Új hozzászólás Aktív témák
-
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz MarKoo #17350 üzenetére
de nem veszem zokon ha már megelőlegezed a nőnapi ajándékom és szombaton PH talira hozod
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz MarKoo #17592 üzenetére
Nem hoztad nekem a telefont
Képzeld apusom unatkozott és volt egy telefonomGalaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
Laraxior
titán
válasz MarKoo #19167 üzenetére
Az a baj, hogy papír ide vagy oda, ha az előfizető nem fizeti a telefon törlesztőjét, akkor tökmindegy ki a tulaja, meg hogy hova került a telefon, azt bizony lapátra teszi a szolgáltató, legalábbis a T-Mobile biztosan simestől, telefonostól...
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
giigz
veterán
válasz MarKoo #22197 üzenetére
Ja, tényleg, a kinti részt külön kell... Valahogy sehogyan sem tudom elképzelni, hogy az a kávézó egy hónap alatt 2 milliós hasznot érne el... Ha egy eladott terméken (kávén) van 150 Ft (fogalmam sincs mennyi lehet igazából) akkor egy hónap alatt ~ 13.000 kávét kellene eladni, tehát minden egyes nap ~ 400 db.-ot, átlagban 2 percenként egyet a munkaidőben megállás nélkül...
-
PLaci58
őstag
válasz MarKoo #23840 üzenetére
"mert elvileg amelyik kocsi OBD2-es, azzal minddel kompatibilisnek kell lennie"
Ez nem teljesen igaz ebben a formában. Tudtommal egy kötelező célra használhatónak kell lennie, mégpedig a környezetvédelmi méréshez kell adatokat (O2) szolgáltatnia. Megállít az ellenőr, rádugja a csatlakozót és máris látja, hogy volt-e (van-e) gond a katalizátorral és az érzékelőkkel (Lambda szonda).
A többi adat a gyártótól függ. Ebben a Reanault nagyon különc (meg sok egyébben is)"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
-
Laraxior
titán
válasz MarKoo #35115 üzenetére
Hát ezt a 10-20km-t már kibírja így, utána visszamegyek a Kígyó utcára, megköszönöm az eladónak hétfőn a "jótanácsokat"
Aszonta, hogy vegyek WD40-et és fújjam azzal. Ő is úgy csinálja."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Zola007
veterán
válasz MarKoo #37274 üzenetére
mire beírtam, látom már te is kiegészítetted, mindegy bennhagyom:
Annyiban érdekesebb a tiborandras kolléga által linkelt példától, hogy ebben a kereszteződésben a kerékpárosoknak is van saját lámpája.
A kreszben a prioritás az alábbi tudtommal:
1, rendőri jelzés
2, lámpa
3, tábla
4, útburkolati jelEnnek megfelelően ha a kerékpársávban működött a lámpa és neki ZÖLD volt, akkor nem kell figyelembe vennie a kihelyezett STOP táblát és ez esetben viszont sajnos te voltál a vétkes.
Ha neki piros volt, akkor meg kellett volna állnia
Ha nem működött a lámpája vagy sárgán villogott, akkor is meg kellett volna állni, majd újra elindulni, viszont szintén neki lett volna elsőbbsége veled szemben.Tehát ha neked ZÖLD, neki PIROS volt, akkor nyert ügyed van.
Ettől függetlenül szerintem túl van táblázva ez az ország.
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz MarKoo #37279 üzenetére
Nem te ütötted el és én sem tartalak vétkesnek, de ez a szabály.
Azonban rendszeresen járok abban a kereszteződésben kerékpárosként, gyalogosként, busszal és néha autóval is.Mivel a bringaút szaggatottja nem olyan látványos, ezért az autósok szinte sohasem veszik figyelembe és ráhajtanak a keresztező bringaútra, amíg várják a zebrán áthaladókat.
Az autódon lévő sérülésből is ugyanerre a szitura következtetek.
Egyszerűen elég lett volna ha ott megcserélik a zebra-kerékpárút sorrendjét és akkor a zebra túloldalára kerültek volna a bringások és probléma megoldva.
