Új hozzászólás Aktív témák

  • Zola007

    veterán

    válasz SOAD19 #50792 üzenetére

    Ez Mo.
    Nem értik meg, hogy a kommunikáció és a C.E.M. kiemelten fontos, főleg egy olyan ügyfél esetében akit nem nekik kell megszerezni, hanem effektíve házhoz jönne.

    Én tavaly egy horgászorsó kapcsán próbaképpen 10 webshopnak írtam egy korrekt, illedelmes emailt.
    3 válaszolt
    1 aznap
    1 másik 2 napra rá
    egy harmadik 4-5 nap múlva.

    Ebből a 3-ból 1 ütött meg hasonló tiszteletteljes hangvételt mint én, a másik simán letegezett látatlanban, a harmadik nem is köszönt, csak tőmondatban válaszolt.
    Ennyit erről

    Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

Új hozzászólás Aktív témák