-
Fototrend
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Akra_hu
tag
https://inventory.hu/2024/03/21/teljesen-megvaltozik-a-diablo-iv-ime-a-reszletek-magyarul/
-
5150head
senior tag
válasz MegalodonS #18447 üzenetére
És ezzel semmi gond nincs, különbözünk, mindenki azt vesz meg, meg úgy tolja amit akar.
Én még mindig úgy gondolom, hogy a hibákra igenis fel kell hívni a figyelmet, és "sírni"/jelenteni kell! Nem szabad engedni a fejlesztőknek, hogy továbbra is olyan játékokat adjanak ki mint amik kijönnek. És most én nem arra gondoltam, hogy van egy textúrabug vagy bármi mert az ok. De pl ez a gauntlet explo szerintem gamebreaking bug, pedig még halasztották is.
Az is kuriózum, hogy egy skinért el akarják kérni a játék árát. Igen nem kötelező megvenni, de azért elég furcsa.
Másrészről mikor láttál olyat, hogy pl a COD vagy bármilyen AAA game dev live buildet tesz közzé amiben élő streamben crasheltetik a gamet? Szerintem ez egy ordas nagy amatőrség. És ez nem az első, meg szerintem nem is az utolsó. Nem kell azon csodálkozni, hogy sokan az ilyenek miatt felhúzzák a szemöldöküket.
Azt is leírtam már itt párszor, h a grinde-al sincs semmi gond, HA az szórakoztató! Neked is el kellene fogadnod, hogy vannak olyan playerek, akiknek nem kielégítő játékélmény már lassan egy éve majdnem ugyan azt a gameplay-rotát nyomni.
A Balance-t meg már meg se említem.
D2 óta is eltelt lassan 25 év. Ami akkor megfelelt az embereknek nem biztos, hogy most megfelel, sőt. Sokaknak megszépíti a nosztalgia. Össze se lehet hasonlítani a kettőt.[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz 5150head #18452 üzenetére
"D2 óta is eltelt lassan 25 év. Ami akkor megfelelt az embereknek nem biztos, hogy most megfelel, sőt. Sokaknak megszépíti a nosztalgia."
...mióta félreraktam a d4-t, nem sokat játszok: d2ben felvittem egy minionos nekrót 80-ig reggeli kávézások közben és 1-2 hete countesst runolok ...szórakoztat
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
CptAdamica
veterán
válasz MegalodonS #18447 üzenetére
Mondjuk én értem, hogy a játékosok túl tudják tolni a biciklit, de azért azt is elég meredek állítani, hogy a D4 ellen valami ördögűzés van, amire nem szolgált rá. Lassan 1 éve van kint a játék és alig változott valamit. Jött 3 szezon, ebből az 1. egy nagy semmi volt, majd a 2. szezonra összekapták kicsit magukat, majd amikor azt várták a játékosok, hogy na, akkor megvan az irány és a 3. szezon már ennél is jobb lehet, akkor megint hoztak egy szezont, aminek az volt a legnagyobb újdonsága, hogy a vaultok végén több lootot kapsz... Sokáig még az sem volt lehetséges, hogy keressél a cuccaid között, már jobb, de ez a megoldás még mindig eléggé fapados, ezen kívül nem nagyon jöttek új bossok, ugyan azokat a dolgokat tudtad farmolni, amitől már a játékosoknak masszívan hányingere volt. Az is egy elhibázott dolog, hogy a kukachoz ennyi mindent kell összeszedni és 500 kört kell menni, hogy kidobja azt az itemet, amit szeretnél.
És lehet, hogy a PoE, vagy a Last Epoch gyengébbek látványban, de azt is érdemes látni, hogy ezeket a rivális játékokat mekkora csapat fejleszti és ezekhez képest mekkora óriás a Blizzard és mekkora giga költségvetéssel készíti a D4-et és ha innen közelítjük meg, hogy egy ekkora csapattal mit sikerült összehozni 1 év alatt, akkor az egész végtelenül siralmas lesz. Eddig semmi mást nem bizonyítanak, mint hogy a live service játékok halottak, mert tök jól hangzik, hogy a megjelenés után folyamatosan támogatni fogjuk, csak éppen minimális befektetett munkával akarják eladni a masszívan túlárazott skinjeiket.
Megyen!
-
-
Edge
veterán
válasz MegalodonS #18447 üzenetére
Egyetértek, mondjuk a Poe pont bejön és szeretem azt is, de a last epoch nagy csalódás volt a gagyi mozgások és a kb nem létező fizika miatt, a grafika összhatása se jött be.
s4re várva D3 s30 season journeyt megcsináltam, majd unatkoztam adtam mégegy esélyt az immortalnak, te ez egész jó. S4ig elleszek vele. Meg az új Poe ligával is ha kezd végre.[ Szerkesztve ]
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Diablo3 egyebkent eszmeletlen volt Diablo4 utan. nagyon pontos a network codeja es kb mindig, minden ott van, ahol varod (kiveve amikor hat elitpakkot huzol magad utan GR150en a meteor wizarddal).
Diablo4 kepes 5-10 ellenfel mellett is mashol mutatni az ellenfeleket ahhoz kepest, ahol vannak. Egyszeruen nem eleg pontos a halozati modellje. Pl Uber Lilith harccal is ez a fo baj.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Throme
veterán
A Season 3-nak van mi a vége?
Lvl 90 szintű a karakterem.
A vault of loom-ot még nem tudtam megcsinálni (sokat nem próbálkoztam mert költsége van a bejutásnak), sem az echo of haterd-et. Mindkettőnél lvl100 az ajánlott szint és az utóbbinál mikor az első tűzgömb, vagy tűzrózsa felrobban nekem annyi. próbálom kiiktatni, de gyengus a támadó pontom és hamarabb robban, mint sem eliminálnám.
Ennél a két helyszínnél van sárga pont, így gondolom ezeket meg kéne még csinálni....kösz!
-
olymind1
senior tag
válasz proci985 #18459 üzenetére
Lag is viszonylag magas, állandóan 70ms fölött van nálam, D3 50ms körül volt, Last Epoch 40ms körül van online módban.
Lehet nem tett jót a játéknak a nagy, nyílt és közös világ ahol mindig más játékosok is szaladgálnak és összefuthatunk idegenekkel, meg simán lehet az EU-s szervereken is spóroltak
-
TrollBalint
addikt
válasz mephi666 #18446 üzenetére
Tetszeni nekem is tetszett Főleg a story, haveromat "kiidegeltem", hogy mindig elmondtam, ha együtt játszottunk (Lyndon lánymegmentős akciójánál a főellen elmondta, hogy Thieves Guild majd jól megtalál), hogy mennyire szeretnék találkozni ezzel a guilddel és milyen jó lenne, ha továbbvinnék a segítők történetét, amit meg is tettek a kiegben.
A D1-ben nagyon bejött, hogy random questek vannak, ez nekem hiányzott D2-ben, D3-ban úgy ahogy pótolták az eventek, viszont iszonyat repetítiv volt a történetszál. D4-ben is, de mivel egy nyitott világban vagyok, így könnyebben el tudom fogadni
A kieg meg nálam is szerintem első napon megvásárolós lesz, kivéve, ha nagyon közel jön karácsonyhoz, mert akkor várok egy akciót"ui: ja és kukázták-újrakezdték... mert normális végeredményt akartak... nem pedig "pénzt minél előbb" " - Tény, hogy ez érződik a D4-en, de szerintem ez egy megfontolt (legalábbis remélem, hogy megfontolt) management döntés eredménye, hogy ha most kihozzák, akkor több userük lesz, mintha várnak a PoE2-ig. De mindegy, már kijött, ez van, nekem is bejön a D4, és ha meglesz a kieg, akkor újra jön a történet végigjátszás
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Gorneck
titán
-
eL Geri
őstag
Lenne egy konzolos (Xbox) kérdésem:
Jön a Diablo 4-be a sugár kővető grafika… de így csak 30 fps lesz.