Azt is remélem/jük hogy a bringásnak is csak anyagi kára keletkezett. orvosi vizsgálat történt?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz MarKoo #37274 üzenetére
Nagy mértékben függ ez ám az ügyintézőtől is akihez kerül az ügy.
Én tolattam 2 métert, közbe mögöttem záróvonalon át index nélkül szembejövő forgalomba érkezve kanyarodott egy nő, de persze engem hoztak ki hibásnak. Pedig még tanú is volt, hogy a másik teljesen szabálytalanul, nagy sebességgel kanyarodott ott ahol nem is lehetett volna neki.. Fura mód rájöttem hogy az ügyintéző meg a másik fél ismerik egymást..reklamáltam máshoz került az ügy és akkor is én kerültem ki vétkesen..Jog tanárom most azt mondta, ha irányt vált a kerékpáros, hiába van kerékpárút, akkor is le kellene szállni és tolva irányt váltani..mert itt van egy kis joghézag..
De ha az ügyintéző a kerékpárosfan akkor úgy is kijön még az alsó polc alatti törvény is hogy te vagy a hibás..
[ Szerkesztve ]
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
mezis
nagyúr
válasz MarKoo #37274 üzenetére
Üdv.!
Ismerem a kereszteződést, gyakran kanyarodom Fürediről Böszörményire (jobbra kis ív). Még nappal is igen nehéz (ha nem lehetetlen) észrevenni a jobbról érkező kerékpárost. Talán még a fák is takarhatnak, nem csak az autó oszlopai. Nem lenne szabad "összeereszteni" ezt a két forgalmat.
mezis
-
mghltm
addikt
válasz MarKoo #37279 üzenetére
"Elengedtem az összes gyalogost, illetve a bicikliúton közlekedő kerékpárosokat." - a sajat velemenyem szerint te megtettel mindent amit kell es lehet, szabalyosan kozlekedtel. egy kivilagitatlan, fenyvisszavero prizma es melleny nelkul kozlekedo kerekparost igen nehez eszrevenni az oszi idoben este 8-kor.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
#33253120
törölt tag
válasz MarKoo #37274 üzenetére
Hülye helyzet.
Ha a lámpás forgalomirányítás működik akkor az elsőbbségadás és stop táblákat figyelmen kívül kell hagyni.
Közlekedésben mindig (ha más nem tiltja) annak van elsőbbsége aki irányváltás nélkül halad tovább.
Viszont.
Bármilyen járművel csak akkor szabad
a forgalomban részt venni, ha az arra alkalmas állapotban van. Ez itt nem történt meg.
Ennek ellenére nem a jármű állapotának megfelelően közlekedett, (szerk.: tolja, lassít, esetleg lemond az elsőbbségéről) hanem figyelmen kívül hagyta, hogy nem látszik, és neked ment.
Ha nem csinálnak belőle politikai kérdést (divat biciklizni) akkor csak jól jöhetsz ki ebből.
De amúgy hiba volt a tanukat elengedni.Vannak cégek ahol lehet ingyenes jogorvoslatot kérni. Én megnézném mit mond egy ilyen. Kiindulásnak jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
belinho
senior tag
válasz MarKoo #37279 üzenetére
Kíváncsi leszek mi lesz a vége, az is számít, hogy hol van a kocsidon a sérülés, ahogy a képen látom pont középtájon az ajtó fele, ami tovább bonyolítja a helyzetet. Ha a kocsi vége fele lenne, akkor jó esélyed lenne, mert akkor már látszik, hogy majdnem áthaladtál, és a bringás ment beléd. Ha az elején lenne, akkor meg mintha nem adtad volna meg az elsőbbséget és eléhajtottál volna.
A te esetedben nem tudom hogy fogják ezt nézni, sok minden múlik majd a kivizsgálón! -
Sanyabá
senior tag
válasz MarKoo #37277 üzenetére
Zola007 jól írta le ami az útkereszteződésben való áthaladást írja elő. Mivel nem tudjuk hogy az adott időben a lámpák hogy működtek ( tanú hiányában) így majd a vizsgáló "dönti" el.Sajnos, még pénz büntetés is kinéz rád nézve.
Mert ugye semmi nincs ingyen, még akkor sem ha neked lett károd.[ Szerkesztve ]
A tanulás gyökere keserű,de a gyümölcse édes.
-
MY2K
aktív tag
válasz MarKoo #37274 üzenetére
Hasonló a helyzet: a Kassairól kanyarodunk jobbra a Homok utcára (az órás bolt után) zöld van a zebrán és az autósoknak. Én egy furgonnal fordultam befelé és gyakorlatilag már benne voltam az utacában mikor idős néni mindenféle lassítás, leszállás nélkül nekihajtott a kocsi hátsó részének. Ügy nem volt belőle a nénit felsegítettem megbeszéltük a szitut, lekezeltem a könyökén a sebét sőt felajánlottam, hogy hazaviszem ha kéri vagy orvoshoz ha úgy érzi. De valahol ő is érezte, hogy hibás volt ebben a helyzetben.
Azóta még nagyobb figyelemmel vagyok az ilyen kereszteződésekben és nagyon résen kell lenni mert a legtöbb biciklis, gyalogos nincs tisztában a szabályokkal és azt gondolják mindegy mivel van ha zebrát lát megy mint a meszes.[ Szerkesztve ]
Telefon, TV, Internet, Mobilnet - Rendelés, bekötés egy helyen. Keress pü-be!
-
sirály69
őstag
válasz MarKoo #37306 üzenetére
Jártatok az Egyetem sgt- Ibolya sarkán? Az ám a frankó hely! A birngásnak van elsőbbsége(kerékpár út)...
Ha Az egyetem felől jössz és be akarsz kanyarodni az Ibolya utcára főleg este kész életveszély!
A bicajosok (tisztelet a kivételnek) nem is lassítanak a kereszteződés előtt és kb. 30-40-el tekernek át a kereszteződésen !
Ez este észvesztő tud lenni, mivel ember legyen a talpán aki neki jobbról,hátulról gyorsan érkező biciklist(java részt kivilágítatlan) időben észreveszi!
Én szoktam bicajozni is, de ilyen helyeken le szoktam szállni és áttolom a bicajt..., kivéve ha sehol egy autó.Szerver Hosting Debrecenben
-
mackosajt
addikt
válasz MarKoo #41757 üzenetére
Feltéve, ha ki volt téve a vadveszély tábla az adott szakaszon.
Ha ugyanis nem volt kitéve, akkor meg találd meg, melyik társasághoz tartozott a disznó (szerencsés esetben nem pont az út választ el 2 társaságot, mert akkor mutogatni kezdenek a másikra), és ha ez megvan, talán van biztosításuk, és az majd talán kifizeti a károdat... ha már megcsináltattad.
Nem 1 ismerős járt már így, pech, hogy az egyik kifogta az út 2 oldalán 2 külön társaság szituációt.
http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane
-
mezis
nagyúr
válasz MarKoo #41762 üzenetére
Mert azóta is különös figyelemmel nézegetem az ilyen bicikli út + zebra kereszteződéseket. Ha megközelítéskor nem sikerült a bicikliutat folyamatosan "szkennelve" forgalom mentesnek találnod, semmi esélye az autósnak észlelni, elsőbbséget adni egy vele párhuzamosan 30 - 40 -el érkező biciklisnek. Fényes nappal sem. Én nem tudom annyira hátra csavarni a fejem. A perifériális látásban meg nem bízom. Az egyetlen biztonságos jobb kis kanyar: megállni, megvárni míg piros lesz legalább a kerékpárosoknak aztán áthajtani a zebrán.
Ja, hogy így csak 3 - 4 autó tud átmenni ? Ha majd nagy dugók lesznek emiatt talán az illetékesek kitalálnak valami értelmesebb megoldást.Ez meg csak egy kis adalék.
mezis