Új hozzászólás Aktív témák

  • M_AND_Ms

    addikt

    válasz Kwisatzh #8627 üzenetére

    Így is hozzá lehet állni. A Diginek tapasztalatom szerint szar az ügyfélszolgálata. Akár személyesen, akár telefonon. Szar a szervezés is. Tapasztalatból mondom, három évig albérleteztem, ez idő alatt négy költözésem volt, mind a négyszer Digi (net, telefon) és Upc (tv) átkötésre volt szükség:
    Upc-nél a neten jeleztem, hogy elköltözöm ezen és ezen a napon. Még aznap felhívtak, hogy egyeztessék a bekötés időpontját. Jöttek, szereltek és kész voltak.
    Digi-nél: csak személyesen, csak a tulajdonos írásbeli hozzájárulásával és csak a második megbeszélt időpontban sikerült megoldani. Előfordult olyan is, hogy miután végre időben jött a szerelő és végzett, rá két órára jött egy másik, hogy most ő a netet jött bekötni. Kiderült, hogy az elsőnek csak a telefont kellett volna szerelnie. Mindezt olyan lakásban, ahol már bent volt az összes digikábel. (vagyis egy külön szerelő, hogy az alagsorban bekapcsolja a telefont és egy külön, hogy ugyanott bekapcsolja a netet). Kupleráj.

    Hozzáteszem az Upc-vel meg máshol van a baj. Szolgáltatóink szolgáltatási kultúrája igen alacsony színvonalon van.

    Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

Új hozzászólás Aktív témák