Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F-ECT$

    titán

    válasz ProEvoFan #17050 üzenetére

    Ez sima matek. Legyen 100 egység az alap sebzésed egy adott skillel az egyszerű számolás érdekében. (Ez esetben az 500% chd-val 600-at a 350% chd-val 450-et sebez ez a skill crit esetén.)

    1. eset: 40% chc, 500% chd - 0.4 * 600 + 0.6 * 100 = 300
    2. eset: 50% chc, 350% chd - 0.5 * 450 + 0.5 * 100 = 275

    Tehát az első esettel jobban jár ha csak a sebzést nézzük. Persze ha vannak skillek, amiknek jót tesz a minél több crit, akkor a második eset összességében jobb is lehet.

    Dive ever, work never.

  • persil

    nagyúr

    válasz ProEvoFan #17050 üzenetére

    Ebben teljesen igazad van, de a példádban a számok nagyon nem stimmelnek. 40%chc 500%chd sokkal jobb, mint 50/350. Hiába, hogy 10%-kal többször critelsz. 150% crit dmg rengeteg, főleg ilyen magas(40%+) crit chance mellett.

    Szrk.:
    Basszus de lassan sikerült leírnom :D
    Amúgy ezeket ugyan egyszerű így kategorikusan kijelenteni, hogy ez vagy az a jobb, de a valóságban bonyolultabb azért, mert túl sok mindentől függ. Pl nem mindegy, hogy mennyi crit chance van alapból,amire bizonyos plusz jön, mert adott buildhez lehet, hogy nélkül túl kevés lenne stb stb.

    radi8tor
    "Lehet eldobom a Hellfire ringet. "
    Le vele. Ha nincs izomból szerencséd és nem sikerül valami atom roll, amire ugye kicsi az esély(mielőtt valaki belinkeli a 6chc, 50chd, 9atk speed hellfire-t, leírom, hogy a kicsi esély nem azt jelenti, hogy nincs rá esély, csak azt, hogy kicsi), szóval legtöbb esetben egy finom rare ezerszer jobb.
    (hacsak nem ragaszkodik valaki a + xp-hez)

    [ Szerkesztve ]

    Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html

Új hozzászólás Aktív témák