ott a Callisto. Ahhoz a játékhoz még 20-30 millió kellett volna, hogy ne ugyanaz a boss legyen 4x a játékban meg kicsit csiszoltabb legyen a technika megjelenéskor és akkor az is tudott volna valamit, mert amúgy a színészi játék és a megjelenés csillagos ötös volt, tisztán látszik hova ment el a pénz. De anno a Dead Space is azért lett elkaszálva, mert a játékmenet elfogyott. Próbálták még a Co-Op-pal menteni, de az meg pont az atmoszférikus horrort ölte meg.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák