-
Fototrend
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vhunor
őstag
Nem, a Nilfurt áldozod be a Primusra, így marad a 6 Tal Rasha / 4 Delsere felállás. Ancient parthan defenderrel kombinálva a bosson kívül gyakorlatilag majdnem halhatatlan vagy (persze ésszel játszva), HC-n a Royal Grandeur gyűrű mellé akár a Halo of Arlyse is beférhet, még több CC-re és sebzéscsökkentéshez.
Viszont vedd figyelembe, hogy a fentiek kizárólag 2.2-es patch tapasztalatai alapján érvényesek, egyáltalán nem próbáltam a 2.3-at még, így nem tudom, hogy a sokat emlegetett CC nerfelés után ezek hogyan változnak.
A Kill azért nem (sem) jó fegyver, mert gyors (tőr) és emiatt a fegyver sebzése (nem a DPS) alacsony, emiatt a bubi és a meteorok is az ideálisnál kevesebbet sebeznek. A DelRasha csak a Meteor-Star Pactes felállásban igényli az attack speedet és az arcane powert, a primusos változatban a bubi adja a sebzés javát. A boss a szenvedős kicsit a végén, mert egy célpontra a nilfuros sokkal jobb, de ez 2.3-mal megváltozik, ahogy a bossok hp-ja lecsökken. Én soloban 2.2 alatt eltakarítottam a trasht gr55-ben 6 perc alatt és egyáltalán nincsenek über cuccaim, csak a boss szivatott meg a végén (patkány ), úgyhogy ne félj feladni a nilfurt.
Egyébként meg 2.3-mal úgyis változik az egész, a kocka miatt egyszerre lehet használni majd a nilfurt és a primust is, úgyhogy a fenti eszmefuttatás nem sokat ér már .
A convention of elements pedig a legjobb dps gyűrű, mert jó roll esetén a teljes sebzős statok (crit %, crit damage, +100-200 damage) mellett az idő negyedében ezeken felül megkapod a +150-200 százalékos buffot is. Főleg az ilyen sok elementes wizarddal kiváló, ha megtanulod jól időzíteni a skilljeid rotálását.
-
vhunor
őstag
Ééééés mikor esne az első ancient Serpent Sparker, ha nem patch előtt egy nappal.
-
vhunor
őstag
Rare cucc upgrade-jét miért nem engedi, ha megvan minden mati?
-
vhunor
őstag
Hát egyelőre nem értem, a sárga (rare) cuccot miért nem tudom transzmutálni. Berakom a motyót, van elég matim is hozzá amit a recept kér, és kiírja, hogy transmute failed. Segítőkész hibaüzenet.
-
vhunor
őstag
I'm in love.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz kökény #80656 üzenetére
Nem tudom, nem volt időm se, cuccaim se próbálgatni. Ez a fegyó rég esett ki, a bracert meg bemákoltam a kocka próbálgatása közben talán másodikra, egyébként rég nem játszottam a barbárral, cba-s cuccai vannak . Az biztos, hogy T10-en általában 1-2 ütés egy elitpakk.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
A barbárnak eszement védelme lehet most, a permajeti miatt semmi CC nem hat rá, miközben a sebzése is az egekbe ment. A seismic builddel a fos cuccaimmal (kivéve a fegyót meg a bracert) a zei's és trapped kövek multiplikatív hatása miatt eliteken 7 milliárd feletti ütéseket is láttam, a trashen átlag 2-4 között mozog (persze az első ötön amit elér a hullám). Ki fogom próbálni a frostburn+rimeheart kombót a kockában, hogy proccol a coldos seismickel.
oxox: kulcsfarmolásra sincs jobb. Mi azt szoktuk csinálni, hogy a csirkés játékos elrohan megkeresni a pályán a célt, a többiek meg csak odaugranak a városból, agyonverik amit kell, és sipirc tovább. Az öröklovas crusader is gyors volt, de ez szerintem szimplán csak broken.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz diegho #80721 üzenetére
Amúgy se kell RRoG . (most nekem csak azért van bent, mert egyszerűen nem tudok IK nadrágot kiszedni, még 2.2-be se esett WW builddel, 2.3-ban pedig elvertem párezer shardot és a kockában is átforgattam vagy 20 sárgát. Faszkivan vele.) A charge-ot én most nem használom, weapon throw van helyette. Ez egy távolsági build, nem akarok a közepébe rohanni. De persze próbálni még nem próbáltam, majd hétvégén lesz rá talán több időm, egyelőre gr-ben is csak egyetlen 51-re volt időm, de az nevetségesen könnyű volt.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Az megvan, amikor Yoda fülei elindulnak felfelé, majd lekonyulnak?
-
vhunor
őstag
válasz kovsol #81335 üzenetére
Itt az én seismicesem, F+R gyűrűk hiányoznak róla (kocka passzívok sem mindig ezek, próbálkozom a frostburn + rimeheart + iceblink kombóval is).
-
vhunor
őstag
válasz kovsol #81379 üzenetére
Az "alap" hotás barbárhoz csapatban kell a monk, máskülönben magas gr-ben hullik mint a száraz falevél. Illetve megoldható a megfelelő sebzéscsökkentés, pl. insanity helyett striding giant rúnás yeti, csak erős kompromisszumot kell kötni sebzésben.
Szólóban nem gáz, unity a kockába és together as one rúnás ancientek. Igazából a whirlwindes barbár a legtökösebb csávó, 50% ancikból, 50% unity, 40% wastes szett, és ha ez még mindig kevés lenne, jöhet még egy 50% a yetiből .