Azokat kérdezem, akik játszanak már a Diabloval, hogy szerintük mennyire számít a 60 fps az arpg műfajban? Egyrészt a nézet miatt azt gondolnám, hogy nem olyan fontos, de másrészt meg az akció miatt lehet mégis az. -
Janusz001
őstag
-
NemMo
őstag
válasz Roland861010 #18469 üzenetére
Szerintem játszhatatlan lett bekapcsolva, pedig engem cseppet sem szokott zavarni a 30 fps, szinte észre sem veszem. Series x-en szerintem 15-20 fps lesz nem 30
-
D55
aktív tag
Na gondoltam majd mosolygok magamban egy jót, hogy "konzolosok, így jár aki manapság egy zárt szoftver és hardverkörnyezetű AMD platformba fektet", de őszinte együttérzés lett a vége...
Mert az egy dolog, hogy egy 13600K-val és egy 4070 Ti SUPER-rel 1440p-ben nincs meg a 120fps városokban FG nélkül, de bekapcsolt RT mellett folyamatos microstutter is van a pályarészek közti mozgásnál, gondolom a PBR materialokkal nem bír...
Hozzáteszem lehet egy kis türelmet még megér a dolog, mert amikor nekem pl. 75 fps köré bezuhant, akkor néztem, hogy a VGA kihasználtság jó ha 60%-ot elér, miközben a CPU is alig 20% körül ketyeg, tehát masszív optimalizálatlanság lehet a háttérben, az engine látványosan nem képes a rendelkezésreálló erőforrásokat normálisan megdolgoztatni, vagy csak magukat az RT magokat térdelteti le esetleg valami teljesen barbár workloaddal, aminek az eredménye a látványban sehol sem nyilvánul meg kézzelfoghatóan.
-
Hála az égnek megkaptuk ebbe is az RT-t ami felezi az FPS-t és össze-vissza stutteringel tőle a játék.
Valakinek biztos megéri a fele FPS a nagyítóval keresendő különbségekért.
A játékon kellett volna inkább dolgozni mert sírom vissza a Dio3-at.
Ennél még a Last Epoch is élvezhetőbb játék volt.[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
mephi666
nagyúr
válasz AuraSync #18474 üzenetére
az a baj, hogy Carmack-szintű agyak helyett szerintem kb olyan junior team-ek tákolják ezt a motort, akiket jobb helyen elkaszált volna már a felsőoktatás ...plusz kérdés, hogy minek kell ide rtx? vannak sokkal barátibb eszközök is szép fény-árnyék hatások megoldására és ide ezek tökéletesen elegek lettek volna (rtx-nek máshol van jogosultsága, itt alapvetően a stabilan magas framerate és tökéletes hálózati kód lenne az elsődleges)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
válasz mephi666 #18475 üzenetére
Amit a mai napig megmosolygok az a vízfelület tükröződés.
Régen nem volt RT még is egy-két játékban olyan tükröződés volt, hogy az állad kerested a földön.
Saját magam vettem fel: [link] (8 éves játék)[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
mephi666
nagyúr
válasz AuraSync #18476 üzenetére
...na igen, ez van, amikor valaki tudja, hogy a rendelkezésre álló eszközöket hogy kell jól használni a raytracing amúgy nem új eszköz: 25+ éve középsuliban szórakoztam 3dsmax-al kicsit és a 2.5-ös verzióban is volt... be is tette a kaput a renderelési időnek szépen Carmack is nyilatkozott tán olyat, hogy egy darabig játékokban nem fogjuk látni, mert nincs az az erőforrás, ami elbírná, hogy röptében számoljon vele plusz kérdés, hogy megéri-e amúgy is? én fsaa-val voltam mindig úgy, hogy azonnal kinyomtam, mert gyors mozgás közben úgysem látom a recés éleket (főleg nem magas felbontásban) és a sebesség többet ér, mintha megállva nézegetném a vonalakat... tech szempontjából, ami nekem nagyon emlékezetes: ut99-ben az s3tc... gothic mapon falhoz közel állva olyan felbontású, tömörített textúrákat rakott ki, hogy kb leesett az állam és ez a játék 1cd-n jött... utána meg a max payne volt, ahol az elején a metrós területen a szétlőtt csempéket nézegettem a budiban, annyira átverős bump mapping-et alkalmaztak ...totál úgy nézett ki, mintha adott helyen kiszaggatta volna a lövedék a csempét
fény-árnyék játékra d2-ben mi is volt a megoldás? dynamic lights, lightmap, volumetric shadows? teljesen jól nézett ki, amikor act2 katakombáiban szaladtál a magas oszlopok közt, azok meg vetették az árnyékot francnak kell ide rtx...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
Mindenki nyugodjon le!
