Új hozzászólás Aktív témák

  • csiki52

    tag

    válasz Flashget #60602 üzenetére

    a hiba bejelentése után 5 óra elteltével megjavult és küldtek egy sms-t hogy a hiba elháritva, de soha nem irják le, hogy hol mi volt a hiba, soha nem lakáson belül van.
    Feltehetőleg valami elavult szar tápellátása van épületen belül, áramszünet után sem jön vissza de hogy 2021 ben sem képesek ezt megoldani ez röhejes, és bizony a nagyon jól müködő digiből egy rakás sz.. lett az elmult fél-egy évben.
    Uj dobozt tettek megint az emeletekre az optikához, a lakcimre FTTH-t jelez már de az üfsz közölte, hogy nincs benne jel majd szólnak, 5 éve lassan nem képesek átkötni FTTB-ről.
    Nagyon sokan átléptek már a digitől másik szolgáltatóhoz /176 lakásos épület/ már csak 2-3 an vagyunk digisek, pedig mikor az EMKTV-t megvették itt volt először LAN hálózat és több mint 10 éven át szuper volt a szolgáltatás.
    MIvel saját berendezéseim vannak és elég drágák, jelenleg még az tart a diginél, hogy minden szolgáltató a saját boxait erőlteti, és bár nem érdekel hogy egy jó minőségü szolgáltatás drágább, de az kiveri nálam a biztositékot amikor külön dijat akar felszámolni a felvétel lehetőségéért...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák