Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz Fredo78 #110644 üzenetére
Azon tanultam vezetni és törtek már a szemem láttára, így a negatív élmény miatt mellőzném.
Amúgy nincs semmi bajom a suzukival, tesómnak Swift 2 van
Tudom, a többi sem jobb ebben a korban/árban, de ha lehet választani, a végére hagynám.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Fredo78 #110658 üzenetére
engem városban törtek 2x gazdasági totálkárra,
először egy Opel pick-up, másodszorra egy Iveco Daily teherautó
másodikban akkorát kaptam, hogy eltört mögöttem az ülés támlája
szóval ennyit a lassú tempó - biztonság halmazok metszetéről[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Fredo78 #110660 üzenetére
Daewoo Lanos
nem lett bajom, mert be voltam kötve, illetve az egyiket oldalról kaptam, a másikat hátulról és megfogta a vonóhorog
de a Lanos 1100 kiló, ami 300 kilóval több mint a Swift 1[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Fredo78 #110662 üzenetére
annyit nem mennék vele, hogy különösebben számítson a fogyasztás
évi ~5-6e km, tehát max 50-100 liter fogyasztás-különbségről beszélhetünk évente azonos kategórián belül.
csak guruljon és ne ázzak meg, illetve elég jó lábam van, nem okozna gondot alacsony fogyit produkálni[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
bobace
őstag
válasz Fredo78 #110664 üzenetére
Így van. Kb ezek vannak. Esetleg F Astra ha meg van kímélve - öreg telekre..
Swift azért is esik ki, mert nincs benne szervó. Illetve 100bol 1ben van..
Corsa iszonyat túlárazott, de ebből kell főzni, 2000 utani ennyiért elvétve van.
Punto 2 meg mind rohad, megnéztem jópárat mikor kerestünk de kivétel nélkül rohadtak..
Mi még Twingot néztünk, az elérhető ebben a kategóriában (2000 utani), fiatalos, de papír. Abból volt pár szép állapotú.
PUG 306, 206 is van. Előbbi oké lehet, utóbbi ennyiért jó nincs.
És a végére még Daewoo maradt, de abból nem sokat láttam, nem nyilatkozom.[ Szerkesztve ]
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Zola007
veterán
válasz Fredo78 #110664 üzenetére
Nekem jó az is, csak találjak eladót
Ha van 306, Punto, Corsa, Clio, Cordoba, Lanos eladó az ismerősi körben, akkor tessenek szólni vagy kézzel inteniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Peti78
őstag
válasz Fredo78 #110824 üzenetére
Biztos lesz kedvezményes bérlet a rezidenseknek. Viszont undorító, hogy az egyébként fizetős helyeken a fizetési időn kívül ingyen parkolnak. Itt a Bethlenen hétköznap 18 óra után szinte lehetetlen helyet találni, a sok ingyenélő paraszt miatt. Bérletem van, de menjek el a halál f*szára, mert ő este ide parkol. 20 óra után be sem kanyarodok, mert biztos nincs üres parkoló.
A Wesselényi lakótelep környékén egyébként van mélygarázs?Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
xuldar
őstag
válasz Fredo78 #110824 üzenetére
Jó, majd kimegy a paraszt a stadionhoz, és onnan villamosozik be a belvárosba... Várjunk csak, nem fizetős az összes mélygarázs? Ezzel csak azt érik el, hogy 300m-rel kijjebb szorulnak az ingyen parkolók, és átkerül máshova a tumultus. Persze mindezért 0 szolgáltatást nyújtva. Itt is csak a lehúzás a lényeg.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
bul07
nagyúr
válasz Fredo78 #110876 üzenetére
Miért nem teszitek le a kocsit a Tescónál és vesztek egy havi bérletet és mentek el busszal a központba, vagy máshol kijjebb ahol van megálló és sűrű buszjárat
Oké időbe plusz de nincs gond( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
mghltm
addikt
válasz Fredo78 #110880 üzenetére
a felszini parkolasnal olcsobb melygarazs ( pld nagyerdo stadion ) pedig igazi win-win lenne:
- nem kell aggodni mikor jar le a jegy > tavozaskor kell fizetni
- tele van tomve kamerakkal > biztonsagban vannak az autok
- nyaron huvos van > nem forr fel az autoban az ember agya
- telen nem kell 10 percig havat takaritani / jegteleniteni > gyorsabb indulas / kisebb fogyasztas
- esotol / szeltol / napsugarzastol szinten vedve van az auto
- ha esetleg valakinek elektromos autoja van, lehetoseg van toltenistill 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
bobace
őstag
válasz Fredo78 #110956 üzenetére
Egyetlen egyszer szerettem életemben arra menni, mikor 2002-ben vizsgáztam forgalomban, már akkor is 3 v 4 lámpa volt átmenni, pedig napközben voltunk, szépen elment egy csomó idő vele
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
mghltm
addikt
-
bobace
őstag
válasz Fredo78 #111349 üzenetére
Nekem bejött eddig, kényelmesebb lett, kivéve a "kiegészítő beruházása", az Ótemető-Rakovszky sarok áthangolás, ott halál lett mióta lerövidült a kiegészítő zöld. Most alakítottak rajta kicsit, reggel jobb volt valahogy. Vagy csak a Sámson felől jövők visszaszoktak a Sámsoni útra..
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
-
atike
nagyúr
válasz Fredo78 #111349 üzenetére
A debreceni kollégáim egyöntetűen panaszkodnak... 5-10 perc plusz a bejutás a céghez (Fórummal szemben vagyunk ugyebár) és a hazamenetel is.
Mi a bejárásnál (Böszörményből) teljesen nem konstans állapotokat tapasztalunk - van, hogy bejutunk úgy, mint korábban, van hogy megfog minden lámpa. Semmihez nem köthető, hogy mikor van így vagy mikor van úgy.
-
dbius
veterán
válasz Fredo78 #111349 üzenetére
A helyzet az, hogy az egyirányúsításnak úgy lett volna értelme, ha a tömegközlekedést is egyirányúsítják. Jelenleg nem gyorsítja, hanem lassítja a forgalmat a csúcsidőben, mivel a keresztirányú forgalom olyan szinten megnőtt, hogy nem képes átereszteni a forgalmat.
Lehet, hogy nap közben, amikor lemegy a reggeli, valamint a délutáni csúcs, akkor a belváros a két egyirányú utcán haladósabb és az utca csendesebb, de főként a délutáni csúcsban a teljes belváros meghal a rosszul szervezett forgalmi rend miatt...
Klaipeda - Szent Anna utca kereszteződésben fent van tartva egy balra kanyarodó sáv a tömegközlekedésnek, ami alig van használva. Viszont jobbra kis ívben a Klaipedáról a Szent Anna utcára egy kanyarodó sávot csináltak és az egyirányúsítás miatt csúcsidőben beáll az egész.
Itt a belső, egyenesen haladó sávot kanyarodó sávvá is kellett volna alakítani, mint ahogy sokan - szabálytalanul - használják, mert máshogy lehetetlen sok autónak besorolni az egyetlen kanyarodó sávba, ahol az EON-ig áll a sor. Ráadásul a gyalogosok is akkor kapnak zöld jelzést, amikor a kis ívben kanyarodók, a kereszteződésben rossz/gyenge a közvilágítás is, nagyon oda kell figyelni a sok gyalogos miatt.
A gyalogosok részére pedig be lehetett volna vezetni pl. a japán modellt, hogy elengedik minden irányban a gépjárműforgalmat, majd azt követően gépjárműforgalom megáll és megnyílik a gyalogosok előtt a kereszteződés, mehet mindenki abba az irányba (keresztbe is akár), amerre akar. Kevésbé balesetveszélyes és nem tartaná fel a kanyarodó járműforgalmat sem.
Másik neuralgikus pont a Piac utca Kossuth utca kereszteződése a Piac utcán közlekedők irányából. Itt is van egy balra kanyarodó sáv fenntartva a tömegközlekedésnek, ami gyakorlatilag kihasználatlan. Viszont a jobbra kis ívben kanyarodóknak a Kossuth utca irányába szintén csak egy sáv van, és mivel a gyalogosok is egyidőben kapnak zöld jelzést, ezért alig tud pár autó áthaladni. Az ottani gyalogátkelőhelyet pedig beljebb rakták a Szent Anna utca irányába vagy 50 méterrel, emiatt ott is lett egy újabb lámpa... Hát erre sem tudok mit mondani.
Szoktam még a belváros irányából a Nagyállomás irányába közlekedni a délutáni csúcsban. Na az is rémálom lett. Az egyirányúsítás előtt a Sumenről a Vígkedvű Mihályra simán be lehetett hajtani és csak a Wesselényire való csatlakozásnál kellett beszivárogni - pár autó után - a forgalomba. Most be sem lehet hajtani a csúcsban a Vígkedvűre, mert sokszor a Sumen utcán áll a sor vége...
Akik az egyirányúsítással érintett területen élnek, azoknak a lakás, parkoló, garázs megközelítése szerintem körülményesebb lett. Pl. nekem a munkahelyre, Kossuth utcára a fórum irányából érkezve végig kell menni a Burgundián - Klaipedán, aztán Szent Annán, onnan Piac utca, majd onnan jobbra kis ívben Kossuth utca. Ez csúcsban szép kis művelet, nem beszélve arról, hogy nem épp 5 perc.
Miklós utca, kerékpársáv, na aki ezt kitalálta, annak aztán tudnék gratulálni. A rossz közvilágítás mellett beengedni őket két forgalmi sáv közé, ahonnan aztán kivezetik őket jobb szélre... kerékpárosként nem hinném, hogy használni merném. Nappal, jó látási viszonyok mellett elmegy, de sötétben?
Reggel még úgy ahogy tudok haladni, de délután 4-kor hazajönni Böszörménybe negyed óra plusz a belvárosból.
Engem ezek a területek érintenek, így csak erről tudok főként nyilatkozni. Az viszont biztos, hogy debreceni és vidéki kollegáimmal egyöntetűen arra a megállapításra jutottunk, hogy ez sokkal rosszabb lett, mint volt.
Amennyiben a tömegközlekedést is egyirányúsították volna, úgy több forgalmi sáv állna rendelkezésre minden irányban és haladósabb, gördülékenyebb lenne a közlekedés. Azzal a pár km-nyi buszsávval, amit kialakítottak, ill. elzártak a civil forgalom elől ezáltal, sokkal többet (főként időt) veszítettek a gépkocsival közlekedők, mint amennyit a tömegközlekedés "nyert". Ha nyert egyáltalán.
És igen, ez után fog jönni a Petőfi téri átalakítás, bár az most elég bizonytalan lett a magas költség miatt, ki tudja mikor kezdődik el. De ha azt a területet lezárják, akkor merre fog tudni a gépjárműforgalom haladni???
Biztosan vannak még hasonló helyek, de most ennyi jutott eszembe.
(#111356) Calogero: kiskörút: oda is csak egy-egy forgalmi sávból lehet kanyarodni kis ívben és annyira feltorlódik az egyetlen kanyarodó sáv, hogy inkább mindenki megy tovább a külsővásártér irányába.
[ Szerkesztve ]
-
PindurAnna
Közösségépítő
válasz Fredo78 #111959 üzenetére
Amikortól fizetős lesz onnantól egy darabig a piros borítékba csak egy tájékoztató papir lesz. Nálunk egy éve lett fizetős övezet és egy hónap türelmi időt adtak. Addig nem büntettek.
B.U.É.K mindenkinek.
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
nagyúr
válasz Fredo78 #113948 üzenetére
Cserébe a Sumen - Szent Anna sarkon megcsinálták a két jobbra kanyarodó sávot (amit a BMW-sek már hetekkel előtte is úgy használtak ). Ami amúgy tök jó lenne, ha nem lenne folyton halálfélelmem.
Legalább 6 olyan pontot tudok mondani a belvárosban, ami durván balesetveszélyes, rettenetes, átgondolatlan az egész tervezés. A legtöbb helyen pont az a baj, amit te is írtál, nincs egy 500m szakasz, ahol nyugodtan lehetne menni anélkül, hogy ne kéne számítani vmi hirtelen eléd kerülő akadályra. -
nagyúr
válasz Fredo78 #113951 üzenetére
A Kossuth utcán a színház előtti telezöld + kiegészítő lámpa nagyon elcseszett, pedig a jobb oldali sávból eleve nem is lehet balra menni, miért nem tettek oda sima lámpát? A bal sáv is gáz, nemcsak azért, amit írtál, de akkor is számítani kell előtted hirtelen fékezésre, amikor sárgára vált a lámpa, majd pirosra, és közben gyullad ki a kiegészítő zöld egyenesen. Már többször mentem ott, de még mindig nem szoktam meg azt a kitekert gondolkodást...
-
nagyúr
válasz Fredo78 #116943 üzenetére
Így 40%-al több ember értesül róla, hogy fejlődik a város.
Hozzáteszem, hogy én nem járok arra, se naponta, se ritkán, de engem is érint a dolog, mert a 19-es buszra reggel 8 előtt, a csúcsidőben 35 percet vártunk, miközben papíron 12 percenként jár a busz, a gyerek meg nem ért be 8ra az iskolába.
Ehhez kapcsolódva: hogy létezik, hogy a DKV ennyire magasról szarik az egészbe bele, hogy nem jut eszébe, hogy mentesítő járatot állítson be reggel, hogy ne maradjon ki járat a késések miatt? 1db plusz járat megoldotta volna. Gondolom holnap ugyanez lesz. Az utasok meg oldják meg, ahogy tanulták.[ Szerkesztve ]
-
erik365
aktív tag
válasz Fredo78 #116943 üzenetére
Megnyugtatlak, nem fogják szétszedni 2 éven belül. De komolyan azt gondolod az ott dolgozó emberek maguktól mentek oda most szétszedni az átjárót? Szerinted nekik nincs jobb dolguk? Ráadásul ha egy hét múlva szedték volna szét azért sírna mindenki miért turista szezonban kell ezt....(szeretem, hogy itt mindenki ért mindenhez is).
[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
#65675776
törölt tag
válasz Fredo78 #116974 üzenetére
Amit a hírekben nem írnak, az lehet a legfontosabb. Az átjáró és a Csapókerti megálló között a pálya alépítménye már szét volt ázva, egyes helyeken üreges volt, a sínek gyakorlatilag a levegőben voltak. Mostanra annyira leromlott az egész alépítmény állapota, hogy már 60 km/h-s lassújel volt érvényben, ami kissé necces egy olyan pályán, ahol IC-knek kellene akár 120-140 km/h-s sebességgel közlekednie. A teherforgalom esetén pedig tengelyterhelési korlátozást kellett volna bevezetni. Ergo a felújítás halaszthatatlan volt, nem lehetett megvárni 2020-at, amikor a 100(a)-as vonal rekonstrukciója ideér.* Mivel az al- és felépítményt olyan hosszan kell bontani, hogy az az átjáróig majdnem elért volna, inkább egy füst alatt nekiálltak az átjáró "felújításának" is. Az sem volt már ugyanis túlzottan jó állapotban.
* - Már ha ideér egyáltalán. 2020 már a következő EU-s költségvetési ciklusban van. Az arra az időszakra vonatkozó támogatásokat még most tárgyalják. És pártunk és kormányunk áldásos tevékenységének köszönhetően egyáltalán nem biztos, hogy akárcsak egy fillér EU-s támogatást fog kapni az ország a következő ciklusban.
Az átjáró meg egy igencsak érdekes dolog, mert oda közúti aluljáró van tervezve. Azt meg nem öt perc megépíteni, és nem is olcsó. Ezzel is arra várnak, hogy kiderüljön lesz-e rá egyáltalán EU-s forrás. Addig lehet marad az ideiglenes átjáró.
Csak ugye a hírekből megint a lényegi dolgok, az egész háttere maradt ki, mert ennek nincs hírértéke, nem lehet riogatni vele. És ugye sokkal jobb, ha az emberek biztonytalanok, mert akkor könnyebben lehet befolyásolni, hergelni őket.
-
Dan-szan
senior tag
válasz Fredo78 #117953 üzenetére
Gondolkoztam a benzintartály cserén is (anyagilag nem mindegy ugye) de fogalmam nincs hol és mi alapján keressem. A fűnyíró vagy a motor típusa alapján,ráadásul legalább tíz éves a gép lehet e egyáltalán kapni még hozzá cuccot.
Egyébként ezt is használtan vettem,jól bírta de eléggé leharcoltakat láttam a j.fogáson.Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
Cs1csó
félisten
válasz Fredo78 #122359 üzenetére
Ez nagyon veszélyes ugyanis a Nyíl utcán egy fabatkát sem ér egy ingatlan de a Kút utcán és a vele párhuzamos utcákban a légyzümmögést hallani és kb. burzsuj lakóövezet lett egy csomó fekvőrendőrrel.
Tuti hogy akik ott laknak azok egy része csókos, haver, koma, rokon stb. úgyhogy a kisajátítás után gondolom nem örülnének hogy az ő kertjük végében menne az út. Abból nem lesz semmi.
-
bobace
őstag
válasz Fredo78 #125659 üzenetére
A Fórum-Csapó sarkon pl rendszeresen rossz szokott lenni, és talán esti programon megy a nappali helyett, ezt nem tudom, de állandóan ugyanaz a hibája.. Sokszor van pár nap mire helyrerakják... Vagy másik kereszteződésben tapasztaltad?
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
lappy
őstag
-
nagyúr
válasz Fredo78 #130951 üzenetére
De
1. busz viszont jöhet
2. pl. jobbra kisívben kikanyarodás után, ha éppen ott előzött valaki, és a te sávodban jött szembe, és nekimész, akkor is te vagy a hibás...
3. nem fordulhatsz ki onnan jobbra anélkül, hogy balra néznél, már csak az elsőbbségadás miatt is, és ha látod, hogy szabálytalanul jön valaki, akkor is köteles vagy mindent megtenni a baleset elkerülése érdekében.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5