Új hozzászólás Aktív témák

  • saril

    senior tag

    válasz csapee #93519 üzenetére

    én is hozzászólok már, én is vezetek rengeteget ma pl Hb-Bp-Mór-Győr-Bp-Hb volt az útvonalam

    én rengeteg hozzászólóval nem értek egyet, én ha húzom a kormányt akkor is csak maximum jobbra, soha nem a szembe sávba! ez ilyen egyszerű!!! és ezt mikor vezetsz tudatosítanod kell magadban akár elismételni ha ilyen van akkor csak jobbra!!! és berögzül az, nekem már volt ilyen, annyi mákom volt hogy nem volt szalagkorlát meg tudtam állni, de jobbra le is húztam!

    de pl ugyan így van ha erdős területen megyek, tudom hogy még jobban veszélyesebb mert elém szaladhat egy vad és erre rászámolok hogy lehet nagyot kell fékeznem és jobbra elhúzni ha van hely, így indulok neki!!!

    #customer114: és végezetül az egyik "elvetemült" én vagyok aki "nem bírja kivárni" a sorát ha böszörmény fele megy, céges auto, nagyon jól megy :D én a táblánál már 100 tempomatot kapcsolom be...

    ja jut eszembe ha civilben vagyok saját autóval (szaros 1.4 75 ló) azzal is visszaváltok kipörgetem üvegig ha kell és előzök persze snassz ezt mondani de én minden előzést felmérek és nem megyek bele kétes dolgokba.. :R
    ja és legfontosabb itt is előzés előtt, minden egyes előzésem előtt bennem van hogy bizony lehet nem fogok beférni ezért vissza kell hogy soroljak!!!! tehát előzés megkezdése előtt én ezt már tudom hogy lehet olyan manőverre lesz szükségem hogy szembe sávban vagyok már de fékeznem kell és visszasorolnom mert nem tudnám befejezni az előzést, és ez a legfontosabb szerintem ezeket tudatosítani!!!
    ilyen manőverem mióta vezetek 2db volt összesen :U

    én így látom, de kövezzetek meg nyugodtan :D

    szerencsére soha nem okoztam még balesetet pedig ebben az évben is mentem már a céges autókkal 40e
    km-t :R :R

    (az ABS-es témához pedig hozzátartozik az hogy én rengetegszer fékeztem abs-es autoval tehát tudom hogy az adott kocsi mennyire alul kormányozott egy vészfékezéskor és tudom hogy reagál a régebbi abs-es autók fékpedáljai visszarúgnak és van aki már attól is kamillázik/megijed mert nem tudja hogy az a normális működése... és inkább felengedi...
    szóval érdemes esőben vagy télen kipróbálni mindenféle veszélyeztetés nélkül hogy viselkedik az auto ha fékezek egyet mert történetesen abs-es és megtanulod pár fékezés alatt, ezáltal ha szükséged lesz rá már tudni fogod mit és hogy kell tenned, én ezt a felfogást vallom... )

    [ Szerkesztve ]

    Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!

Új hozzászólás Aktív témák