Season 12-ben már jó lesz az RT is. -
mephi666
nagyúr
válasz D1Rect #18478 üzenetére
128gigás rtx6090-en 256 magos core i13-al ...ami a jóistent is lerendereli az égről és erőből megoldja a hulladék kód futtatását
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
válasz mephi666 #18477 üzenetére
A legnagyobb probléma az, hogy a játékélmény rovására kezd menni ez az egész. A Half-Life 2 a mai szemmel eléggé ronda egy játék DE annyira adja a játékmenet, hogy minden évben legalább egyszer végigtolom.
A Portal RTX a jó példa rá, hogy lehet egy játékot még egyszer végigvihetővé tenni.
Ez még jöhetne: Portal 2 RTX, HL2 RTX.
Na ez hiányzik a játékvilágból, az ilyen szintű újra végigjátszhatóság. Helyette kapunk sz@ros multi ugrabugrákat ahol 16 évesek lövik egymást éjje nappa miért? Na miért? Szintkért meg pontokért.
A Horizon Forbidden West PC verziója a jó példa arra, hogy lehet úgy is megjelennie egy játéknak hogy az tökéletesen fut maxon mindenféle akadozás nélkül és a grafika is állejtő.
Most ez a Diablo 4 kapott egy szép kis gépigényt, de hozzátenni a játékhoz nem tett semmit. Ja de stutteringet azt kapunk.
Na jó befejeztem. A tavalyi év is csak csalódásokról szólt szóval min vagyok meglepve.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
mephi666
nagyúr
válasz AuraSync #18480 üzenetére
hl1 alatt meg szénné modolt q1 motor volt 98 környékén szerintem baromi jól nézett ki... én az 1. részt vittem végig számtalanszor, kiegészítőkkel együtt... kb mai napig emlékszem, milyen hangja volt a 357esnek, amikor elsütöttem szűk csatornában a 2. részt már csak 4-5 soron vittem végig... na, de anno tudtak tényleg jó motort írni játékok alá fps-ből a sof-nál meg a q2 motorját húzták ki maxra és tettek bele olyan sérülésmodellt, amit sok mai játékból is hiányolok... 20+ éve megcsinálták...
én tökéletesen elégedett lennék egy dia3 motorral az összes hasonló hack n slash alá, csak legyen tartalom és játékélmény
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Valkűr
őstag
Én már bánom, h megvettem, a Diablo 3 sokkal élvezetesebb játék mint ez. kb 3-4 alkalommal játszottam vele, azt félretettem. Sokkal de sokkal többet vártam ettől a játéktól, cserébe semmit sem kaptam. Számomra egyszerűn nem élvezhető, túl van bonyolitva, nehezítve. Milliószor csináld meg ugyan azt ujra és ujra. De persze ez csak a saját véleményem…
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
hackeeeee
Jómunkásember
Ez a gamepass-os opció nem akar működni pc-n, nekem legalábbis.
Össze van linkelve a bnet xbox accal, mert konzolos verzióval játszottam, de most, kéri h bnet app, megvan, bejelentkeztem, erre azt mondja, h bneten vegyem meg. Ha xbox appban telepítést nyomok akkor nem történik semmi.
Vagy csak írja, h GP? de még nem él?[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
D55
aktív tag
#18475: "az a baj, hogy Carmack-szintű agyak helyett szerintem kb olyan junior team-ek tákolják ezt a motort, akiket jobb helyen elkaszált volna már a felsőoktatás"
Szerintem is ilyesmi lehet a háttérben és az a megdöbbentő, hogy nem érdekli őket, hogy hosszútávon ez idővel simán megássa egy-egy elismert fejlesztőcég sírját, bármennyire is hoz most esetleg pénzügyileg kényelmes eredményeket. Mert mindig magasról lehet nagyot esni, ha valaki megugrik egy komoly szintet, onnantól elvárássá válik vele szemben, hogy azt minimum fenntartsa és nincs bocsánat egy idő után, ha erre látványosan hajlandóságot sem mutat.
#18476 "Saját magam vettem fel: [link](8 éves játék)"
Nekem is feltűnt mostanában, hogy azokban az években mennyire kiforrott grafikával rendelkezett rengeteg játék még mai szemmel is, még pont az RT előtt korszak végén. Bár általánosságban is talán az még pont egy sokkal pozitívabb és korrektebb beállítottságú korszak végén volt a világon, amikor még többeket tudott a siker és az elismerés, a kihívások megugrása motíválni, mint sem csak a pénz és ezzel együtt a "többi meg legyen más problémája" szemlélet, ami az az elmúlt években sajnos aztán egyre több területen kezdett látványos rombolásba, amint ennek valahogy a nyilvános, szemérmetlen felvállalása a megvetendő kategóriából valahogy hirtelen átkerült a "nincs itt semmi különös" kategóriába a társadalom önvédelmi rendszerén belül
#18480 "Ja de stutteringet azt kapunk."
Közben kipróbáltam egy 2x gyorsabb SSD-n hogy teljesít a játék bekapcsolt RT mellett és egyébként jobb a helyzet, elő-elő jön a microstutter ugyanolyan rendszerességgel, de közel sem annyira zavaró már a framedrop intenzitása amit produkál. A gyakorlatban ez PCIe 4 x4-es DRAMLESS TLC NVMe meghajtót jelent 4500MB/s körüli lineáris R/W teljesítménnyel. Előtte egy PCIe 3 x4-esen volt, amiben DRAM cache volt, ellenben csak 2000 körüli sebességéket tudott, illetve random access méréseken kb. a 2/3-át - felét az újabbnak.#18481 "hl1 alatt meg szénné modolt q1 motor volt"
A HL2 alatt is, a CoD-ok alatt pedig talán még a mai napig Q3[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
...ja, de a hl2 source engine már csak nyomokban tartalmazhatott valamit az idtech2-ből a tech3 meg 2000 környékén (és még utána évekig) baromi nagyot ment a tech4 is jól nyitott a doom3-al, de ennek nem lett már akkora sikere... Carmack azért tudott valamit: általában kellett rendesen a hw az új motorjaik alá (pl quake1 alá pentium alapú rendszer, q2 alá illett egy voodoo1, q3-hoz egy pentium2+voodoo3 kombó), de ha ez megvolt, szakított... emlékszem húzott p166mmx-en néztem először voodoo2-vel q3-at és ott is stabil 25fps környéke volt... úgy, hogy ez alá 1 reccenésre nem ment az a tech3 volt szerintem élete munkája
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
dante3
addikt
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
attiati
veterán
válasz Valkűr #18482 üzenetére
Elvileg (és gyakorlatilag) is el lehet adni (accounttal, e-mail címmel együtt).
Másik magyar usernek. Feltéve, hogy nincs rajta más játék, amit sajnálnál.
Megszabadultam tőle én is, mondjuk már a vásárláskor odafigyeltem a fentiekre, hogy külön legyen minden.
D2-nek még megvolt az újdonság varázsa.
D4 már tényleg átmegy robotolásba.[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
válasz attiati #18491 üzenetére
Miért a D2-nek a 0.0001%-os High Rune drop-rate nem volt robotolás vagy pl a x 1000-ik Pit/Tunnel/Chaos Sanctuary/Boss-über runok?
Kb egyedül a trade lehetőség mentette meg az egészet, nekem is csak úgy volt Enigma/CTA/Infinity,stb hogy tradeltem külső fórumon a runákat.. 'Battle netes játékra gondolok nem offline single'Mondom ezt úgy, hogy nekem is 7+ év D2 van a hátam mögött. Akkor szép volt jó volt játszottam is többet mint kellett volna tanulás helyett.