A seismic távolsági stílus, a coldos verzió iceblink gemmelelég jó CC-t is tol a jó sebzés mellett, így könnyebb csapatban, unity nélkül túlélni vele.
Szerk.: egyébként ugyanez a problémám a shenlongos monkkal is. Hiába a 40% sebzéscsökkentés bracerből és a közel állandóan fenntartott Epiphany (desert shroud), a dodge-os mantra és a dodge-os dash aktiválgatása, csapatban amikor nincs unity és pár pillanatra kilépek a support monk hatóköréből, jön a fakereszt..
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Katasztrófa a Helltooth gr 60-tól. Nem értem, hogy lehet időre lenyomni vele bármit, olyan szinten lagtenger szólóban (is). Tök jó, hogy a játékmotort kell legyőzni és nem a mobokat.
-
vhunor
őstag
Nincs ennél a játéknál nagyobb troll a világon.
-
vhunor
őstag
válasz Thrawn #81823 üzenetére
Mert beszarik az engine a dotos karakterek (uliana monk és helltooth doki) alatt. Én pl. direkt elkezdtem nézni a tűzfal/medvés buildnél a medvéket, és gr 60 felett számos alkalommal egyszerűen nem sebeznek, mert akkora aszinkronba kerül a kliens és a szerver a tűzfalak meg a necrosis miatt, hogy a hitbox checkre nullfeedback van. Sajnos az item proccok is ki-kihagynak.
oxox: én HC-n tuti trip attackes sweepinggel mennék, úgy fest, te jobban bírod az esetleges veszteséget .
Thrawn: Sárpac is gr 60 feletti esetet írt.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz adrian360 #82323 üzenetére
Near Death Experience passzív helyett Alacrity, Ancient Parthan Defenders helyett Strongarm Bracers, Inna fejes helyett Leoric's Crown (ezt a választást nem is értem egyébként). De alapvetően nincs elég CDR-ed, így nem tudod fenntartani a Breath of Heavent és az Epiphanyt, és minél kevésbé tudod maxon tartani a spirited, annál hullámzóbb lesz a sebzésed.
Érdemes még rágyúrni az area damage-re, vállason a dex/vit/area damage/cdr az ideális, és kesztyűn, gyűrűn is meggondolandó akár a critdam helyére is.
-
vhunor
őstag
NS-ben összeraktam, lényegében a chantodo wandon kívül minden ancient és jó rollos hozzá. Néhány kör alapján nem is a Fazula öv hiánya a legfájóbb, hanem a stricken gemé - gr 50-et elég könnyen lehoztam vele, de marha unalmas így a végén 5 percig kalapálni a bosst. Viszont így a szezon végén csak a gem és a fazula öv kell majd, és fullos lesz a kicsike.
Ami még zavar benne, hogy durván sűrűségfüggő. Egy jó leosztású riftet pillanatok alatt bedarálhatsz és félistennek érzed magad, a gyengébb leosztás viszont szenvedős. A villámos-fulminatoros verziót próbálgattam, elég durva az a proc.
-
vhunor
őstag
Gr 76 rank 1 - solo monk (quin persze). A vége megint epik .
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Gáz ez a static charge... Fire monkom van, de rádobáltam a random cuccokat amik voltak a ládában statichoz, semmit nem tekertem át (a fegyókon 10% cdr van, ahogy minden máson is a fire buildes rollok maradtak), beugrottam találomra egy 62-be, és néztem, ahogy elolvad minden...
-
vhunor
őstag
válasz granini #83436 üzenetére
Este Gornival és Thrawnnal kipróbáltam csapatban, csak amolyan szedett-vedett módon, hogy lássam, érdemes-e átforgatni a tüzes buildes motyóimat a static miatt. Attól eltekintve, hogy a kevés hp miatt 69-en már estem-keltem, azt meg tudtuk nézni, hogy a sebzés amit ad nagyon meredek. Gyakorlatilag mini conduitként funkcionált.
Úgyhogy hirtelen felindulásból átpörgettem az eddigi cdr rollokat vitre és life %-ra, így lett 1,1m hp-m, legközelebb kiderül, így hogy bírja a strapát . Sajnos az eye of the storm nem az igazi (nincs rajta crit), és hellfire amuból is inkább a guardian's path-ost viszem (750 dex/9,5 crit/90 critdam), de egyébként valahogy így néz ki.
-
vhunor
őstag
Meg tudja mondani valaki, mi ez az új módi, hogy a boss a térkép másik felén jelenik meg? Konkrétan a harmadik gr64 szólómat bukom emiatt 5-10 másodperces kicsúszással, marha idegesítő.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz Sárpac #83568 üzenetére
Akkor ez vékony . Én szar pályákon, szar sűrűséggel (illetve ritkasággal) és qrva a pálya másik végében megjelenő bossokkal maradtam le már 4-5 alkalommal is ilyen 5-15 másodpercekkel a gr 64 clearről NS-ben . Pont a stricken gem hiánya miatt, azzal bőven benne van akár 66-67 is a viszonylag alacsony (730) paragonommal. Szóval told csak azt feljebb .
Granini: este kipróbáltuk hárman (Gorni + Thrawn) a static monkot úgy, hogy átpörgettem hozzá mindent. Az 1,3m hp megtette a hatását, 71-en is csak a saját hülyeségem miatt borultam fel, egyébként kiválóan állta a sarat. A sebzés pedig eszméletlen, a köpős doki olyan szinten proccolja a staticot, hogy csak lestem. Amikor jó mobsűrűség van, a progress bar gyakorlatilag conduit pylonhoz mérhető sebességgel kúszott felfele.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs