Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mottie

    őstag

    válasz Yiggdrasil #41537 üzenetére

    Erre megoldás nem lehet ilyesmi?

    "Szerintem alaplaphibás" Kiküld egy alaplapot, beteszi, kipróbálod. Ha jó örülsz, ha nem ghívod őket, hogy "úgy tűnik most a memória a rossz".. Stb. Mennyire rugalmas ez?

    (Azért érdeklődöm ezen felbuzdulva, mert friss NBD garis noti van a családban és jó tudni hogy működnek)

    [ Szerkesztve ]

    Be Victorious!

  • SzaboZE

    addikt

    válasz Yiggdrasil #41537 üzenetére

    Na ez a hozzáállás a probléma. A dellnek nem az a dolga, hogy megnézze hogy hibás-e a géped, hanem hogy HA hibás, akkor megjavítsa. És nem kíván 2x kiszállni azért, mert mégsem az a baja. Ez nem így megy, hogy ha valami nem megy rendesen, akkor majd küld másnap más alkatrészt a dell! Elsőre jól kell megjavítani a gépet, ez a cél. Sokan úgy tartják, hogy ha bármi bajuk van a géppel, akkor - mivel az garanciális - ezért van egy ingyen helpdeskje, amivel bármikor bármit megoldhat. Ha van hibajelenség, akkor bizony le kell futtatni a tesztet és a hibakód alapján szépen megcsinálja a dell a gépet. Nem, a Te verziód szerint majd kimegy egy szervizes és eltölt Nálad 1-2 órát azzal hogy kideríti, egyáltalán van-e baja a gépnek. Ha az önteszt nem ad hibakódot, akkor a gépnek általában semmi baja mégis mit kellene cserélni ezesetben a gépben? Ha túlmelegszik, annak vannak más jelei (kikapcsolás, bekapcsoláskor kiírja hogy túlmelegedett, stb.) Ha együtt működsz a helpdeskkel és lefuttatod a tesztet, megállapítjátok a hibát együtt, akkor a javítás ideje is jelentősen lecsökken, ami neked sem mindegy! Nem mindegy, hogy 2x kell kimenni egy hibás diagnózis miatt vagy hogy 1 óra tesztelés után közli veled a szerviz, hogy a frissen feltelepült trójaid miatt lassú a géped és itt kell aláírni, hogy ennek a javítása ennyibe és ennyibe kerül...

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

Új hozzászólás Aktív témák