Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz Fredo78 #137480 üzenetére

    Egyre olcsóbb a kocsi, simán van aki 300-400k-t visz haza és ennyiért egy normális autó is vásárolható már a határ inkább a :
    - van e pénzem tankolni
    - van e pénzem az egyéb fenntartási költségre

    Elképesztő pl. Budapestről 50-es 60-as évekbeli képeket nézegetni, csak pár autó lézeng itt-ott, de Debrecen is hasonló volt.
    A megoldás:
    - az utak szélén történő parkolás megszüntetése - amit mosta főváros csinál, hogy a 2x2-sávot visszaadja az autósoknak és a korábbi leállósávot bicikliúttá változtatja. Budapesten rengetek kis összekötő utca van ami 2 sávos de a két oldalt állnak az autók azokat is simán lehetne 2x2-sávossá változtatni
    - rengeteg parkolóház építése hogy a város kritikus része ahol ezek a szigorú parkolási korlátozások vannak 2-3 km-es sugarú körben legyen legalább egy parkolóház tehát ahova bemész és utána 10-20perc sétával elérhető a cél (ez soknak tűnhet de pl. lenne előnye: nincs keringőzés és parkoló vadászat, jóval olcsóbbá lehetne tenni az ilyen parkolást mint a korábbi útszéli vagy nagy felszíni parkolókat ( a felszíni parkolókat pedig parkká lehetne alakítani vagy a parkolóházakat oda építeni.)

    Mert autó még több és több lesz mert olcsó, és az emberek igényei nőnek és sajnos össze sem hasonlítható akárhogy próbálkoznak: reggel beszállsz a légkondis autóba és a célállomásnál kiszállsz vs. elzaplatsz a buszig, ami késik, koszos, tömve van, lassú, majd ha leszállsz onnan is lehet messze van a célállomás.

    Amerikában pl. már trend, hogy a külváros - akár a mi szemünkkel gazdag emberek - is vonatokkal "INGÁZNAK" tehát a kocsival max a vasútállomásig mennek és a vonat - persze nagyon gyorsan nem a haza 80km/h-ás vagy rosszabb tempóval pikk-pakk benn van a központban.

Új hozzászólás Aktív témák