Ma már nem lenne gusztusom hozzá, D2 resurrectedet is kipróbáltam de hagytam is inkább.
D4 meg amire nekem kell elég ugyan úgy mint D3 is, seasonre beugrok 2-3 hetet játszani összerakni 1 esetleg 2 karit megcsinálom amit akartam aztán megy is félre a játék köv seasonig.[ Szerkesztve ]
-
D55
aktív tag
válasz Daelion #18493 üzenetére
Más volt az úgy. Ott volt egy "kész" játék, néha ugyan jött 1-1 patch, vagy aztán a LoD, de alapvetően volt egy eleje, meg volt egy vége és az ember próbálta ebből a legtöbbet kihozni, amíg meg nem unta. Úgy értem, hogy ezek ott már elváráson felüli dolgok voltak.
De a D3-D4 esetén viszont a fejlesztők már úgymond kimondottan "rámentek" az endgame contentre, beszéltek erről elég sokat, immár a játék szerves részeként kezelték, tehát jogos elvárássá vált a játékosok részéről, hogy az is jó legyen, ne csak (az amúgy szerintem nagyon élvezetes) kampány.
-
Daelion
őstag
Azóta azért változott elég sok minden, akkoriban tényleg nem volt riválisa D2-nek és eleget nyújtott de ha ma jelenne meg annyi tartalommal kb 1 héten belül menne a panasz áradat hogy nincs mit csinálni meg túl alacsony a drop rate,stb.
Persze vannak akiknek semmilyen end game tartalom sem lenne elég lásd streamerek akik ebből élnek de sztem átlag játékos azért el tud lenni egy ideig. Nálam ez kb 2-3 hetet jelent 1 karival 99%-ban solo játékosként.ARPG-t én már nem játszok csak sztori miatt arra elég 1x végig vinni, max szinten kezdődik a tényleges játék nekem legalábbis. 'ezért is örülök, hogy már azért egész vállalható 100-ra húzni egy karit D4-ben'
[ Szerkesztve ]
-
attiati
veterán
válasz Daelion #18493 üzenetére
Ott kárpótolt a D2 újdonság érzés.
D4-től nem lelkesedtem be annyiraMondjuk ez sok más sorozatnál is igaz, hogy csak lehúznak róla egy újabb bőrt. Vagy csak öregszik az ember és sajnálja az idejét
Civilization és Jagged Alliance sorozatból tetszenek az újítások, mert ad annyival többet.[ Szerkesztve ]
-
Daelion
őstag
válasz attiati #18496 üzenetére
De ez igaz sok mindenre aminek több része van, filmekre is sokszor.
Én ezzel úgy vagyok, hogy nem várom el egy játék új részétől hogy újra feltalálja a kereket sőt sokszor jobb lenne ha nem próbálná..
Legyen szórakoztató azt annyi, D3-4 be én pl maga a játékmenetet bírom a legjobban pláne amikor már rendesen össze van rakva 1 kari end game szintre és lehet pusztítani.
Most pl játszottam Last Epoch-ot és még fogok is vele játszani majd D4 season közt de ott is valahogy maga a játékmenet nem fog meg annyira hiába sok minden meg nagyon jó lett a játékban. Ilyet téren nálam még mindig D3/4 az etalon pedig próbáltam már elég sok ARPGt.Ezt én is így gondolom, néha elszórakozok az elképzeléssel hogy vissza kéne menni felhúzni 1 karit nosztalgiából de aztán egyből elmegy a kedvem is tőle.
D4 patchet meg új seasont azért várom mert egész biztató szerintem, megyek csinálok még 1 Sorcit ha már buffolják a Frozen Orbot.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Én a magam részéről nagyon várom az új patchet.
A többi arpg annyira nem jött be, kivéve a Lost Ark-ot.
Annyira kár a p2w-ért benne.
A poe2-re leszek még kíváncsi, az első résznek vagy háromszor nekiestem, de sose tudott berántani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest